To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510197815-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji: Budowa obiektu kultury w miejscowości Nieczulice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (pomoc przyznana dla operacji typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich")
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581929-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 29001640100000,
ul. Pawłów
45,
27-225
Pawłów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 272 18 78, e-mail
kultura@gmina-pawlow.pl, faks
41 272 18 78.
Adres strony internetowej (url): https://goksir.pawlow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury dla której organizatorem jest jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa obiektu kultury w miejscowości Nieczulice
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pawłowie - filia w Nieczulicach wraz z instalacją wod-kan., c.o., elektr., gazu wraz z instalacjami ziemną gazową i WLZ na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 143/4, położonej w miejscowości Nieczulice (gmina Pawłów, powiat starachowicki, województwo świętokrzyskie). Zaprojektowany budynek GOKSiR to budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony z obniżonym poziomem dla sali zabaw. Budynek składa się z 12 pomieszczeń: wiatrołapu umożliwiającego dostęp do dwóch odrębnych świetlic (możliwość prowadzenia dwóch typów zajęć zorganizowanych), przedsionków, pomieszczeń porządkowych oraz dużej sali zabaw do której istnieje możliwość wwiezienia różnego typu sprzętu zabawowego. Zaprojektowano również toalety ogólnodostępne w każdej części budynku. Budynek zaprojektowano w celu zapewniania mieszkańcom miejsca spotkań i zebrań wiejskich, rozwoju kulturalnego oraz możliwości rekreacji. Obiekt dostępny będzie w całości dla osób niepełnosprawnych, zaprojektowano więc podjazd dla wózków inwalidzkich oraz dostosowano dla potrzeb niepełnosprawnych toalety. Na terenie obiektu brak barier architektonicznych. Obiekt objęty opracowaniem zostanie wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Konstrukcję budynku stanowić będą ściany z bloczków gazobetonowych, ocieplone od zewnątrz styropianem. Dach budynku o konstrukcji drewnianej jętkowej ze spadkiem 25o oparty na wieńcach żelbetowych i nakryty blachodachówką. Budynek zaprojektowano jako obiekt o zwartej bryle. Kondygnacja przyziemia będzie posiadała wysokość w świetle przegród równą - 3,00m i 5,00m. Poddasze zaprojektowano jako nieużytkowe. Wejście schodami wyłazowymi - schody segmentowe z metalowymi stopniami (wymiar 86x140cm) w celu dostępu do urządzeń technicznych tam zlokalizowanych oraz wykonywania przeglądów technicznych obiektu. Na dachu montowane będą panele fotowoltaiczne. Dostęp na dach przez wyłaz dachowy 80x80cm. Zestawienie podstawowych wielkości charakteryzujących obiekt: 1. Powierzchnia zabudowy: 350,55m2 2. Powierzchnia użytkowa: 298,66m2 3. Powierzchnia podestów/podjazdu dla niepełnosprawnych 17,61m2 4. Powierzchnia całkowita: 368,16m2 5. Kubatura brutto: 1402,20m3 6. Wysokość linii okapowej (przed wejściem do budynku) n. p. t 3,71m 7. Wysokość kalenicy głównej (przed wejściem do budynku) n. p. t.: 7,28m 8. Nachylenie połaci dachu: 25o Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji Zakres robót: - roboty ziemne - kształtowanie terenu - wykonanie instalacji w gruncie Kolejność realizacji: - wykonanie instalacji w gruncie - budowa obiektu Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznał się z jego otoczeniem. Obecnie działka nr ewid. 143/3 w Nieczulicach jest niezabudowana. Teren działki objętej opracowaniem jest częściowo uzbrojony. Na działce znajduje się słup energetyczny. Uwaga! Wykonanie przedmiotu umowy następować będzie II etapami: a) I etap - do 31.05.2020r. (zakres: roboty ziemne, ławy fundamentowe, zbrojenie, ściany fundamentowe, izolacje, warstwy podposadzkowe, roboty murowane, kominy, ścianki działowe, roboty konstrukcyjne, stolarka i ślusarka, tynki, posadzki) b) II etap - do 30.11.2020r. (zakres: wentylacja, okładziny ścian płytkami, roboty malarskie, dach konstrukcja, pokrycie i obróbki, elewacja, kominy nad dachem, podbitka, podest i podjazd dla niepełnosprawnych, balustrady wewnętrzne i zewnętrzne, pochwyty dla niepełnosprawnych, instalacja wody zimnej i ciepłej, biały montaż, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o., instalacja gazowa, instalacja elektryczna). Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych przy realizacji niniejszego zamówienia. Wymagania określone w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp zawiera pkt 19.9 SIWZ. Uwaga! Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na częściowe użytkowanie. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert w tym kryterium zawarto w pkt 13.4. SIWZ. Ważne! W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45113000-2, 45261000-4, 45330000-9, 45331100-7, 45311000-0, 45310000-3, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
812950.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne Grzegorz Zieja
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1151518.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.