To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-17
Ogłoszenie nr 510196407-N-2019 z dnia 17-09-2019 r.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej: Dostawa sprzętu drukującego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia w Części 7 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 5 - 1szt. realizowany jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Tytuł "BIOGLASS - Opracowanie i walidacja technologii wytwarzania szkła o własnościach biobójczych dedykowanego do zastosowań architektonicznych i szklarniowych". Data zawarcia umowy o dofinansowanie: 29.03.2018r. Numer umowy o dofinansowanie: POIR.04.01.02-00-0111/17-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584411-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 13530000000000,
ul. Pl. M. Curie-Skłodowskiej
5,
20-031
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 375 965, e-mail
zampubl@umcs.lublin.pl, faks
815 375 965.
Adres strony internetowej (url): www.umcs.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu drukującego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/09-2019/DOP-a
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu drukującego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z podziałem na poniżej wymienione części: Część 1 - Dostawa drukarki nr 1 - 1 szt., Część 2 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 - 1 szt., Część 3 - Dostawa drukarki nr 2 - 1 szt., Część 4 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 2 - 1 szt., Część 5 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 3 - 1 szt., Część 6 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 4 - 1 szt., Część 7 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 5 - 1 szt., Część 8 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 6 - 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio do części). Przedmiot zamówienia w Części 7 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 5 - 1szt. realizowany jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Tytuł "BIOGLASS - Opracowanie i walidacja technologii wytwarzania szkła o własnościach biobójczych dedykowanego do zastosowań architektonicznych i szklarniowych". Data zawarcia umowy o dofinansowanie: 29.03.2018r. Numer umowy o dofinansowanie: POIR.04.01.02-00-0111/17-00. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA! W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 2174 ze zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30121200-5
Dodatkowe kody CPV: 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - Dostawa drukarki nr 1 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
650.41
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
738.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1382.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1697.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Dostawa drukarki nr 2 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1016.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AG-ITECH spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1340.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 2 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2837.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AG-ITECH spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2115.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 3 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3252.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3985.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 4 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1219.51
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1494.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 5 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
569.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
676.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia w Części 7 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 5 - 1szt. realizowany jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Tytuł "BIOGLASS - Opracowanie i walidacja technologii wytwarzania szkła o własnościach biobójczych dedykowanego do zastosowań architektonicznych i szklarniowych". Data zawarcia umowy o dofinansowanie: 29.03.2018r. Numer umowy o dofinansowanie: POIR.04.01.02-00-0111/17-00 |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego nr 6 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
645.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
- Budowa systemu oświetlenia na wystawie czasowej oraz zapleczu (etap II) w ramach zadania "Przebudowa i remont sali wystawowej w skrzydle północnym Zamku Lubelskiego"
- Wykonanie przeglądu szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w mieście Lublin z częściową aktualizacją bazy BDSOG.
- Wykonanie monitoringu susła perełkowanego na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do realizacji zajęć dydaktycznych (1)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy
- Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
- Dostawa drukarek opasek, drukarek etykiet oraz sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.