eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Przebudowa ulicy Kwiatowej i Łąkowej w Kcyni (etap II)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 510194205-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Gmina Kcynia: Przebudowa ulicy Kwiatowej i Łąkowej w Kcyni (etap II)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579735-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kcynia, Krajowy numer identyfikacyjny 92350872000000, ul. ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5893720 lub 21, e-mail przetargi@kcynia.pl, faks 525 893 722.
Adres strony internetowej (url): https://mst-kcynia.rbip.mojregion.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Kwiatowej i Łąkowej w Kcyni (etap II)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przebudowa ulicy Kwiatowej i Łąkowej w Kcyni (etap II). II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wyłącznie przebudowa ul. Łąkowej wraz z towarzyszącą jej przebudową kanalizacji deszczowej, obejmująca odcinek drogi o długości 219,30 mb. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje również: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i wykończeniowe, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie stałej organizacji ruchu. Dokładne ilości robót związane z projektem budowy ulicy zawierają przedmiary robót. Na inwestycję składają się w szczególności następujące typy i zakresy robót (szczegółowo opisane w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 i 9 SIWZ): a) roboty przygotowawcze, na które składają się w szczególności: - prace pomiarowe dot. liniowych robót ziemnych - ok. 219 mb, - sytuacyjne nawiązanie do osi pasa drogowego i do wykonanego bitumicznego zjazdu z drogi powiatowej (ul. Witosa) na początku, - zabezpieczenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, sieci sanitarnej i wodociągowej oraz sieci gazowej wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; b) roboty rozbiórkowe i ziemne, na które składają się w szczególności: - rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa (gruz / kamień) o grubości 15 cm - ok. 859 m2, - wykonanie korytowania, - odwóz i utylizacja materiału z rozbiórki, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; c) roboty ziemne, na które składają się w szczególności: - roboty ziemne koparkami - ok. 177 m3, - wykopy oraz przekopy koparkami na odkład - ok. 45 m3, - formowanie nasypów o wysokości do 3 m spycharkami - ok. 79 m3, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; d) roboty zabezpieczające i dot. odwodnienia, na które składają się w szczególności: - regulacja pionowa 10 szt. włazów kanałowych, - regulacja pionowa 10 szt. zaworów wodociągowych, - wykonanie pochylenia podłużnego i poprzecznego do projektowanych w ul. Kwiatowej studzienek kanalizacji deszczowej z włączeniem ich do istniejącego kanału deszczowego, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; e) roboty dot. krawężników i obrzeży, na które składają się w szczególności: - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe - ok. 416 mb, - wykonanie ław pod krawężniki betonowe C12/15 z oporem - ok. 18 m3, - ułożenie krawężników betonowych wtopionych, najazdowych na podsypce piaskowej - ok. 416 mb, - wykonanie rowków pod obrzeża i ławy obrzeży - ok. 130 mb, - wykonanie ław pod obrzeża betonowe C12/15 z oporem - ok. 6 m3, - ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - ok. 130 mb, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; f) roboty dot. nawierzchni wjazdów, na które składają się w szczególności: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - ok. 85 m2, - wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1,5/2 - ok. 65 m2, - wykonanie podbudowy - ok. 65 m2, - ułożenie nawierzchni z kolorowej kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na 4 cm podsypce piaskowej - ok. 65 m2, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; g) roboty dot. nawierzchni chodnika, na które składają się w szczególności: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - ok. 18 m2, - wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1,5/2 - ok. 18 m2, - wykonanie podbudowy - ok. 18 m2, - ułożenie nawierzchni z szarej kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na 4 cm podsypce piaskowej - ok. 18 m2, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; h) roboty dot. nawierzchni jezdni, na które składają się w szczególności: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - ok. 2013 m2, - wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1,5/2 - ok. 2013 m2, - wykonanie podbudowy z mieszanki stacjonarnej - ok. 2013 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - ok. 1188 m2, - ułożenie nawierzchni z szarej kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na 4 cm podsypce piaskowej - ok. 1888 m2, - ułożenie ścieku, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; i) roboty dot. zieleni, na które składają się w szczególności: - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - ok. 434 m2, - humusowanie i obsianie skarp (grubość warstwy humusu - 5 cm) - ok. 434 m2, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; j) roboty dot. organizacji ruchu, na które składają się w szczególności: - ustawienie 5 szt. słupków znaków drogowych z rur stalowych Ø 70 mm, - przymocowanie 6 szt. niepodświetlonych znaków drogowych, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; k) roboty dot. kanalizacji deszczowej, na które składają się w szczególności: - prace przygotowawcze - ok. 187 mb, - ułożenie kanalizacji deszczowej PVC 250 mm wraz z infrastrukturą towarzyszącą (w szczególności: ustawienie studni z WD1-WD4, separatora i osadnika) - ok. 143 mb, - ułożenie kanalizacji deszczowej PVC 200 mm wraz z infrastrukturą towarzyszącą (w szczególności: ustawienie studni S5) - ok. 73 mb, - próba szczelności kanalizacji deszczowej, wszystkie które należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową i ST; l) zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac - ustanowienie stałej organizacji ruchu; m) pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych przed dniem dokonania odbioru końcowego, wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej; n) Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR - 1, klasa techniczna drogi - L, Vproj. - 30 km/h szerokość jezdni - 5,50 m (pieszo-jezdnia); o) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 i 9 SIWZ - Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019.1040). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. Odbiór techniczny nastąpi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę zakończenia robót. 3. Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzeniu przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym). UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233123-7, 45233129-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 377242.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOWALSKI BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 12
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 396036.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 396036.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 693649.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.