eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja dźwigu towarowoosobowego w Pawilonie E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi oraz wykonywanie obsługi serwisowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-13

Ogłoszenie nr 510193198-N-2019 z dnia 13-09-2019 r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi: Modernizacja dźwigu towarowoosobowego w Pawilonie E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi oraz wykonywanie obsługi serwisowej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577357-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27579000000000, ul. ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 2547408, centrala 2547598, e-mail zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl, faks 422 547 418.
Adres strony internetowej (url): www.asp.lodz.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.asp.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dźwigu towarowoosobowego w Pawilonie E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi oraz wykonywanie obsługi serwisowej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KBZ.261.38.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dźwigu towarowo-osobowego w Pawilonie E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi oraz wykonywanie obsługi serwisowej. Zakres prac obejmuje: a) w zakresie wykonania robót budowlanych i instalacyjnych związanych z modernizacją dźwigu towarowo-osobowego w Pawilonie E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi: 1) Dostawa i montaż fabrycznie nowego kompletnego dźwigu towarowo- osobowego z kabiną przewozową oraz kompletem urządzeń napędowych, nośnych i sterujących; 2) Demontaż, wywóz, utylizacja zdemontowanego zespołu dźwigowego; 3) Sprawdzenie istniejącego zasilania elektrycznego i w razie potrzeby położenie nowego kabla zasilającego o odpowiednich parametrach; 4) Wymiana wyłącznika głównego na parterze 5) Wymiana drzwi kabinowych i przystankowych o wymiarach 900 x 2000 mm 6) Demontaż istniejących tablic zasilająco-sterowniczych i osprzętu instalacyjnego 7) Modernizacja tablicy zasilania maszynowni (z wyposażeniem w zabezpieczenie przeciwprzepięciowe) 8) Malowanie szybu i wymiana oświetlenia szybu 9) Roboty budowlane związane z dostosowaniem wymiarów otworów drzwi szybowych wewnątrz i na zewnątrz, na 3 kondygnacjach 10) Wykonanie obudów ościeży przy drzwiach przystankowych na 3 kondygnacjach; 11) Wykonanie niezbędnych czynności regulacyjnych,sprawdzających i prób 12) Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych 13) Kompletny zakres zadania obejmuje czynności związane z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji dźwigu oraz jego odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego. b) w zakresie obsługi technicznej: 1) Przeglądy konserwacyjne oraz badania okresowe dźwigu, których zakres określa instrukcja dostawcy jego poszczególnych elementów, zaś formy oraz terminy określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003, Nr 193,poz.1890); z przepisów UDT, dokumentacji techniczno - ruchowej urządzeń; 2) Czynności doraźne: uwolnienie osoby lub osób uwięzionych w dźwigu; W ramach zadania objętego niniejszą specyfikacją wykonano przedmiar robót sporządzony w oparciu o wykonaną inwentaryzację do celów kosztorysowych. Zalecana wizja lokalna w obiekcie przed złożeniem oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45313000-5, 42416100-6, 50750000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163741.29
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
Email wykonawcy: pawel.rafalik@liftprojekt.pl
Adres pocztowy: Kalinowo 86
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228632.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228632.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278000
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.