eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › "Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Kampinosie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-10

Ogłoszenie nr 510190455-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.

Gmina Kampinos: "Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Kampinosie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582760-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kampinos, Krajowy numer identyfikacyjny 53639600000000, ul. ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 725-00-40, e-mail e.korolewska@kampinos.pl, faks 0-22 725-04-44.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kampinos.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Kampinosie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ.271.77.2019.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Kampinos w Kampinosie przy ul. Niepokalanowskiej 3. Remont obejmuje korytarze na parterze i piętrach, dwie klatki schodowe wraz z montażem barierki na schodach wejściowych oraz remont trzech pomieszczeń biurowych. UWAGA: ze względu na stałą obecność petentów w omawianych pomieszczeniach, korytarzach i klatkach schodowych prace należy wykonywać po godzinach pracy urzędu oraz należy zapewnić stały dostęp do wszystkich pomieszczeń w obrębie remontowanych korytarzy. 2. Zakres prac: a) Wymiana podłóg Aktualnie na korytarzach i klatkach schodowych występują dwa rodzaje podłóg. W części pomieszczeń występują posadzki z płytek gresowych, klinkierowych lub lastryka, w części pomieszczeń wykładzina dywanowa. Zaplanowano wymianę tych podłóg na podłogi z płytek gresowych szkliwionych o klasie ścieralności min. IV, współczynniku antypoślizgowości min. R 10 i grubości min. 8mm z przeznaczeniem do pomieszczeń użyteczności publicznej, odporne na zabrudzenia i antypoślizgowe, stopnice ryflowane. Kolorystykę i wzory materiałów podłogowych uzgodnić z inwestorem. Materiały w I gatunku. Wymaga się, aby materiały stosowane do realizacji robót wchodziły w skład jednego wybranego systemu. Niedopuszczalne jest łączenie materiałów pochodzących od różnych producentów (dotyczy emulsji gruntujących, warstw wyrównawczych oraz kleju i fug). Należy zastosować jeden rodzaj gresu na schodach i korytarzach. b) Wymiana okładzin ściennych i sufitowych Aktualnie na części ścian występują panele pcv a na pozostałych występuje tynk cementowo wapienny malowany farbami emulsyjnymi lub olejnymi (lamperia) z licznymi nierównościami i ubytkami. Docelowo zaplanowano demontaż paneli pcv oraz przygotowanie ścian pod wykonanie dwuwarstwowych gładzi gipsowych z gruntowaniem. Do wysokości 1,6m od poziomu podłogi przewidziano docelowo tynk mozaikowy o uziarnieniu 1,2mm w odcieniach szarości, powyżej dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi odpornymi na szorowanie. Na stropach przewidziano sufity podwieszane z płyt GK na ruszcie metalowym. Kolorystykę uzgodnić z inwestorem. c) Częściowa wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu. Istniejąca instalacja elektryczna jest wykonana z kabli miedzianych i aluminiowych. Przedmiotem remontu jest wymiana oprzewodowania z kabli aluminiowych na kable miedziane na odcinkach do gniazdek i wyłączników, a także do lamp. Zaplanowano również wymianę osprzętu elektrycznego ( gniazda, wyłączniki, przełączniki, lampy). Kable prowadzić w bruzdach a następnie zatynkować lub w suficie podwieszanym w peszlach. W przypadku kabli prowadzonych w listwach instalacyjnych należy zdemontować listwy a kable umieścić w bruzdach i zatynkować lub w uzgodnieniu z inwestorem dopuszcza się wykonanie zabudów z płyt GK. Stosować materiały posiadające znak CE. Do wymiany obwodów gniazdowych stosować przewody kabelkowe miedziane YDYp-450/750V 3x2,5 mm2 lub 5x2,5 mm2. Do wymiany obwodów oświetleniowych stosować przewody kabelkowe miedziane YDYp-450/750V 2*1,5 mm2. W razie konieczności wymienić puszki instalacyjne. Obwody prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Wzór osprzętu instalacyjnego uzgodnić z Inwestorem. Po wykonaniu remontu instalacji elektrycznej Wykonawca dokona pomiarów instalacji i przedłoży Inwestorowi. d) Wymiana stolarki drzwiowej Przewiduje się wymianę drzwi wraz z ościeżnicą do dwóch toalet oraz pomieszczenia gospodarczego i socjalnego. Drzwi do toalet bez przetłoczeń w okleinie syntetycznej w kolorystyce Dąb Milano (lub zbliżonej) z przeszkleniem matowym, wyposażone w blokadę łazienkową, oraz samozamykacz, do pomieszczenia gospodarczego i socjalnego pełne, wyposażone w zamek pod wkładkę patentową (ostatecznie kolorystykę należy uzgodnić z inwestorem). e) Wymiana balustrad na klatkach schodowych i na schodach wejściowych Zaplanowano wymianę obecnych stalowych, ażurowych barierek zamontowanych na klatkach schodowych. Przewiduje się montaż nowych barierek ze stali nierdzewnej, ażurowych o wys. 110cm z pionowymi elementami w rozstawie co 12cm. Konstrukcję balustrady przytwierdzić z boku stopni dla zapewnienia maksymalnej szerokości biegu schodów. W przypadku braku możliwości mocowania bocznego dopuszcza się montaż od góry na stopniu. f) Wymiana zabudowy meblowej w korytarzu Zaplanowano wymianę zabudowy meblowej w korytarzu głównym na parterze. Zabudowa wykonana z płyty wiórowej o grubości 18mm. Płyta wiórowa melaminowana w kolorze Dąb Milano 1 (ostatecznie kolorystykę należy uzgodnić z inwestorem), w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości. W celu zapewnienia długotrwałego użytkowania wymaga się płyty o podwyższonej klasie ścieralności 3A zgodnie z normą DIN EN 14322. Aby zabezpieczyć płytę przed uszkodzeniami wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla (również niewidoczne) zabezpieczyć doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm. Przewidziano drzwi przesuwne zamykane na klucz, półki z płyty meblowej w rozstawie co 35 cm. g) Montaż maskownic do wyłazu dachowego wraz z drabinką aluminiową. Zaplanowano montaż maskownic do wyłazów dachowych znajdujących się na korytarzach. Maskownice należy wykonać z płyty meblowej w kolorze białym. W ramach robót remontowych należy również zdemontować część stopni wyłazowych i zastąpić je drabinką aluminiową. Wszystkie prace związane remontem klatek schodowych i korytarzy należy wykonywać po godzinie 15:30 lub w dni wolne od pracy. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły badania rezystencji instalacji elektrycznych wykonanych przez Wykonawcę oraz atesty i świadectwa zgodności wszystkich użytych do wykonania zadania materiałów. W celu lepszego skalkulowania kosztów wykonania przedmiotu zamówienia zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalizacyjnej w terenie, w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Po zakończeniu prac Wykonawca w obecności przedstawicieli Zamawiającego dokonać przeglądu prawidłowego działania wszystkich urządzeń. Wszystkie materiały i prace winne być zgodne z rozporządzeniami, przepisami i normami. Jeśli do wykonania przedmiotu zamówienia będą konieczne dodatkowe uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, Wykonawca wykona je na własny koszt. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne w dokumentacji należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub "równoważne". Wykonawca proponujący inne niż wymienione w dokumentacji urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy, poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie, a następnie przedstawić je do zatwierdzenia Inwestorowi. Podane w dokumentacji typy urządzeń i materiałów oraz Producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały powinny posiadać jednak nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych. Urządzenia i materiały inne niż proponowane w opisie i przedmiarze będą wymagały na etapie realizacji wcześniejszej ich akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest w dniu jej podpisania do dostarczenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy powinien być wykonany w takim samym układzie jak załączony do SIWZ przedmiar robót z podaniem kosztów roboczogodziny i z tabelą elementów scalonych. Szczegółowy zakres robót został określony w opisie i przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92255.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PK House Karlicki Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro.pkhouse@gmail.com
Adres pocztowy: Kożuszki Parcel 69D
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113473.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113473.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148862.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.