eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-10

Ogłoszenie nr 510190384-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.

Gmina Gorzyce: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576030-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gorzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 27625872400000, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4513056, e-mail zamowienia@gorzyce.pl, faks 32 4513056 w.22.
Adres strony internetowej (url): www.gorzyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie przedmiotu zamówienia na: 1) kredyt długoterminowy w wysokości 2.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów, 2) waluta - PLN, 3) sposób uruchomienia kredytu - w jednej transzy, wypłacany w terminie określonym w ofercie wykonawcy (nie dłużej niż do 5 dni roboczych) od dnia odebrania przez bank zapotrzebowania na jej uruchomienie, na rachunek bieżący Gminy Gorzyce. Forma powiadomienia ustalona w umowie zawartej z bankiem - dopuszcza się formę papierową, poprzedzoną mailem lub faxem na wskazany w umowie adres mailowy i numer faxu. Liczy się data otrzymania przez bank faxu lub maila, 4) kredyt zostanie ostatecznie wykorzystany do dnia 20.12.2019 roku, 5) okres kredytowania - od dnia podpisania umowy do dnia całkowitej spłaty kredytu, tj. do dnia 31.12.2024 r., 6) spłata kredytu - wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ - (od 31.03.2020r. - 31.12.2024r.), na rachunek wskazany przez bank w umowie, 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych obciążeń/kosztów, 8) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany harmonogramu spłat rat kredytu, oraz ostatecznej daty spłaty kredytu, bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu (w tym opłat za sporządzenie aneksu do umowy), 9) oprocentowanie ma być ustalane w oparciu o wskaźnik "WIBOR 1M" oraz marżę określoną przez Wykonawcę, obliczane od bieżącego stanu zadłużenia, 10) zmiana wysokości oprocentowana dopuszczalna jest w przypadku zmiany średniej stawki "WIBOR 1M", 11) do naliczania odsetek należy przyjąć, że miesiąc i rok ma rzeczywistą liczbę dni, 12) spłata odsetek wg harmonogramu, w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału. Jeżeli ostatni dzień kwartału przypada na dzień wolny od pracy - w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego kończącego dany kwartał. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank kredytujący (zawiadomienie może nastąpić drogą mailową), 13) do naliczania odsetek należy przyjąć, że miesiąc i rok ma rzeczywistą liczbę dni, 14) odsetki od kredytu przeterminowanego nie mogą być wyższe niż odsetki ustalone w umowie kredytowej, powiększone o dwa punkty procentowe, 15) sposób zabezpieczenia - weksel własny in blanco.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169116.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Gorzycach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościelna 21a
Kod pocztowy: 44-350
Miejscowość: Gorzyce
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149302.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149302.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173652.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.