eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabelin i Olmonty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-10

Ogłoszenie nr 510190179-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.

Gmina Juchnowiec Kościelny: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabelin i Olmonty

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589495-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Juchnowiec Kościelny, Krajowy numer identyfikacyjny 00054221500000, ul. ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 132 880, e-mail sekretariat@juchnowiec.gmina.pl, faks 857 132 881.
Adres strony internetowej (url): www.juchnowiec.gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabelin i Olmonty

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGK.271.2.28.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabelin i Olmonty. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową obsługę realizacji zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabeli i Olmonty, w zakresie świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz branży elektrycznej w zakresie instalacji i sieci elektroenergetycznych. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych przepisami art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Do obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) posiadanie dokładnej znajomości dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, 2) sprawowanie na bieżąco kontroli robót w zakresie zgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertą wykonawcy robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz przepisami Prawa budowlanego, 3) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez wykonawcę robót gotowości do odbioru, 4) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających prawidłowość techniczną (zgodną ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej) realizowanej inwestycji, 5) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za podjęte decyzje, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, a ponadto udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową, z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, 6) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nie uzasadnionej przerwy w realizacji robót przez wykonawcę i podwykonawców, 7) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności przed ich wbudowaniem, 8) sprawdzanie wykonanych robót, powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 9) żądanie usunięcia przez wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, 10) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 11) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzenie gotowości do odbioru, 12) przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, 13) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego, 14) potwierdzenie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez wykonawcę robót budowlanych i zapłaty mu wynagrodzenia, 15) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji, 16) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 17) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 18) rozpoznanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego proponowanego przez wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, 19) poświadczenie terminu zakończenia robót, 20) kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 21) rozliczenie umowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 22) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, 23) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku realizowaną inwestycją, 24) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, 25) przygotowanie i załatwianie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji 26) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót w czasie trwania okresu gwarancyjnego, 27) zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych w okresie gwarancyjnym wad, usterek i awarii i ustalanie terminów ich usuwania, 28) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad, usterek i awarii zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, 29) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia Zamawiającemu wniosku dotyczącego ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 30) inne zadania wynikające z przepisów prawa. Zakres usługi polega na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, pompowni ścieków z rurociągami tłocznymi i zalicznikowymi instalacjami elektrycznymi, w ul. Ordynackiej, Dworskiej, Ułańskiej, Husarskiej, Kasztelańskiej, Herbowej i ulicach bez nazwy w m. Izabelin oraz w ul. Kasztelańskiej, Sezamkowej, Jaśminowej i Wczasowej w m. Olmonty, gm. Juchnowiec Kościelny: A) wodociąg: a) sieć wodociągową rozdzielczą z rur dwuściennych PE100 PN10 SDR17 o średnicy: ø 160 mm oraz ø 110 mm, b) hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN80, c) badanie wydajności i ciśnienia w hydrantach przez uprawniony podmiot, którego badania są akceptowane przez PSP, d) płukanie i dezynfekcja wodociągu oraz uzyskanie pozytywnych wyników badań wody w zakresie fizykochemicznym i bakteriologicznym, e) obsługa geodezyjna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, B) kanalizacja sanitarna: a) kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC SN8 DN200 (ścianka lita), b) studnie rewizyjne włazowe betonowe o średnicy ø 1000 mm i ø 1200 mm, z włazami żeliwnymi min ø 600, klasy D400 (40T), c) studnie inspekcyjne o średnicy ø 425 mm i ø 600 mm, d) zwieńczenia wszystkich studzienek włazowych zlokalizowanych w pasie drogowym przykryte pokrywami żelbetowymi i włazami żeliwnymi, umieszczonymi na pierścieniach odciążających (alternatywnie pokrywa zintegrowana z pierścieniem odciążającym), zabudowanych zgodnie z rys. 105 w projekcie wykonawczym, wraz z wypełnieniem szczeliny dylatacyjnej pianką rozprężną, e) pompownia ścieków nr P17.11 zlokalizowana w pasie drogowym drogi gminnej ul. Dworskiej (dz. nr geod. 72/1) wraz z komorą zasuw i rurociągiem tłocznym ø 90 mm z rur PE100 dwuścienny, f) pompownia ścieków nr P17.10 zlokalizowana w pasie drogowym drogi gminnej ul. Kasztelańskiej (dziełka nr geod 76/1) wraz z komorą zasuw i rurociągiem tłocznym ø 110 mm z rur PE100 dwuścienny, g) wyposażenie technologiczne istniejącej pompowni ścieków P17i wraz z budową komory zasuw ø 1600 z polimerobetonu i rurociągu tłocznego 2 x ø 125 mm PE100 dwuścienny do zabudowy metodą bezwykopową - przewiertu sterowanego, h) wyposażenie technologiczne istniejącej pompowni ścieków P18i wraz z budową komory zasuw ø 1600 z polimerobetonu, studni retencyjnej na dopływie istniejącego kanału grawitacyjnego ø 200 PVC i rurociągu tłocznego ø 160 mm PE100 dwuścienny do zabudowy metodą bezwykopową - przewiertu sterowanego, i) wykonanie inspekcji tv kanałów sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (kamerowanie), j) wykonanie rozruchu technologicznego przepompowni ścieków, k) odbudowa nawierzchni drogowych, l) uzyskanie odpowiedniego zagęszczenia i nośności podłoża gruntowego dróg udokumentowane badaniami, m) obsługa geodezyjna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, C) zalicznikowe instalacje elektryczne niskiego napięcia 0,4 kV pompowni ścieków nr PP17.10 i P17.11: a) zalicznikowe instalacje kablowe typu YKXs 4 x 10 mm2, b) szafki sterownicze pompowni nr PP17.10 i P17.11, c) przeprowadzić pomiary odbiorcze kabla nN w zakresie: sprawdzenia ciągłości żył kabla, pomiaru rezystancji izolacji, d) sprawdzenie pomiarami skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej w sieci, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez PW "BANCERTUS" Jacek Banaszewski 15-157 Białystok ul. Jutrzenki 3, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35991.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROJEKTY NADZORY - Sanitarne Bartosz Sowa
Email wykonawcy: nadzorysanitarne@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Zachodnia 36/2
Kod pocztowy: 15-345
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26937.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26937.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77471.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.