To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-09
Ogłoszenie nr 510189359-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Gmina Jerzmanowice-Przeginia: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice -
Przeginia do placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu z podziałem na 4
zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576639-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jerzmanowice-Przeginia, Krajowy numer identyfikacyjny 35155580300000,
ul. Rajska
22,
32-048
Jerzmanowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
123 895 247, e-mail
sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl, faks
123 895 521.
Adres strony internetowej (url): www.jerzmanowice-przeginia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice - Przeginia do placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu z podziałem na 4 zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.1.9.2019.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3.Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice -Przeginia do placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu z podziałem na 4 zadania Zadanie nr 1 obejmuje: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Poczty Polskiej w Skawinie, 32-082 Skawina, ul. Żwirki i Wigury 9 - 4 uczniów, w tym : 2 (dwóch) z Jerzmanowic, 1(jeden) z Przegini, 1 (jeden) z Racławic. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, w okresie od 02.09.2019r. do 26.06.2020r. w dni nauki szkolnej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do Placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie na trasie dom - placówka - dom. Ilość kursów dziennie 2 w tym 1 dowóz i 1 odwóz. Zadanie nr 2 obejmuje: Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy, 32-340 Wolbrom, ul. Skalska 22 - 6 uczniów, w tym: 2 (dwoje) z Przegini, 1 (jeden) z Sąspowa, 2 (dwoje) z Gotkowic, 1 (jeden) z Jerzmanowic. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, w okresie od 02.09.2019r. do 26.06.2020r. w dni nauki szkolnej oraz podczas ferii zimowych i podczas wakacji (4 tygodnie) wg planu pracy ośrodka. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do Placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie na trasie dom - placówka - dom. Ilość kursów dziennie 2 w tym 1 dowóz i 1 odwóz. Zadanie nr 3 obejmuje: Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna dla Dzieci z Zaburzeniami ze spektrum Autyzmu "Przystanek Szkoła" ul. Oboźna 29B, 30-010 Kraków - 2 uczniów z Przegini Zamówienie obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, w okresie od 02.09.2019r. do 26.06.2020r. w dni nauki szkolnej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do Placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie na trasie dom - placówka - dom. Ilość kursów dziennie 2 w tym 1 dowóz i 1 odwóz. Zadanie nr 4 obejmuje: Niepubliczne Przedszkole Specjalne Związku Polskich Kawalerów Maltańskich Al. Kasztanowa 4a, 30-227 Kraków - 1 dziecko ze Szklar Zamówienie obejmuje dowóz dziecka z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, w okresie od 02.09.2019r. do 30.06.2020r. oraz podczas ferii zimowych i podczas wakacji (1 miesiąc) wg planu pracy przedszkola. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice- Przeginia do Placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie na trasie dom - placówka - dom. Ilość kursów dziennie 2 w tym 1 dowóz i 1 odwóz. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia - dotyczy wszystkich 4 części zamówienia: 1) W trakcie przewozu na trasie Dom - Placówka - Dom wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna - opiekunem dzieci musi być osoba pełnoletnia, potrafiąca utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu, (zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w środku transportu musi znajdować się kierowca i opiekun). 2) dzieci będą odbierane od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru; 3) po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w Placówce (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym; 4) pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagają dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. Podczas przewozu pracownicy zapewniają dzieciom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd; 5) dzieci powinny być dowiezione do Placówek na godzinę 8:00; 6) dzieci z Placówek powinny być odebrane po zakończeniu zajęć, 7) pojazdy samochodowe powinny być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. 8) środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi posiadać odpowiednią liczbę miejsc siedzących wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Przewóz dzieci w ramach zamówienia na trasie dom - szkoła - dom powinien odbywać się jednym środkiem transportu. 9) w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 10) Zamawiający zaleca wykonawcom zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu. Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci przy czym Zamawiający musi ją zaakceptować. 11) Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z Zamawiającym. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom niepełnosprawnym dojazdu do placówek szkolnych. 13) W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zamówienia. 14) O nieobecności dzieci Zamawiający poinformuje wykonawcę telefonicznie nie później niż do godziny 15 dnia poprzedzającego kurs. W przypadku nieobecności wszystkich dzieci kurs będzie odwołany. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 58, ze zm.). 15) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 16) Wykonawca zobowiązany jest podać własną kalkulację kosztów przedmiotu zamówienia przy założeniach określonych w poszczególnych zadaniach. 3.5) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.5.1) Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: kierowcy, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). 3.5.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt.3.5.8). 3.5.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.5.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.5.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.5.1. 3.5.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.5.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 3.5.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.5.1. 3.5.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.3 lub 3.5.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust. 1 lit. f wzoru umowy. 3.5.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.5.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.5.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca - w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.5.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.5.3. 3.5.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.5.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.5.3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 obejmuje: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Poczty Polskiej w Skawinie, 32-082 Skawina, ul. Żwirki i Wigury 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51623.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Turystyczno-Usługowa "Śladowski" Damian Śladowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53989.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 obejmuje: Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy, 32-340 Wolbrom, ul. Skalska 22 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46783.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. KALETA Renata Kaleta
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49390.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 obejmuje: Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna dla Dzieci z Zaburzeniami ze spektrum Autyzmu "Przystanek Szkoła" ul. Oboźna 29B, 30-010 Kraków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52096.89
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "MARS" Marek Socha
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46980.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 obejmuje: Niepubliczne Przedszkole Specjalne Związku Polskich Kawalerów Maltańskich Al. Kasztanowa 4a, 30-227 Kraków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57306.58
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Turystyczno-Usługowa "Śladowski" Damian Śladowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie
- Wycieczka do Krakowa
- Dostawa kamienia wapiennego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.