Ogłoszenie z dnia 2019-09-06
Ogłoszenie nr 510187799-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.
Miasto Zabrze: "Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu"
Zadanie 1 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Zadanie 2 - Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625552000000,
ul. Powstańców Śląskich
5-7,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323733537, e-mail
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks
323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu" Zadanie 1 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych Zadanie 2 - Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.42.2019.MW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zamówienie będzie realizowane etapami według potrzeb Zamawiającego. Dostarczone materiały eksploatacyjne, akcesoria i wyroby do komputerów powinny być fabrycznie nowe (nie regenerowane). Zadanie 1 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych Rodzaj, opis oraz szacunkowe ilości materiałów eksploatacyjnych zostały określone w Części IV SIWZ. Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy. Zadanie 2 - Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów Rodzaj, opis oraz szacunkowe ilości akcesoriów i wyrobów do komputerów zostały określone w Części IV SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30192113-6, 30192320-0, 30230000-0, 30234000-8, 30234100-9, 30234500-3, 30237000-9, 30237410-6, 30237460-1, 32421000-0, 31400000-0, 30200000-1, 32420000-3, 30233153-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzedu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie 1: Dostawa materiałów eksploatacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
485829.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Adam Skrzypek i Rafał Śmiejka prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Biuro Usług Informatycznych Aspo Soft s.c.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
596513.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych na potrzeby Urzędu MIejskiego w Zabrzu.Zadanie 2: Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17810.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Żurowiec prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Biuro Usług Komputerowych "KOMPLEX" Piotr Żurowiec
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19950.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów i wyrobów do komputera. Dostawa ta jest powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, których wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018, poz. 1986 z późn. zm.).
W związku z powyższym przedmiot zamówienia spełnia przesłanki umożliwiające zastosowanie trybu zapytania o cenę zgodnie z treścią art.70 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- "Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego(...)".
- Zakup komputerów medycznych dedykowanych do pracy w środowisku bloku operacyjnego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- "Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie kwiecień 2024 - wrzesień 2024 r."
- Modernizacja oświetlenia
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/09 TP/2024
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 12 dysków twardych do macierzy HUAWEI dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce"
- Zakup wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w sprzęt audiowizualny
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2024-2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.