eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-06

Ogłoszenie nr 510186996-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571170-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 00028898100000, ul. Wybrzeże L.Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (url): www.umed.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UMW/IZ/PN-64/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę usługi opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP v6.10 lub nowsza, zwanego dalej oprogramowaniem,które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 80 jednoczesnych użytkowników (operatorów). Obecnie Zamawiający dysponuje następującymi modułami: SIMPLE.ERP - FK (Finanse i Księgowość)SIMPLE.ERP - OT (Obrót Towarowy) SIMPLE.ERP - MT (Majątek Trwały) SIMPLE.ERP - PER (Personel) SIMPLE.ERP - HR Umowy o pracę SIMPLE.ERP - INFO (Biblioteka rozszerzeń) SIMPLE.ERP - Budżetowanie SIMPLE.ERP - Zarządzanie projektami SIMPLE.ERP - Jednolity Plik Kontrolny SIMPLE.ERP - BI SIMPLE.ERP - e-PIT Szkolenie z obsługi systemu. W okresie trwania umowy może nastąpić rozszerzenie o kolejne funkcjonalności (moduły), które zostaną objęte opieką powdrożeniową. 2. Zakres rzeczowy świadczenia usług W ramach świadczenia opieki powdrożeniowej Wykonawca zapewni: 1) Wykonywanie na rzecz Zamawiającego prac o charakterze opieki powdrożeniowej dla oprogramowania w wymiarze nieprzekraczającym 1200 godzin, nie dłużej jednak niż w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 2) Rozpoczęcie wykonywania wszelkich prac na zlecenie Zamawiającego wynikających z potrzeb eksploatacyjnych oprogramowania w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania (termin realizacji zlecenia stanowi kryterium oceny ofert), ich realizację w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie oraz uzgadnianie ich czasochłonności przed pisemnym zgłoszeniem zapotrzebowania. Zamawiający zgłasza zlecenia przez internetowy system zgłoszeń Wykonawcy, który umożliwia Zamawiającemu wgląd w aktualny stan realizacji zgłoszenia. 3) Rozliczenie wykonanych prac nastąpi po wykonywaniu czynności przez Wykonawcę. 4) Wykonywanie prac związanych z zapewnieniem komunikacji i integracji oprogramowania z innymi systemami informatycznymi Zamawiającego, w szczególności z systemami wymiany informacji z ZUS, bankami, EODDOCUsafe, Systemem Dziekanatowym Bazus, Log system. 5) W ramach opieki powdrożeniowej zostanie udostępniony użytkownikom pakiet szkoleń z obsługi systemu SIMPLE.ERP do wykorzystania na szkolenie Użytkowników systemu w ilości 100 godzin nie wchodzących w zakres 1200 godzin wymienionych w ppkt 1. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. Godziny szkoleniowe będą udostępniane do wykorzystanie przez Użytkowników przyrostowo, proporcjonalnie do zużycia pakietu Opieki Powdrożeniowej o którym mowa w ppkt 1. 50 godzin od momentu podpisania Umowy do czasu wykorzystania 500h z pakietu o którym mowa w ppkt 1. Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 500h z pakietu o którym mowa w ppkt 1. Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 600h z pakietu o którym mowa w ppkt 1 Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 700h z pakietu o którym mowa w ppkt 1 Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 800h z pakietu o którym mowa w ppkt 1 Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 900h z pakietu o którym mowa w ppkt 1 6) Konsultacje, szkolenia i pomoc udzielaną w siedzibie Zamawiającego przez konsultanta Wykonawcy w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów. 7) Konsultacje i pomoc telefoniczną w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów, realizowaną poprzez wskazane numery telefoniczne Wykonawcy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09:00 do 16:00. 8) Konsultacje i szkolenia w zakresie wykorzystania nowych funkcjonalności w kolejnych wersjach oprogramowania. 9) Przesyłanie raz na kwartał do Zamawiającego raportu rozliczeniowego dotyczącego realizacji usług opieki powdrożeniowej. 3. Szczegółowe procedury współpracy Wykonawcy i Zamawiającego oraz zasady, warunki i sposób świadczenia opieki powdrożeniowej określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia zamówienia w wysokości co najmniej 50% prognozowanej ilości podanej w Formularzu ofertowym. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 7. Informacja o umowie ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72250000-2


Dodatkowe kody CPV: 72260000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIMPLE S.A.
Email wykonawcy: simple@simple.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bronisława Czecha 49/51
Kod pocztowy: 04-555
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 509220.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 509220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 509220.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.