To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-05
Ogłoszenie nr 510186847-N-2019 z dnia 05-09-2019 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi: Dostawa wraz z montażem mebli metalowych, krzeseł i foteli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563119-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540129122-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27579000000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
121,
91-726
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 2547408, centrala 2547598, e-mail
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl, faks
422 547 418.
Adres strony internetowej (url): www.asp.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli metalowych, krzeseł i foteli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KBZ.261.23.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli metalowych, krzeseł i foteli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie składa się z 8 odrębnych części: Część 1 - Szafa metalowa aktowa. Część 2 - Szafy metalowe. Część 3 - Szafy szufladowe. Część 4 - Szafy na plany i mapy. Część 5 - Szafa metalowa. Część 6 - Krzesła i fotele. Część 7 - Krzesło biurowe. Część 8 - Fotel. 2. Wykonawcy uprawnieni są do złożenia oferty na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. 3. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają wzory umów dla danej części będące załącznikami do SIWZ. Złożenie oferty na daną część jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ. 4. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględnił wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia umowy. 6. Miejsce dostawy - Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź. 7. Wykonawca oświadcza, że dostarczony asortyment jest dobrej jakości, fabrycznie nowy, komplety, sprawny technicznie posiadający wszelkie akcesoria montowane fabrycznie oraz zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39132100-7, 39110000-6, 39113100-8, 39113000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - Szafa metalowa aktowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5530
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tezap Spółka Jawna I.T. Jurgiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6578.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Szafy metalowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26570
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Karoń Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30725.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Szafy szufladowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16150
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Metal Produkt Marcin Majewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18683.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - Szafy na plany i mapy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12810
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tezap Spółka Jawna I.T. Jurgiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11700.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Szafa metalowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
790
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Metal Produkt Marcin Majewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1660.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Krzesła i fotele |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie Zamawiający prowadzi postępowanie na "Dostawa wraz z montażem mebli metalowych, krzeseł i foteli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi" w zakresie części 6 - Krzesła i fotele. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie w zakresie części 6 zostały złożone dwie oferty. Oferta nr 3 Wykonawcy - Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. Oferta nr 2 Wykonawcy - Bb-fotele i krzesła Joanna Jakubiec, Krzyszkowice 582, 32-445 Krzyszkowice spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, jest kompletna i prawidłowo sporządzona, jednakże cena oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Kwota oferty wynosi 12.521,40 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset dwadzieścia jeden złotych czterdzieści groszy) brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 10.400,00 zł, słownie złotych: dziesięć tysięcy czterysta złotych. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierz przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zmawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Krzesło biurowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie Zamawiający prowadzi postępowanie na "Dostawa wraz z montażem mebli metalowych, krzeseł i foteli wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi" w zakresie części 7 - krzesło biurowe. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie w zakresie części 7 została złożona tylko jedna oferta. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Fotel |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie Zamawiający prowadzi postępowanie na "Remont elewacji zachodniej 5-tego piętra Pawilonu A budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi". W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie została złożona tylko jedna oferta. Wykonawca, który złożył ofertę w postępowaniu podlegał wykluczeniu. Zgodnie z brzmieniem art. 24 ust. 4 ustawy Pzp, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, a zatem nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 74 na terenie gm. Rusiec w woj. łódzkim
- 54/TP/ZP/D/2024-zakup czyściwa włókninowego
- 56/TP/ZP/D/2024 dostawy rękawic medycznych
- 10/2024 Sukcesywne dostarczanie artykułów gospodarczych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi.
- Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D
- Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z urządzeniami małej architektury
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- DZ/0270/ZP-4/2024 Sukcesywna dostawa i montaż mebli dla Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny, lokalizacja ul. K. Miarki 12-14, Gliwice
- Dostawa mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pomieszczeniach budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku, ul. Mestwina 11
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
- Wykonanie dostawy wraz z montażem mebli do pomieszczeń OD w ramach inwestycji "Budowa bazy OD Olecko"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.