eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Nadzór Inwestorski nad zadaniem"Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-05

Ogłoszenie nr 510186549-N-2019 z dnia 05-09-2019 r.

Gmina Stąporków: Nadzór Inwestorski nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.3 "Gospodarka wodno - ściekowa" Osi 4. "Dziedzictwo naturalne i kulturowe " Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584175-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000000, ul. Piłsudskiego -, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór Inwestorski nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BIN.271.8.2019/RS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestycyjnego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji dla zadań pn.: Część I (Zadanie 1) - nadzór inwestorski nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków". Część II (Zadanie 2) - nadzór inwestorski nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej poza aglomeracją Stąporków". 2.1. Zakres usługi obejmuje: 2.1.1. Pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) Sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) Elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2.1.2. Pełnienie funkcji koordynatora Nadzoru Inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. 2.1.3. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji i rękojmi. 2.1.4. Zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: a) dokładna znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, b) zapewnienie ciągłości nadzoru poprzez - przeprowadzenie przez każdego z Inspektorów Nadzoru regularnych inspekcji Terenu Budowy, w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż .... dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu), w toku prac związanych z daną branżą. Koordynator Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przeprowadzenia inspekcji Terenu Budowy nie rzadziej niż ..... dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mniej jednak niż 2 dni w tygodniu) przez cały okres realizacji robót budowlanych. Inspekcje będą prowadzone przez min. 2 godziny w ciągu każdego dnia inspekcji, w dni powszednie w godzinach do 8:00 do 15:00 (ilość przeprowadzonych inspekcji będzie weryfikowana na podstawie listy obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego lub na podstawie wpisu do dziennika budowy), c) kontrola osób i podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji pod kątem czy prace nie realizują osoby lub podmioty nie zgłoszone Zamawiającemu jako podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy. W przypadku stwierdzenia takiej nieprawidłowości niezwłoczne informowanie Zamawiającego, d) bieżąca kontrola terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, e) bieżąca kontrola robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę oraz wszystkimi innymi uzgodnieniami i wydanymi decyzjami niezbędnymi do realizacji zadania, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, h) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, i) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót ich postępem oraz oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, j) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor Nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Stąporków, k) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, l) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, m) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, n) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, o) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, p) ustalanie rodzaju i zakresu robót oraz zmian koniecznych do poprawnego wykonania zadania, q) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, r) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, s) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, w) rozpoznawanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, spisywanie protokołów konieczności, x) poświadczenie terminu zakończenia robót, y) informowanie o zagrożeniu nieterminowej realizacji poszczególnych prac wynikających z harmonogramu jak również terminu końcowego, z) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, aa) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, bb) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, cc) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, dd) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, ee) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, ff) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, gg) obecność na budowie koordynatora nadzoru oraz inspektorów zgodnie ze SIWZ i złożoną ofertą, zapewniający nadzór nad inwestycją, hh) nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, ii) uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyczerpujących pisemnych notatek z narad, jj) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym postępów w realizacji zadania w tym sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z realizacji inwestycji, kk) weryfikacja przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją i wskazanie ewentualnych braków. Opisany powyżej zakres usługi obejmuje w pełnym zakresie każdą z części (zadań). 2.1.5. Zakresem nadzoru objęte będą dwie części (dwa zadania): Część I (Zadanie 1) - nadzór inwestorski nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków" Etap pierwszy - Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków w obrębie: ul. 1-go Maja do ul. Górniczej (do studzienki S1.24) i ul. Piłsudskiego oraz na działkach o nr ewid. 3353/25 i 3532/1, której zakres obejmuje: budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz200x5,9 - o łącznej długości 1739,60 m, w tym: 1468,80 m do wykonania w wykopie otwartym, 270,80 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 299x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz200x11,4 - dł. 14,80 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz160x4,7 - o łącznej długości 334,30 m, w tym: 289,30 m do wykonania w wykopie otwartym, 45,00 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 244x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz160x9,7 - dł. 16,70 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej do wykonania z: - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,9 - o łącznej długości 283,00 m, w tym: 257,00 m do wykonania w wykopie otwartym, 26,00 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 159x4,5, budowę studzienek kanalizacyjnych (rewizyjnych, przyłączeniowych, rozprężnych): - studnia betonowa DN1200mm - 3 szt. - studnia betonowa DN1000mm - 36 szt. - studnia betonowa DN600mm - 21 szt. - studnia tworzywowa DN425mm - 4 szt. - studnia tworzywowa DN315mm - 33 szt. budowę pompowni ścieków P6 z szafą zasilająco-sterowniczą oraz zagospodarowaniem terenu pompowni, w tym: utwardzeniem nawierzchni, wykonaniem ogrodzenia placu pompowni, zjazdu i drogi dojazdowej oraz przyłącza energetyczne do zasilania pompowni ścieków. Etap drugi - Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków w obrębie: ul. Piaskowej, ul. Niekłańskiej i ul. Miłej, której zakres obejmuje: budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz200x5,9 - o łącznej długości 1904,00, w tym: 1813,60 m do wykonania w wykopie otwartym, 90,40 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 299x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz200x11,4 - dł. 19,70 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz160x4,7 - o łącznej długości 603,20 m, w tym: 530,70 m do wykonania w wykopie otwartym, 72,50 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 244x5,0, budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej do wykonania z: - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,9 - o łącznej długości 1001,10 m, w tym: 580,60 m do wykonania w wykopie otwartym, 420,50m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 159x4,5, - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,4 - o łącznej długości 43,60 m (przekroczenie rzek) w rurach osłonowych PE100 SDR26 PN10 Dz280x10,7 (dł. 5,10 m) oraz PE100 SDR26 PN10 Dz315x12,1 (dł. 20,10 m) budowę studzienek kanalizacyjnych (rewizyjnych, przyłączeniowych, rozprężnych): - studnia betonowa DN1000mm - 44 szt. - studnia betonowa DN600mm - 28 szt. - studnia tworzywowa DN425mm - 2 szt. - studnia tworzywowa DN315mm - 46 szt. budowę pompowni ścieków P2 i P5 z przyłączami energetycznymi do ich zasilania, z szafami zasilająco-sterowniczymi oraz zagospodarowaniem terenu pompowni, w tym: utwardzeniem nawierzchni, wykonaniem ogrodzenia placu pompowni, zjazdu i drogi dojazdowej. Część II (Zadanie 2) - nadzór inwestorski nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej poza aglomeracją Stąporków" budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz200x5,9 - o łącznej długości 2266,40 m, w tym: 1930,30 m do wykonania w wykopie otwartym, 336,10 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 299x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz200x11,4 - dł. 4,90 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz160x4,7 - o łącznej długości 529,50 m, w tym: 490,00 m do wykonania w wykopie otwartym, 39,50 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 244x5,0, - PP SDR 17,6 PN 6 Dz160x9,7 - dł. 4,60 m do wykonania metodą przecisku bez RO. budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej do wykonania z: - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,9 - o łącznej długości 427,70 m, w tym: 384,20 m do wykonania w wykopie otwartym, 40,50 m do wykonania przewiertów w rurach stalowych ochronnych 159x4,5, budowę studzienek kanalizacyjnych (rewizyjnych, przyłączeniowych, rozprężnych): - studnia betonowa DN1000mm - 46 szt. - studnia betonowa DN600mm - 41 szt. - studnia tworzywowa DN425mm - 2 szt. - studnia tworzywowa DN315mm - 46 szt. budowę pompowni ścieków P1 z szafą zasilająco-sterowniczą oraz zagospodarowaniem terenu pompowni, w tym: utwardzeniem nawierzchni, wykonaniem ogrodzenia placu pompowni, zjazdu i drogi dojazdowej oraz przyłącze energetyczne do zasilania pompowni ścieków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: nadzór inwestorski nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59258.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek
Email wykonawcy: biuro@ekoinwest.kielce.pl
Adres pocztowy: Ul. Wincentego Witosa 103B/47
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56949.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56949.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56949.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: nadzór inwestorski nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej poza aglomeracją Stąporków"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28915.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługii Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek
Email wykonawcy: biuro@ekoinwest.lielce.pl
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 103B/47
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55965.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55965.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55965.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.