eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach obiektów inżynierskich na terenie miasta Opole na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych w latach 2019-2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-28

Ogłoszenie nr 510179555-N-2019 z dnia 28-08-2019 r.

Miejski Zarząd Dróg Opole: Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach obiektów inżynierskich na terenie miasta Opole na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych w latach 2019-2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574738-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540151308-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53054601300000, ul. Firmowa 1, 45-594 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4697413, e-mail sekretariat@mzd.opole.pl, faks 77 469 74 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach obiektów inżynierskich na terenie miasta Opole na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych w latach 2019-2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NP.260.56.2019.P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Opola - na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych w latach 2019 - 2021. W zakres zadania wchodzi m.in.: - Naprawa i remont elementów betonowych obiektów, w tym naprawy masami bez skurczowymi, - Antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni betonu i stali na obiektach. - Odnowy i remonty niektórych elementów obiektów ( gzymsów, dylatacji, izolacji, itp.). - Naprawy wzmocnienia i remonty, w ograniczonym zakresie, obiektów (np. wymiana rur przepustów, wymiana pokładów drewnianych na żelbetowe lub drewniane, itp.). - Naprawa i wymiana elementów stalowych. - Wykonanie i naprawy nawierzchni żywicznych na chodnikach. - Wymiana i naprawa elementów obiektów wraz z ich wyposażeniem. - Prace naprawcze i remontowe wiaduktów nad liniami PKP, w tym nad liniami zelektryfikowanymi - Czyszczenie i konserwacja elementów obiektów. - Umocnienie, czyszczenie i uzupełnianie ubytków stożków. - Usuwanie awarii na obiektach mostowych. - Likwidacja miejsc szczególnie niebezpiecznych mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu samochodowego i pieszego, ponadto - Opracowanie projektów organizacji ruchu dla potrzeb ww. zakresu, jeżeli zajdzie taka konieczność. - Opracowanie projektów wykonawczych do zleconych prac naprawczych, jeżeli zajdzie taka konieczność. - Oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót w miejscach i zakresie ustalonym przez Zamawiającego oraz wynikających z aktualnej potrzeby Dokładny zakres prac koniecznych do wykonania zawiera część III SIWZ: Kosztorys ofertowy (wykaz cen) oraz zapisy Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9, 45220000-5, 45221000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3645678.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMOST Osolinsz Robert
Email wykonawcy: remost28@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 80
Kod pocztowy: 46-073
Miejscowość: Chróścina
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2617577.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2617577.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4356906.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.