To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-26
Ogłoszenie nr 510177414-N-2019 z dnia 26-08-2019 r.
Powiat Tczewski: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544441-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540097381-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tczewski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Piaskowa
2,
83-110
Tczew, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587 734 800, e-mail
starostwo@powiat.tczew.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): powiat.tczew.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
przetargi.powiat.tczew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia w 31 częściach jest wyłonienie osób, których zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim". 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowane w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim", Nr wniosku: RPPM.03.03.01-22-0013/16, Działanie 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej. 2.3 Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji zawodowej uczniów i nauczycieli następujących placówek edukacyjnych, funkcjonujących na terenie powiatu tczewskiego: 1) Zespołu Szkół Technicznych, ul. Parkowa 1, 83-110 Tczew, 2) Zespół Szkół Budowlanych i Odzieżowych, ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew, 3) Zespół Kształcenia Zawodowego, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew. 2.4 Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności do oferentów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnością oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 2.5 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 31 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. UWAGA: Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową, jednakże Wykonawca winien mieć na uwadze zastrzeżenie, iż jedna osoba może zostać wskazana w ofercie do ww. usługi w maksymalnie pięciu częściach zamówienia. 2.6 Informacje dotyczące Osób prowadzących kursy/szkolenia zawodowe/studia podyplomowe: 2.6.1 Osoba do realizacji kursu w danej części zamówienia (z wyłączeniem części 29 i 31 zamówienia), musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu minimum 1 kursu, tożsamego z zakresem zamówienia - tj. odpowiadającego zarówno tematyce danej części zamówienia, jak i jego czasowi trwania (ilość godzin co najmniej analogiczna, jak kurs objęty niniejszym zamówieniem). UWAGA: Liczba przeprowadzonych kursów (szkoleń, zajęć zawodowych itp.) przez Osobę prowadzącą kurs, która zostanie przez Wykonawcę wskazana do realizacji danej części zamówienia, stanowi kryterium oceny ofert, opisane w Rozdziale 13 SIWZ. 2.6.2 Studia podyplomowe musi przeprowadzić szkoła wyższa przez którą, należy rozumieć publiczną lub niepubliczną uczelnię, w tym szkołę doktorską, działającą zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668, z późn. zm.) lub uczelnię zagraniczną, a także szkołę wyższą i wyższe seminarium duchowne prowadzone przez Kościół Katolicki lub inne kościoły i związki wyznaniowe (dotyczy 29 części zamówienia). 2.6.3 Wykonawca nie będzie zobowiązany do podania - na etapie składania oferty przetargowej tj. w Formularzu ofertowym - danych personalnych (tj. imienia i nazwiska) Osoby, której planuje powierzyć realizację zamówienia w konkretnej części zamówienia (nie dotyczy części 29 i 31 zamówienia). UWAGA: Dopiero po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do ujawnienia personaliów tej Osoby, której planuje powierzyć realizację zamówienia, a także - do udowodnienia Zamawiającemu (poprzez złożenie kopii odpowiednich dokumentów) nie tylko posiadania wymaganych uprawnień/wykształcenia do realizacji kursu, ale również liczby zrealizowanych przez nią kursów, zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2.7 Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.7.1 Jedną godzinę kursu należy traktować jako 45 minut zajęć (z wyjątkiem części nr 31). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom przerwy, których czas nie jest wliczony do godzin zajęć. 2.7.2 Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programów kursów/szkoleń dla niektórych części zamówienia, co każdorazowo zostanie wskazane w umowie. 2.7.3 Wykonawca, w kalkulacji kosztów kursu/szkoleń zawodowych/studiów podyplomowych, oprócz wynagrodzenia dla Osoby prowadzącej, musi ująć wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia (o ile wystąpią/o ile wiążą się z prawidłową realizacją danej części zamówienia), w tym w szczególności: ? koszt wynajmu pomieszczeń (z zastrzeżeniem informacji w pkt 2.7.4 SIWZ), ? koszt pierwszego egzaminu, ? koszt odzieży roboczej i/lub ochronnej ? koszt materiałów szkoleniowych/piśmienniczych lub narzędzi pracy lub urządzeń, ? koszt badań, w przypadku wymogu badań lekarskich. 2.7.4 Koszty wynajmu sali/pracowni warsztatowej/komputerowej/innej wraz z wyposażeniem ponosi Wykonawca z wyłączeniem przypadków, w których przedmiotowy koszt stanowi wkład własny niepieniężny Powiatu Tczewskiego lub w przypadku gdy Wykonawcy zostaną pomieszczenia wraz z wyposażeniem udostępnione nieodpłatnie. 2.7.5 Jeśli kurs w danej części zamówienia winien finalnie kończyć się egzaminem - co wynika z obowiązujących przepisów prawa, a czego nie przewidział Zamawiający - do obowiązku Wykonawcy należeć będzie zorganizowanie takiego egzaminu (umożliwienie uczestnikowi przystąpienia do jego zdania/zaliczenia), w tym pokrycie ewentualnych kosztów związanych z jego przeprowadzeniem. 2.7.6 Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia harmonogramu kursu/kursów z Dyrekcją szkoły/placówki w porozumieniu z uczestnikami kursu/kursów. Terminy i godziny kursów muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców i podlegają akceptacji Dyrektora szkoły/placówki, w której dany kurs ma się odbywać. 2.7.7 Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz zobowiązany będzie do przekazywania informacji dotyczących osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 2.7.8 Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek ubezpieczenia każdego uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (w tym dojazd do i z miejsca prowadzenia kursu), od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia, z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 10 000,00 zł i przekazanie niezwłocznie kserokopii polisy Zamawiającemu (z konieczności ubezpieczenia wyłączone zostają następujące części: 16,19,21,22,28,29 i 30). 2.7.9 Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe/piśmiennicze, sprzęt i urządzenia w ilości pozwalającej swobodne przeprowadzić zajęcia (z wyłączeniem części 21, dla której materiały dydaktyczne zapewni Zamawiający). 2.7.10 Wykonawca będzie miał obowiązek przekazać każdemu uczestnikowi kursu / szkolenia zawodowego oraz studiów podyplomowych - po pozytywnym jego ukończeniu - oryginałów zaświadczenia / certyfikatu / świadectwa, poświadczających jego ukończenie na druku zgodnym z wytycznymi MEN lub, gdy jest to niemożliwe, innego dokumentu potwierdzającego nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopii tych dokumentów oraz potwierdzenia odbioru dokumentów przez uczestników zajęć. UWAGA: Dokument potwierdzający ukończenie kursu (szkolenia zawodowego oraz studiów podyplomowych) i uzyskanie umiejętności / kwalifikacji, co do zasady musi zawierać następujące dane (o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej): a) numer z rejestru; b) imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika kursu, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenia; d) formę i nazwę kursu; e) okres trwania kursu; f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji; g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; h) podpis: Wykonawcy lub osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową, przeprowadzającą kurs. 2.7.11 Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji rozliczeniowej, w tym m.in. protokołów odbioru usługi, list obecności osobno dla każdego kursu i innych, których wzory stanowią załączniki do projektu umowy, a także kserokopii zaświadczeń/certyfikatów. Wzory tych dokumentów mogą podlegać modyfikacji w porozumieniu z Zamawiającym, co nie będzie wymagało aneksu do umowy. 2.7.12 Wskazana w dokumentacji przetargowej liczba uczestników stanowi maksymalną ich ilość. Rozliczenie będzie stanowiło iloczyn zrealizowanego kursu dla 1 osoby i wskazanej ceny ofertowej przez Wykonawcę. 2.7.13 Zamawiający zwraca uwagę, że na etapie rekrutacji uczestników poszczególnych kursów, może nie zostać zebrana maksymalna ich ilość wskazana w dokumentacji przetargowej, co będzie skutkować niższym całkowitym wynagrodzeniem wynikającym z umowy. 2.8 Wykonawca zobowiązany jest do: 2.8.1 Wskazania w ofercie stawki za przeprowadzenie kursu dla 1 uczestnika. W związku z powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby planowanych uczestników oraz zaoferowanej stawki za realizację kursu dla 1 uczestnika. 2.8.2 Dysponowania odpowiednią liczbą osób, które są w stanie przeprowadzić zajęcia. ZASTRZEŻENIE: Z uwagi na powyższe zobowiązanie, jedna osoba może zostać wskazana do prowadzenia zajęć maksymalnie w pięciu częściach zamówienia. 2.8.3 Zapewnienia - do realizacji przedmiotu zamówienia - osób posiadających należyte kompetencje, uprawnienia, przygotowanie zawodowe oraz dołożenia należytej staranności w celu wykonania przedmiotu umowy. Za powyższe czynności Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność. 2.8.4 Działania zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 2.8.5 Z Wykonawcą, zostanie podpisana odrębna umowa dotycząca przetwarzania danych osobowych, o ile Instytucja Zarządzająca nie wyrazi sprzeciwu. W przypadku, gdy Instytucja Zarządzająca wyrazi taki sprzeciw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie podpisania umowy z Wykonawcą, z uwagi na odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 8 Ustawy. 2.9 Informacje dodatkowe: 2.9.1 Planowana kwota na realizację zadania związanego ze zorganizowaniem i przeprowadzeniem kursów oraz zajęć zawodowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim", tj. wyborem Osób prowadzących kursy w 31 częściach zamówienia, wynosi łącznie 649 786,00 zł brutto, z czego na poszczególne części zamówienia, odpowiednio: * część 1 zamówienia: 10 200,00 zł, * część 2 zamówienia: 82 000,00 zł, * część 3 zamówienia: 32 000,00 zł, * część 4 zamówienia: 46 200,00 zł, * część 5 zamówienia: 7 332,00 zł, * część 6 zamówienia: 3 384,00 zł, * część 7 zamówienia: 34 300,00 zł, * część 8 zamówienia: 24 000,00 zł, * część 9 zamówienia: 15 000,00 zł, * część 10 zamówienia: 40 000,00zł, * część 11 zamówienia: 8 400,00 zł, * część 12 zamówienia: 3 600,00 zł, * część 13 zamówienia: 28 800,00 zł, * część 14 zamówienia: 31 350,00 zł, * część 15 zamówienia: 42 000,00 zł, * część 16 zamówienia: 75 000,00 zł, * część 17 zamówienia: 11 600,00 zł, * część 18 zamówienia: 9 000,00 zł, * część 19 zamówienia: 4 000,00 zł, * część 20 zamówienia: 6 800,00 zł, * część 21 zamówienia: 2 400,00 zł, * część 22 zamówienia: 9 200,00 zł, * część 23 zamówienia: 1 200,00 zł, * część 24 zamówienia: 1 260,00 zł, * część 25 zamówienia: 1 260,00 zł, * część 26 zamówienia: 500,00 zł, * część 27 zamówienia: 1 200,00 zł, * część 28 zamówienia: 5 000,00 zł, * część 29 zamówienia: 4 000,00 zł, * część 30 zamówienia: 10 800,00 zł, * część 31 zamówienia: 98 000,00 zł. 2.9.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli kursów w zakresie prawidłowości realizacji zamówienia przez osoby wskazane przez Zleceniodawcę oraz Instytucję Zarządzającą oraz inne instytucje uprawnione do kontroli realizacji projektów współfinansowanych w ramach Unii Europejskiej. 2.9.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rejestracji zajęć (filmowanie, nagranie audio, fotografowanie). 2.9.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów. 2.11 INFORMACJA O UBEZPIECZENIACH: 2.11.1 Ubezpieczenie O.C.: dotyczy wyłącznie części 31 zamówienia. a) Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). b) Zgodnie z pkt 14.3.3 SIWZ, przed podpisaniem umowy, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na wymaganą kwotę. 2.11.2 Ubezpieczenie NNW: (z konieczności ubezpieczenia wyłączone zostają następujące części: 16,19,21,22,28,29 i 30). Wybrany Wykonawca, od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia, zobowiązany będzie do ubezpieczenia każdego uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (w tym dojazd do i z miejsca prowadzenia kursu) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 10 000,00 zł i przekazanie niezwłocznie kserokopii polisy Zamawiającemu. 2.12 Informacje o podwykonawcach: 2.12.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy - o ile są już znane. W przypadku zaistnienia zmian w tym zakresie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie, w tym w szczególności do przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym zamierza powierzyć realizację usług. 2.12.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.12.3 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.12.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.13 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 2.14 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.15 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2.16 Kody zamówienia wg CPV: 80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego 80500000-9 Usługi szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolnictwa zawodowego 80411200-0 Usługi szkół nauki jazdy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80300000-7
Dodatkowe kody CPV: 80500000-9, 80530000-8, 80411200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kurs dla operatorów wózków widłowych jezdniowych z napędem silnikowym dla uczniów ZST |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8947.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EDUKATOR Kursy i szkolenia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1197.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 20 359,20 zł (za 17 uczestników). |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurs - spawanie blach metodą 111 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72775.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1956.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 80196,00 zł (za 41 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurs - Spawacz metodą 135 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1957.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 31 320,00 zł (za 16 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kurs - uprawnienia SEP |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31597.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
624.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 41 184,00 zł (za 66 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kurs CAM-Edukacja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26650.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZERO Technologia Produkcji Andrzej Leks
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
563.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 7 319,00 zł (za 13 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Kurs - CNC Edukacja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZERO Technologia Produkcji Andrzej Leks
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
563.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 3 378,00 zł (za 6 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Kurs AutoCAD stopień I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46787.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
420.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 21 840,00 zł (za 52 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Kurs - AutoCAD stopień I, II i III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9478.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 19 200,00 zł (za 12 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Kurs - Kosztorysowanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 7 000.00 zł (za 10 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Kurs - Pracownik magazynowy z obsługą komputera i wózków widłowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20533.33
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EDUKATOR Kursy i szkolenia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 35 000.00 zł (za 20 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Kurs - AutoCAD stopień I i II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4970.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 6 000.00 zł (za 6 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Kurs - AutoCad Mechanical |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2850.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 5 400.00 zł (za 3 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Kurs - Kontrola jakości elementów lutowanych w produktach elektronicznych - technologia przewlekana i powierzchniowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37440.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 28 800.00 zł (za 18 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Kurs - Lutowanie ręczne w technologii PTH/SMT |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33725.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1650.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 31 350.00 zł (za 19 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Szkolenie - Naprawa urządzeń elektronicznych PTH/SMT |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 50 400.00 zł (za 24 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Szkolenie - Windows Operating System Fundamentals |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOFTRONIC Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1085.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 15 190.00 zł (za 14 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Szkolenie - Montaż rusztowań |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EDUKATOR Kursy i szkolenia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 10 750.00 zł (za 5 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Szkolenie - Praca na wysokościach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Szkolenie - Obsługa celna/agent celny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Szkolenie - Lutowanie ręczne SMT |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1650.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 6 600.00 zł (za 4 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Kurs - Zastosowanie matematyki w projektach budowlanych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Szkolenie - Programowanie obrabiarek CNC Edukacja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CNC Millena - mgr inż. Mirosław Buczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 9 200.00 zł (za 4 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie suchej zabudowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie systemów podłogowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie tynków gipsowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie technologii szpachlarskich |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie systemów dociepleń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Kurs - Nowoczesna edukacja e-learning |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Kurs - Grafika komputerowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4999.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 10 800.00 zł (za 2 uczestników) |
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Kurs - Prawo jazdy kat. B |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73790.57
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ośrodek Szkolenia Kierowców "CHMARA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1899.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 87 354.00 zł (za 46 uczestników) |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Rozbudowa placu zabaw przy ulicy Sychty w Tczewie
- Budowa kładki dla pieszych w Tczewskich Łąkach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie''
- Remont pomieszczeń kuchni i zaplecza kuchennego, magazynów i sanitariatu w Szkole Podstawowej nr 4 w Tczewie przy ul. Wł. Jagiełły 8.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa ulicy Szkolnej w Swarożynie"
- Doposażenie istniejących placów zabaw w nowe urządzenia rekreacyjno-edukacyjne na Górkach I i Górkach II
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowania i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu zatrudnienia wspomaganego
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Fryzjer męski - Barber"
- Zakup usług w celu poprawy funkcjonowania systemu typu HIS Medicus On Line w zakresie EDM oraz dostawy licencji systemu ERP , licencji PACS/RIS oraz LIS wraz z konfiguracją i migracją danych.
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
- Organizacja warsztatów pn. "Wykorzystanie sprzętu multimedialnego przez rzeczników prasowych w działaniach profilaktyczno-edukacyjnych"
więcej: Usługi szkolnictwa wyższego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.