eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-26

Ogłoszenie nr 510177414-N-2019 z dnia 26-08-2019 r.

Powiat Tczewski: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544441-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540097381-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Tczewski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): powiat.tczew.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
przetargi.powiat.tczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia w 31 częściach jest wyłonienie osób, których zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim". 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowane w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim", Nr wniosku: RPPM.03.03.01-22-0013/16, Działanie 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej. 2.3 Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji zawodowej uczniów i nauczycieli następujących placówek edukacyjnych, funkcjonujących na terenie powiatu tczewskiego: 1) Zespołu Szkół Technicznych, ul. Parkowa 1, 83-110 Tczew, 2) Zespół Szkół Budowlanych i Odzieżowych, ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew, 3) Zespół Kształcenia Zawodowego, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew. 2.4 Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności do oferentów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnością oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 2.5 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 31 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. UWAGA: Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową, jednakże Wykonawca winien mieć na uwadze zastrzeżenie, iż jedna osoba może zostać wskazana w ofercie do ww. usługi w maksymalnie pięciu częściach zamówienia. 2.6 Informacje dotyczące Osób prowadzących kursy/szkolenia zawodowe/studia podyplomowe: 2.6.1 Osoba do realizacji kursu w danej części zamówienia (z wyłączeniem części 29 i 31 zamówienia), musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu minimum 1 kursu, tożsamego z zakresem zamówienia - tj. odpowiadającego zarówno tematyce danej części zamówienia, jak i jego czasowi trwania (ilość godzin co najmniej analogiczna, jak kurs objęty niniejszym zamówieniem). UWAGA: Liczba przeprowadzonych kursów (szkoleń, zajęć zawodowych itp.) przez Osobę prowadzącą kurs, która zostanie przez Wykonawcę wskazana do realizacji danej części zamówienia, stanowi kryterium oceny ofert, opisane w Rozdziale 13 SIWZ. 2.6.2 Studia podyplomowe musi przeprowadzić szkoła wyższa przez którą, należy rozumieć publiczną lub niepubliczną uczelnię, w tym szkołę doktorską, działającą zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668, z późn. zm.) lub uczelnię zagraniczną, a także szkołę wyższą i wyższe seminarium duchowne prowadzone przez Kościół Katolicki lub inne kościoły i związki wyznaniowe (dotyczy 29 części zamówienia). 2.6.3 Wykonawca nie będzie zobowiązany do podania - na etapie składania oferty przetargowej tj. w Formularzu ofertowym - danych personalnych (tj. imienia i nazwiska) Osoby, której planuje powierzyć realizację zamówienia w konkretnej części zamówienia (nie dotyczy części 29 i 31 zamówienia). UWAGA: Dopiero po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do ujawnienia personaliów tej Osoby, której planuje powierzyć realizację zamówienia, a także - do udowodnienia Zamawiającemu (poprzez złożenie kopii odpowiednich dokumentów) nie tylko posiadania wymaganych uprawnień/wykształcenia do realizacji kursu, ale również liczby zrealizowanych przez nią kursów, zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2.7 Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.7.1 Jedną godzinę kursu należy traktować jako 45 minut zajęć (z wyjątkiem części nr 31). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom przerwy, których czas nie jest wliczony do godzin zajęć. 2.7.2 Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programów kursów/szkoleń dla niektórych części zamówienia, co każdorazowo zostanie wskazane w umowie. 2.7.3 Wykonawca, w kalkulacji kosztów kursu/szkoleń zawodowych/studiów podyplomowych, oprócz wynagrodzenia dla Osoby prowadzącej, musi ująć wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia (o ile wystąpią/o ile wiążą się z prawidłową realizacją danej części zamówienia), w tym w szczególności: ? koszt wynajmu pomieszczeń (z zastrzeżeniem informacji w pkt 2.7.4 SIWZ), ? koszt pierwszego egzaminu, ? koszt odzieży roboczej i/lub ochronnej ? koszt materiałów szkoleniowych/piśmienniczych lub narzędzi pracy lub urządzeń, ? koszt badań, w przypadku wymogu badań lekarskich. 2.7.4 Koszty wynajmu sali/pracowni warsztatowej/komputerowej/innej wraz z wyposażeniem ponosi Wykonawca z wyłączeniem przypadków, w których przedmiotowy koszt stanowi wkład własny niepieniężny Powiatu Tczewskiego lub w przypadku gdy Wykonawcy zostaną pomieszczenia wraz z wyposażeniem udostępnione nieodpłatnie. 2.7.5 Jeśli kurs w danej części zamówienia winien finalnie kończyć się egzaminem - co wynika z obowiązujących przepisów prawa, a czego nie przewidział Zamawiający - do obowiązku Wykonawcy należeć będzie zorganizowanie takiego egzaminu (umożliwienie uczestnikowi przystąpienia do jego zdania/zaliczenia), w tym pokrycie ewentualnych kosztów związanych z jego przeprowadzeniem. 2.7.6 Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia harmonogramu kursu/kursów z Dyrekcją szkoły/placówki w porozumieniu z uczestnikami kursu/kursów. Terminy i godziny kursów muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców i podlegają akceptacji Dyrektora szkoły/placówki, w której dany kurs ma się odbywać. 2.7.7 Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz zobowiązany będzie do przekazywania informacji dotyczących osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 2.7.8 Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek ubezpieczenia każdego uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (w tym dojazd do i z miejsca prowadzenia kursu), od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia, z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 10 000,00 zł i przekazanie niezwłocznie kserokopii polisy Zamawiającemu (z konieczności ubezpieczenia wyłączone zostają następujące części: 16,19,21,22,28,29 i 30). 2.7.9 Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe/piśmiennicze, sprzęt i urządzenia w ilości pozwalającej swobodne przeprowadzić zajęcia (z wyłączeniem części 21, dla której materiały dydaktyczne zapewni Zamawiający). 2.7.10 Wykonawca będzie miał obowiązek przekazać każdemu uczestnikowi kursu / szkolenia zawodowego oraz studiów podyplomowych - po pozytywnym jego ukończeniu - oryginałów zaświadczenia / certyfikatu / świadectwa, poświadczających jego ukończenie na druku zgodnym z wytycznymi MEN lub, gdy jest to niemożliwe, innego dokumentu potwierdzającego nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopii tych dokumentów oraz potwierdzenia odbioru dokumentów przez uczestników zajęć. UWAGA: Dokument potwierdzający ukończenie kursu (szkolenia zawodowego oraz studiów podyplomowych) i uzyskanie umiejętności / kwalifikacji, co do zasady musi zawierać następujące dane (o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej): a) numer z rejestru; b) imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika kursu, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenia; d) formę i nazwę kursu; e) okres trwania kursu; f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji; g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; h) podpis: Wykonawcy lub osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową, przeprowadzającą kurs. 2.7.11 Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji rozliczeniowej, w tym m.in. protokołów odbioru usługi, list obecności osobno dla każdego kursu i innych, których wzory stanowią załączniki do projektu umowy, a także kserokopii zaświadczeń/certyfikatów. Wzory tych dokumentów mogą podlegać modyfikacji w porozumieniu z Zamawiającym, co nie będzie wymagało aneksu do umowy. 2.7.12 Wskazana w dokumentacji przetargowej liczba uczestników stanowi maksymalną ich ilość. Rozliczenie będzie stanowiło iloczyn zrealizowanego kursu dla 1 osoby i wskazanej ceny ofertowej przez Wykonawcę. 2.7.13 Zamawiający zwraca uwagę, że na etapie rekrutacji uczestników poszczególnych kursów, może nie zostać zebrana maksymalna ich ilość wskazana w dokumentacji przetargowej, co będzie skutkować niższym całkowitym wynagrodzeniem wynikającym z umowy. 2.8 Wykonawca zobowiązany jest do: 2.8.1 Wskazania w ofercie stawki za przeprowadzenie kursu dla 1 uczestnika. W związku z powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby planowanych uczestników oraz zaoferowanej stawki za realizację kursu dla 1 uczestnika. 2.8.2 Dysponowania odpowiednią liczbą osób, które są w stanie przeprowadzić zajęcia. ZASTRZEŻENIE: Z uwagi na powyższe zobowiązanie, jedna osoba może zostać wskazana do prowadzenia zajęć maksymalnie w pięciu częściach zamówienia. 2.8.3 Zapewnienia - do realizacji przedmiotu zamówienia - osób posiadających należyte kompetencje, uprawnienia, przygotowanie zawodowe oraz dołożenia należytej staranności w celu wykonania przedmiotu umowy. Za powyższe czynności Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność. 2.8.4 Działania zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 2.8.5 Z Wykonawcą, zostanie podpisana odrębna umowa dotycząca przetwarzania danych osobowych, o ile Instytucja Zarządzająca nie wyrazi sprzeciwu. W przypadku, gdy Instytucja Zarządzająca wyrazi taki sprzeciw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie podpisania umowy z Wykonawcą, z uwagi na odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 8 Ustawy. 2.9 Informacje dodatkowe: 2.9.1 Planowana kwota na realizację zadania związanego ze zorganizowaniem i przeprowadzeniem kursów oraz zajęć zawodowych w ramach projektu pt. "Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim", tj. wyborem Osób prowadzących kursy w 31 częściach zamówienia, wynosi łącznie 649 786,00 zł brutto, z czego na poszczególne części zamówienia, odpowiednio: * część 1 zamówienia: 10 200,00 zł, * część 2 zamówienia: 82 000,00 zł, * część 3 zamówienia: 32 000,00 zł, * część 4 zamówienia: 46 200,00 zł, * część 5 zamówienia: 7 332,00 zł, * część 6 zamówienia: 3 384,00 zł, * część 7 zamówienia: 34 300,00 zł, * część 8 zamówienia: 24 000,00 zł, * część 9 zamówienia: 15 000,00 zł, * część 10 zamówienia: 40 000,00zł, * część 11 zamówienia: 8 400,00 zł, * część 12 zamówienia: 3 600,00 zł, * część 13 zamówienia: 28 800,00 zł, * część 14 zamówienia: 31 350,00 zł, * część 15 zamówienia: 42 000,00 zł, * część 16 zamówienia: 75 000,00 zł, * część 17 zamówienia: 11 600,00 zł, * część 18 zamówienia: 9 000,00 zł, * część 19 zamówienia: 4 000,00 zł, * część 20 zamówienia: 6 800,00 zł, * część 21 zamówienia: 2 400,00 zł, * część 22 zamówienia: 9 200,00 zł, * część 23 zamówienia: 1 200,00 zł, * część 24 zamówienia: 1 260,00 zł, * część 25 zamówienia: 1 260,00 zł, * część 26 zamówienia: 500,00 zł, * część 27 zamówienia: 1 200,00 zł, * część 28 zamówienia: 5 000,00 zł, * część 29 zamówienia: 4 000,00 zł, * część 30 zamówienia: 10 800,00 zł, * część 31 zamówienia: 98 000,00 zł. 2.9.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli kursów w zakresie prawidłowości realizacji zamówienia przez osoby wskazane przez Zleceniodawcę oraz Instytucję Zarządzającą oraz inne instytucje uprawnione do kontroli realizacji projektów współfinansowanych w ramach Unii Europejskiej. 2.9.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rejestracji zajęć (filmowanie, nagranie audio, fotografowanie). 2.9.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów. 2.11 INFORMACJA O UBEZPIECZENIACH: 2.11.1 Ubezpieczenie O.C.: dotyczy wyłącznie części 31 zamówienia. a) Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). b) Zgodnie z pkt 14.3.3 SIWZ, przed podpisaniem umowy, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na wymaganą kwotę. 2.11.2 Ubezpieczenie NNW: (z konieczności ubezpieczenia wyłączone zostają następujące części: 16,19,21,22,28,29 i 30). Wybrany Wykonawca, od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia, zobowiązany będzie do ubezpieczenia każdego uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (w tym dojazd do i z miejsca prowadzenia kursu) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 10 000,00 zł i przekazanie niezwłocznie kserokopii polisy Zamawiającemu. 2.12 Informacje o podwykonawcach: 2.12.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy - o ile są już znane. W przypadku zaistnienia zmian w tym zakresie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie, w tym w szczególności do przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym zamierza powierzyć realizację usług. 2.12.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.12.3 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.12.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.13 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 2.14 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.15 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2.16 Kody zamówienia wg CPV: 80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego 80500000-9 Usługi szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolnictwa zawodowego 80411200-0 Usługi szkół nauki jazdy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80300000-7


Dodatkowe kody CPV: 80500000-9, 80530000-8, 80411200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kurs dla operatorów wózków widłowych jezdniowych z napędem silnikowym dla uczniów ZST

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8947.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EDUKATOR Kursy i szkolenia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łyskowskiego 71
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1197.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1197.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 20 359,20 zł (za 17 uczestników).


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurs - spawanie blach metodą 111

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72775.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 71/2
Kod pocztowy: 32-541
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1956.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1956.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1956.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 80196,00 zł (za 41 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurs - Spawacz metodą 135

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 71/2
Kod pocztowy: 32-541
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1957.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1957.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1957.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 31 320,00 zł (za 16 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kurs - uprawnienia SEP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31597.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 71/2
Kod pocztowy: 32-541
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 624.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 624.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 739.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 41 184,00 zł (za 66 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Kurs CAM-Edukacja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZERO Technologia Produkcji Andrzej Leks
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sołtana 4/60
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 563.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 563.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 563.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 7 319,00 zł (za 13 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Kurs - CNC Edukacja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZERO Technologia Produkcji Andrzej Leks
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sołtana 4/60
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 563.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 563.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 563.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 3 378,00 zł (za 6 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Kurs AutoCAD stopień I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46787.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 420.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 420.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 21 840,00 zł (za 52 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Kurs - AutoCAD stopień I, II i III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9478.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 19 200,00 zł (za 12 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Kurs - Kosztorysowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 906.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 7 000.00 zł (za 10 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Kurs - Pracownik magazynowy z obsługą komputera i wózków widłowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20533.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EDUKATOR Kursy i szkolenia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łyskowskiego 71
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 35 000.00 zł (za 20 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Kurs - AutoCAD stopień I i II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4970.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 6 000.00 zł (za 6 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Kurs - AutoCad Mechanical

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 5 400.00 zł (za 3 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Kurs - Kontrola jakości elementów lutowanych w produktach elektronicznych - technologia przewlekana i powierzchniowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37440.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polanki 12
Kod pocztowy: 80-308
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 28 800.00 zł (za 18 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Kurs - Lutowanie ręczne w technologii PTH/SMT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33725.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polanki 12
Kod pocztowy: 80-308
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1650.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 31 350.00 zł (za 19 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Szkolenie - Naprawa urządzeń elektronicznych PTH/SMT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polanki 12
Kod pocztowy: 80-308
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 50 400.00 zł (za 24 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Szkolenie - Windows Operating System Fundamentals

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOFTRONIC Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 37
Kod pocztowy: 61-896
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1085.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1085.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1085.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 15 190.00 zł (za 14 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Szkolenie - Montaż rusztowań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EDUKATOR Kursy i szkolenia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łyskowskiego 71
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 10 750.00 zł (za 5 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Szkolenie - Praca na wysokościach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Szkolenie - Obsługa celna/agent celny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Szkolenie - Lutowanie ręczne SMT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polanki 12
Kod pocztowy: 80-308
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1650.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 6 600.00 zł (za 4 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Kurs - Zastosowanie matematyki w projektach budowlanych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Szkolenie - Programowanie obrabiarek CNC Edukacja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CNC Millena - mgr inż. Mirosław Buczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rynek Staromiejski 10/10
Kod pocztowy: 75-007
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2274.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 9 200.00 zł (za 4 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie suchej zabudowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie systemów podłogowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie tynków gipsowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie technologii szpachlarskich

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Szkolenie - Budownictwo w zakresie systemów dociepleń

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Kurs - Nowoczesna edukacja e-learning

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione w tej części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), to jest z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Kurs - Grafika komputerowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4999.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 10 800.00 zł (za 2 uczestników)


CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: Kurs - Prawo jazdy kat. B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73790.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ośrodek Szkolenia Kierowców "CHMARA"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 15
Kod pocztowy: 83-110
Miejscowość: Tczew
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1899.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1899.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Maksymalna wartość umowy za realizację tej części zamówienia może wynieść 87 354.00 zł (za 46 uczestników)


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.