To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 510176265-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.
Gmina Boguchwała: Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Dworca PKP w Boguchwale oraz do budynku Dworca PKS w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. "Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa V Infrastruktura Komunikacyjna, Działanie 5.5 Niskoemisyjny transport miejski - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571160-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Boguchwała, Krajowy numer identyfikacyjny 69058200000000,
ul. Suszyckich
33,
36-040
Boguchwała, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 8755201, e-mail
um@boguchwala.pl, faks
017 8755209.
Adres strony internetowej (url): www.bip.boguchwala.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Dworca PKP w Boguchwale oraz do budynku Dworca PKS w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. "Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIZ.271.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część I obejmuje meble oraz sprzęt AGD, na co składa się: ? Ławka trzyosobowa z oparciem - 16 szt. ? Ławka bez oparcia - 4 szt. ? Szafka na bagaże - 2 szt. ? Gablota informacyjna wisząca - 6 szt. ? Kosz na śmieci o poj. min. 52 l - 4 szt. ? Kosz na śmieci trzykomorowy o poj. min. 150 l (3x50) - 3 szt. ? Donica na kwiaty - 4 szt. ? Szafa socjalna BHP - 2 szt ? Szafka zlewozmywakowa - 1 szt. ? Szafka socjalna 80 - 1 szt. ? Szafka socjalna pod umywalkę 60 - 1 szt. ? Szafka z szufladami - 1 szt. ? Szafka wisząca z półką - 2 szt. ? Blat na szafki meblowe - 1 szt. ? Stolik jadalniany - 1 szt. ? Krzesło kuchenne - 4 szt. ? Stół drewniany - 2 szt. ? Kuchenka mikrofalowa - 1 szt. Część II obejmuje sprzęt multimedialny, na co składa się: ? Centrala telefoniczna - 1 szt; ? Telewizor LED-owy - 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadać certyfikat CE dopuszczenie do pracy w Polsce i niezbędne dokumenty techniczne wymagane przez odpowiednie przepisy umożliwiające bezpieczną pracę i obsługę. Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2018, instrukcja obsługi w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do montażu, konfiguracji i instalacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wyposażenie z pozycji 1.9. do 1.16 określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) musi być wykonane w jednakowym stylu. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostępność do części zamiennych. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodny z fabrycznym jednak nie krótszy niż 12 miesięcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32000000-3
Dodatkowe kody CPV: 39220000-0, 39100000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble, sprzęt AGD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35949.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz - Marta Skarbiecka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35949.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprzęt multimedialny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Brak ważnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Dostawa wraz z montażem obiektów wystawienniczych - hal namiotowych, w ramach inwestycji "Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego.
- Przygotowanie i realizacja wyjazdów studyjnych - działanie 1.2 "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" PROW na lata 2014-2020 w zakresie Rolnictwa ekologicznego
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do miejsc spotkań na potrzeby społeczności
- Dostawa sceny mobilnej
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
- Dostawa technologii kuchni wraz z montażem do budynków Przedszkola oraz biurowca IDEA na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego."
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.