To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-09
Ogłoszenie nr 510167147-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.
Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych dla potrzeb NBP części obiektu przy ul. Wareckiej 11a w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553442-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540126545-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000222300000,
ul. Świętokrzyska
11/21,
00-919
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48221852820, e-mail
dkrzprzetargi@nbp.pl, faks
+48221851211.
Adres strony internetowej (url): https://e-zamowienia.nbp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych dla potrzeb NBP części obiektu przy ul. Wareckiej 11a w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SEZ/DKRZ-WPO1-EWS-241-0101/DA/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych dla potrzeb NBP części obiektu przy ul. Wareckiej 11a w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę w następujących etapach: 1) Etap I obejmuje: opracowanie i dostarczenie Projektu Koncepcyjnego wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Projektu Koncepcyjnego oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Projekt ten utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; 2) Etap II obejmuje: a) opracowanie i dostarczenie Projektu budowlanego wymaganego do złożenia Wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Projektu budowlanego oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Projekt ten utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; b) przygotowanie Wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę do właściwego Urzędu oraz jego dostarczenie Zamawiającemu; 3) Etap III obejmuje: opracowanie i dostarczenie Dokumentacji wykonawczej, wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji wykonawczej oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Dokumentację utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; 4) Etap IV obejmuje: a) wykonanie Robót na podstawie zaakceptowanej i odebranej Dokumentacji projektowej, b) sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonywanymi Robotami, c) wykonanie i dostarczenie Dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji powykonawczej oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Dokumentację tą utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; d) przeszkolenia w siedzibie Zamawiającego wskazanych pracowników Zamawiającego, z obsługi Urządzeń zainstalowanych w ramach Robót, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie - nie później jednak niż do dnia dokonania odbioru końcowego i podpisania Protokołu odbioru końcowego. Czas trwania przeszkolenia, liczba pracowników skierowana do przeszkolenia oraz jego zakres zostały określone w załączniku nr 2 do Umowy; 5) Etap V obejmuje: udzielenie 36 miesięcznej gwarancji jakości oraz wykonanie 6 Przeglądów w okresie obowiązywania udzielonej gwarancji i rękojmi. 3. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz 742), zwanej dalej "ustawą o ochronie informacji niejawnych". W związku z tym, Wykonawca do realizacji zamówienia w zakresie wykonania systemu sygnalizacji włamania i napadu, skarbca oraz elementów z nim powiązanych musi dysponować: 1) osobami, które posiadają: - ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "zastrzeżone" lub pisemne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone", wydane zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych przez kierownika Wykonawcy, - zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, przeprowadzone zgodnie z art. 19 ustawy o ochronie informacji niejawnych; 2) akredytowanym systemem teleinformatycznym przeznaczonym do przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej "zastrzeżone", spełniającym wymagania ustawy o ochronie informacji niejawnych, 3) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych oraz pion ochrony w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45300000-0, 45311000-0, 45312000-7, 45400000-1, 71000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4900000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KONSMETAL ALIANS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6027000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.