eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 frakcja powyżej 80 mm z RIPOK w Wałbrzychu przy ul. Beethovena

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-08-08

Ogłoszenie nr 510165539-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 frakcja powyżej 80 mm z RIPOK w Wałbrzychu przy ul. Beethovena

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 89132253500000, ul. ul. Kolejowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 6650061, 8425008 (09), e-mail biuro@mzuk.com.pl, faks 746 650 062.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 frakcja powyżej 80 mm z RIPOK w Wałbrzychu przy ul. Beethovena

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

17/ZSiZO/WR/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 (frakcja powyżej 80 mm) 2. Miejscem odbioru odpadów jest RIPOK - Wałbrzych ul. Beethovena. 3. Odbiór odpadów: 3.1. Odbiór odpadów powinien być realizowany każdego dnia od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 18:00, 3.2. Odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku, 3.3. Załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę pojazdy jest obowiązkiem Zamawiającego, 3.4. Odbierany odpad będzie ważony na zalegalizowanej wadze samochodowej zlokalizowanej na terenie RIPOK Wałbrzych. Dla określenia wagi odbieranego odpadu, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed załadunkiem, 3.5. Powyższa waga będzie wagą wiążącą dla rozliczeń pomiędzy Stronami, 3.6. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym. Dokumenty te będą stanowić wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, 3.7. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania z Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesu unieszkodliwiania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. przewoźników. 3.8. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (lub wskazanemu przez niego Przewoźnikowi), przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające, 3.9. Szacowana ilości odpadów o kodzie 19 12 12 do odbioru w trakcie obowiązywania umowy - 775 Mg 3.10. Szacowana ilość odpadów może ulec zmianie o plus minus 20%. Nie zrealizowanie całego zakresu zamówienia nie może rodzić po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. 3.11. Wykonawca codziennie będzie ustalał z Zamawiającym ilość odpadów do odebrania i godziny odbioru. 3.12. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zamówienia na każdym etapie realizacji zamówienia. 3.13. Kod CPV 90 50 00 00-0 Zagospodarowanie odpadów, 90 51 20 00-9 Usługi transportu odpadów, 90 50 00 00-2 Usługi związane z odpadami

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 426250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "IGLESPOL" Z. Iglewski i Wspólnicy Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 14
Kod pocztowy: 62-300
Miejscowość: Września
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 460350
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460350
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 460350
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 68 ust.1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 67 ust.1 pkt. 3 upzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Uzasadnienie konieczności udzielenia niniejszego zamówienia - w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego w roku 2018 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający oszacował ilość oddawanych Wykonawcy odpadów w okresie obowiązywania umowy na 12 500 ton, w tym 80 Mg/dobę z zastrzeżeniem prawa do zmiany ilości odpadów. Zamawiający przewidział możliwość zwiększenia ilości odpadów do 20 %. W dniu 5.6.2019 r. Zamawiający otrzymał od wykonawcy, z którym zawarł umowę na odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 pismo z informacją, że wyczerpany został limit 12 500 ton i dalszy odbiór odpadów możliwy jest za większą cenę wraz ze zmniejszeniem ilości odbieranych odpadów do 40 Mg/dobę. Zamawiający nie zgodził się ze stanowiskiem Wykonawcy i przedstawił mu do podpisu aneks na zwiększenie ilości odpadów o 20 % oraz ich dobowy odbiór na poziomie wynikającym z treści umowy. Wykonawca odmówił podpisania aneksu o treści zaproponowanej przez Zamawiającego i podtrzymał przedstawione przez siebie stanowisko, na które nie może zgodzić się Zamawiający, ponieważ jest ono niezgodne z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Przeprowadzony 2019 r. przetarg nieograniczony na odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 został unieważniony przez Zamawiającego na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 upzp, ponieważ cena oferty z najniższa ceną przewyższała kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający ogłosił nowy przetarg nieograniczony na odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12. Do czasu jego rozstrzygnięcia Zamawiający musi zapewnić odbiór odpadów z RIPOKa w Wałbrzychu, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.