eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt."Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie ul. Spadochroniarzy" (BO 19/XV/2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-06

Ogłoszenie nr 510164027-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: "Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie ul. Spadochroniarzy" (BO 19/XV/2)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569733-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: "Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie ul. Spadochroniarzy" (BO 19/XV/2)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 56/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na: - utwardzeniu terenu wzdłuż ciągu jezdni, - miejscowe przebrukowanie chodników o zwichrowanej nawierzchni, - uzupełnienie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej, - usuniecie krzewów o wielkości powierzchni nie wymagających uzyskania zezwolenia/decyzji administracyjnej, - demontaż elementów betonowych - betonowe łupiny, - przestawienie donicy betonowej - zmiana lokalizacji, - montaż ławek i koszy na śmieci, przy ul. Spadochroniarzy, na odcinku od budynku nr 2 do skrzyżowania z ul. Saperów na długości ok 280,0 mb - wg planu sytuacyjnego. Ulica Spadochroniarzy jest drogą publiczną Gminy Sosnowiec. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj" składa się z: - wykonania rozbiórek istniejących krawężników, obrzeży lub palisad na lawie betonowej, - przebrukowanie zwichrowanej nawierzchni chodników z kostki brukowej, betonowej wraz z uzupełnieniem i wyrównaniem podbudowy tłuczniowej i podsypki cementowo-piaskowej, - przekładka zwichrowanych obrzeży betonowych wraz z uzupełnieniem, - wykonanie koryta pod utwardzenie terenu, - montaż nowych krawężników, obrzeży betonowych lub palisad na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy tłuczniowej pod nowe nawierzchnie, - ułożenie nawierzchni z płyt betonowych, ażurowych na podbudowie tłuczniowej i podsypce cementowo-piaskowej w obszarze utwardzanego terenu, - zabezpieczenie istniejącego gazociągu ø 80 własności Polska Spółka Gazownictwa sp. z o. o., - zabezpieczenie istniejącej kanalizacji deszczowej własności Gmina Sosnowiec, Wydział Gospodarki Komunalnej, - zabezpieczenie istniejącej kanalizacji sanitarnej i istniejącego wodociągu własności Sosnowieckich Wodociągów, - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych nN własności Tauron Dystrybucja S.A. - zabezpieczenie innego uzbrojenia niewykazanego na mapach, kolidującego z planowanymi robotami, - montaż elementów stałej organizacji ruchu w przypadku zaistnienia takiej konieczności w wyniku opracowania dokumentacji projektowej, - odtworzenie terenów zielonych w obrębie realizowanych robót, - wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót. Uwaga! Roboty winny być skoordynowane z wycinką drzew realizowaną przez Miejski Zakład Usług Komunalnych na podstawie decyzji zezwalającej na usunięcie w liczbie i lokalizacji wg planu sytuacyjnego. Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129) w tym: 1) sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a) sporządzenie projektów budowlanych branży drogowej (fakultatywnie), b) sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej, c) sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi, d) przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż), e) wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie), f) wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (fakultatywnie), g) wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu (fakultatywnie), h) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, i) uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno - budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 4 egzemplarze, na nośniku CD - 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 2 egzemplarze, na nośniku CD - 1 egzemplarz. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych: Łączna długość drogi, przy których należy wykonać rewitalizację przestrzeni miejskiej wynosi ok. 285,0 mb, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni z płyt betonowych o szerokości 2,5 m, demontaż istniejących krawężników - korytowanie do wymaganej głębokości wynikającej w rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, - wykonanie rowków pod krawężnik, - montaż krawężników: krawężnik betonowy wysoki 15x30 cm, - montaż krawężników: krawężnik niski/najazdowy betonowy 15x22 cm, - montaż obrzeży betonowych lub palisad (w koniecznych miejscach), - wykonanie podbudowy tłuczniowej i nowej nawierzchni z płyt betonowych ażurowych na szerokości 2,5 m z zasypaniem otworów grysem 2/5 mm. b) przebrukowanie zwichrowanej nawierzchni chodników z kostki betonowej, o szerokości 1,5 ÷ 2,0 m, - rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Behaton wraz z obrzeżami, - uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy i podsypki cementowo-piaskowej, - wykonanie nawierzchni chodników i montaż obrzeży z materiału pochodzącego z odzysku - przebrukowania i przestawienia obrzeży, c) uzupełnienie nawierzchni chodnika - korytowanie do wymaganej głębokości wynikającej w rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, - wykonanie podbudowy tłuczniowej i nowej nawierzchni z kostki brukowej, betonowej, - wykonanie rowków pod krawężnik, - miejscowa wymiana krawężników betonowych ulicznych/wysokich, krawężników betonowych najazdowych/obniżonych oraz obrzeży betonowych, d) wycinka krzewów, skupiska o długości ok 5,0 m i szerokości ok. 1,0 m, e) demontaż elementów betonowych, łupin, f) przestawienie donicy betonowej, g) przestawienie tablicy informacyjnej, h) montaż ławek i koszy na śmieci., i) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego terenu zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń, j) rekultywacja terenu; przekopanie przedeptów, uzupełnienie humusu, obsianie trawą. Rodzaj materiału: Wbudowane materiały winny posiadać parametry jak niżej: - krawężniki betonowe uliczne/wysokie o przekroju 15x30x100 cm, - krawężniki betonowe uliczne/najazdowe o przekroju 15x22x100 cm, - ława betonowa z oporem z betonu C12/15, - obrzeża betonowe o przekroju 8x30x100 cm, - palisady betonowe prostokątne o wymiarach 12x18x40 cm lub 12x18x60 cm, - płyty betonowe ażurowe o grubości 10 cm, - kostka brukowa betonowa, bezfazowa, typu Behaton, kolor szary i ceglany, grubości 8 cm, - ławki o konstrukcji z betonu zbrojonego z siedziskiem i oparciem drewnianym gat. świerk: typ ławek - ogólnie stosowane na terenie Sosnowca (przekazane z depozytu Zamawiającego), - kosze na śmieci betonowe, z wkładem metalowym: typ koszy - ogólnie stosowane na terenie Sosnowca (przekazane z depozytu Zamawiającego), materiały do zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - dokonania wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia, - wykonania we własnym zakresie, w obrębie inwestycji, monitoringu istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcjonowaniem dróg oraz sporządzenia oceny stanu technicznego (wykonanie przekopów kontrolnych, otwarcia urządzeń,...) - opracowania dokumentacji projektowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie, - opracowania projektów zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z planowanymi robotami drogowymi, - opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - fakultatywnie w przypadku zmiany załączonych do Programu Funkcjonalno - Użytkowego, - wykonania i zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu - wymóg fakultatywny, - wykonania i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu (fakultatywnie), - opracowania informacji BiOZ, - opracowania harmonogramu realizacji prac, - uzyskania wymaganych uzgodnień i zatwierdzenie dokumentacji projektowej, - pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego, - zrealizowania robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, - sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Planowane roboty związane z rewitalizacją przestrzeni miejskiej poprzez wykonanie utwardzenia terenu płytami betonowymi ażurowymi, przebrukowaniem zwichrowanej nawierzchni istniejących ciągów pieszych, montażu ławek i koszy na śmieci mają zapewnić poprawę warunków ruchu drogowego i poprawę komfortu poruszania się oraz estetykę miejsc przestrzeni publicznej dla mieszkańców osiedla. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe (podane w niniejszym programie funkcjonalno-usługowym ilości planowanych robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej). Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren zieleńców należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia, pokryć warstwą humusu gr. 5 cm ( i obsiać mieszankami traw niskich, odpornymi na czynniki występujące w pasie drogowym, dostosować włączenia elementów remontowanych do istniejących z uwzględnieniem napraw cząstkowych istniejących nawierzchni jezdni, chodników, obrzeży i krawężników, czy innych elementów architektonicznych. Ziemia humus: - ziemia nie powinna zawierać więcej niż 7% materii organicznej, - optymalne pH ziemi 5,5 - 6,8 - powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną - ziemia urodzajna dostarczona na miejsce składowania- nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Wyżej podane właściwości powinny być udokumentowane przez wykonawcę przy dostawie ziemi urodzajnej na miejsce składowania (powinna posiadać aktualne badania dotyczące odczynu pH oraz zawartości mikroelementów). Cena oferty powinna zawierać w szczególności: 1) koszty związane z wykonaniem koncepcji, dokumentacji projektowej, w tym koszty zabezpieczeń i przekładek uzbrojenia terenu kolidującego z robotami drogowymi oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, 2) koszty związane z realizacją robót budowlanych objętych zamówieniem, 3) koszty robót przygotowawczych (zagospodarowanie terenu budowy, utrzymania zaplecza budowy, dozoru budowy i ubezpieczenia budowy) oraz koszty robót tymczasowych, 4) koszty opracowania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem robót (fakultatywnie), 5) koszty opracowania stałej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem robót (fakultatywnie), 6) koszty obsługi geodezyjnej, 7) koszty inwentaryzacji powykonawczej, wraz z inwentaryzacją oznakowania drogowego poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 8) koszty nadzoru autorskiego, 9) koszty nadzoru właścicieli sieci wynikającym z zapisów wywiadów branżowych, 10) koszty wywiezienia pozyskanych w trakcie remontu materiałów rozbiórkowych wraz z ich zagospodarowaniem oraz utylizacją, 11) koszty badań i pomiarów w czasie wykonywania i odbioru robót - na wezwanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. Załącznikiem jest przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu robót (rozliczenie w bieżącym postępowaniu to rozliczenie ryczałtowe) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 robotników budowlanych wykonujących prace polegające na: a) robotach zmiennych, b) ułożeniu nawierzchni z płyt drogowych i kostki brukowej; c) montaż elementów małej architektury, d) odtworzeniu trawników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169679.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bąk Andrzej Zakład Usługowo-Budowlany "AB"
Email wykonawcy: abak1@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Zuzanny 60
Kod pocztowy: 41-219
Miejscowość: Sosn owiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125452.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125452.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189707.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.