eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Oświęcimiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-31

Ogłoszenie nr 510159026-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.

Miasto Oświęcim: Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Oświęcimiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569309-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiający - Ochotnicza Straż Pożarna w Oświęcim, ul. Zaborska 17, 32-600 Oświęcim (dalej: OSP Oświęcim) - w niniejszym postępowaniu, zgodnie z uprawnieniem wynikającym z art. 15 ust. 2 ustawy Pzp, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia niniejszego postępowania, powierzył pomocnicze działania zakupowe osobie trzeciej - Miastu Oświęcim. W związku z powyższym Miasto Oświęcim udostępnia OSP Oświęcim: o podmiotową stronę internetową Urzędu Miasta Oświęcim w Biuletynie Informacji Publicznej celem udostępnienia dokumentacji przetargowej postępowania, o konto Miasta Oświęcim w Biuletynie Zamówień Publicznych celem przygotowania i zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, o tablicę ogłoszeń znajdującej się w siedzibie Urzędu Miasta Oświęcim przy ul. Zaborskiej 2 oraz ul. Solskiego 2 celem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu oraz informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, o adres pocztowy oraz Dziennik Podawczy Urzędu Miasta Oświęcim celem przyjmowania ofert oraz innej dokumentacji składanej w postępowaniu oraz wskazania w dokumentacji przetargowej zamówienia tychże jako adresów właściwych do komunikacji z Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 07218178700000, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338429311, e-mail zp@um.oswiecim.pl, faks +48338429361.
Adres strony internetowej (url): bip.oswiecim.um.gov.pl/5587

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Oświęcimiu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.OSP.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wybrany wykonawca, jest dostawa jednej sztuki średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Oświęcimiu, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ oraz w dokumentach do niej dołączonych opublikowanych w toku postępowania. 2. Samochód ratowniczo-gaśniczy oraz wyposażenie objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą odpowiadać co najmniej wymaganiom Zamawiającego określonym w Opisie technicznym samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz wyposażenia, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. Wykonawca, wraz z ofertą, winien złożyć Opis techniczny oferowanego samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz wyposażenia sporządzony w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego Opis techniczny. 3. Przedmioty objęte dostawą, której dotyczy niniejsze zamówienie, muszą być fabrycznie nowe, nie używane, nigdy wcześniej nie montowane i nie eksploatowane. 4. Samochód ratowniczo-gaśniczy oraz wyposażenie muszą być zgodne z właściwymi w ich zakresie przepisami prawa i normami, wyszczególnionymi w załączniku 1 do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy wraz z minimalnymi wymogami dot. przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Opisie technicznym - załączniku 1 do SIWZ, udostępnionym przez Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SIWZ. Dokument ten stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty upublicznione wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla określenia ceny ofertowej. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dobór samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz wyposażenia do wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ oraz załączniku 1 do SIWZ, a w przypadku rozwiązań szczegółowych - określonych na etapie realizacji zamówienia, 2) dostawę samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz wyposażenia zgodnego z wymaganiami Zamawiającego do siedziby OSP Oświęcim, ul. Zaborska 17, 32-600 Oświęcim, 3) przygotowanie i przekazania Zamawiającemu dokumentacji samochodu ratowniczo-gaśniczego niezbędnej dla zarejestrowania pojazdu zgodnie z właściwymi w tym zakresie przepisami prawa, 4) udzielenie osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktażu obsługi oraz konserwacji samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym, 5) realizacje obowiązków wynikających z udzielonej Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34144210-3


Dodatkowe kody CPV: 35000000-4, 35111000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 739800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SZCZĘŚNIAK Pojazdy Specjalne Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bestwińska 105A
Kod pocztowy: 43-346
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 909954.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 909954.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 909954.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.