eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa (sprzedaż wraz z dostawą) karmy dla zwierząt utrzymywanych w Ogrodzie Zoologicznym znajdującym się w strukturze Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-25



Ogłoszenie nr 510158-N-2018 z dnia 2018-01-25 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Dostawa (sprzedaż wraz z dostawą) karmy dla zwierząt utrzymywanych w Ogrodzie Zoologicznym znajdującym się w strukturze Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200   Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż wraz z dostawą) karmy dla zwierząt utrzymywanych w Ogrodzie Zoologicznym znajdującym się w strukturze Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
Numer referencyjny: ZP3/I/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zwierzęta znajdują się w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM, utworzonym zgodnie z Decyzją Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska - zezwoleniem na utworzenie i prowadzenie ogrodu zoologicznego w Sosnowcu (Nr DOP-OZ.6511.8.2012.mk z dnia 21.12.2012r.) w 2 lokalizacjach : 1. Dział Botaniczno- Zoologiczny " EGZOTARIUM " - ul. Józefa Piłsudskiego 116 w Sosnowcu 2. Dział Botaniczno- Zoologiczny - Park im. J. Kuronia ( z MINI ZOO )- ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu Dostawy żywności dla zwierząt, określone zostały co do rodzaju i ilości w szczegółowych opisach poszczególnych części zamówienia (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - dla wybranej części zamówienia, przy czym brak któregokolwiek rodzaju produktu z części dla której wykonawca zamierza złożyć ofertę skutkować będzie jej odrzuceniem - Wykonawca winien wycenić każdy produkt w zakresie danej części, na którą zamierza złożyć ofertę): Podane w przedmiocie zamówienia ilości są szacunkowe, określone na potrzeby żywieniowe zwierząt w skali jednego roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych towarów w zależności od potrzeb żywieniowych zwierząt. Zmiana ilości towarów spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy na niezmienionych warunkach cenowych w stosunku do złożonej i wybranej oferty.

II.5) Główny kod CPV: 15.71.00.00 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zwierzęta znajdują się w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM, utworzonym zgodnie z Decyzją Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska - zezwoleniem na utworzenie i prowadzenie ogrodu zoologicznego w Sosnowcu (Nr DOP-OZ.6511.8.2012.mk z dnia 21.12.2012r.) w 2 lokalizacjach : 1. Dział Botaniczno- Zoologiczny " EGZOTARIUM " - ul. Józefa Piłsudskiego 116 w Sosnowcu 2. Dział Botaniczno- Zoologiczny - Park im. J. Kuronia ( z MINI ZOO )- ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu Dostawy żywności dla zwierząt, określone zostały co do rodzaju i ilości w szczegółowych opisach poszczególnych części zamówienia (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - dla wybranej części zamówienia, przy czym brak któregokolwiek rodzaju produktu z części dla której wykonawca zamierza złożyć ofertę skutkować będzie jej odrzuceniem - Wykonawca winien wycenić każdy produkt w zakresie danej części, na którą zamierza złożyć ofertę): Podane w przedmiocie zamówienia ilości są szacunkowe, określone na potrzeby żywieniowe zwierząt w skali jednego roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych towarów w zależności od potrzeb żywieniowych zwierząt. Zmiana ilości towarów spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy na niezmienionych warunkach cenowych w stosunku do złożonej i wybranej oferty.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

aktualny na dzień składania ofert (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku ,gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa, Wykonawca winien to wyraźnie zastrzec w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-31, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: MIĘSO I PODROBY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mięsa różne Wybrane produkty z widoczną, odpowiednio długą data przydatności do spożycia wybitą wyraźnie na nieuszkodzonym opakowaniu producenta; produkty czyste ,nie zabrudzone, bez widocznych śladów niewłaściwego wcześniejszego przechowywania produktu, bez widocznych uszkodzeń ciągłości opakowania. Szczegółowe wymagania: a) Wskazane artykuły muszą pochodzić z uboju (wykluczone sztuki padnięte), b) świeżego koloru czerwonego, schłodzone (nie mrożone), c) posiadać świadectwo badania lekarza weterynarii, które potwierdzają dopuszczenie mięsa do handlu, bądź nadające się na karmę dla zwierząt wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 11 grudnia 1998 r. (Dz. U. nr 154 poz. 1011 z późn. zm). Kategorii D, klasy umięśnionej R i klasy otłuszczenia II (według normy PN-91 A- 82001) 1. powinny być transportowane samochodem chłodnią, który posiada decyzję lub zaświadczenie o dopuszczeniu środków transportu do przewozu mięsa wydane przez Inspekcję Weterynaryjną lub Inspekcję Sanitarną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15119000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: KARMA DLA STRUSI, SZYNSZYLI, PAPUG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wybrane produkty z widoczną, odpowiednio długą data przydatności do spożycia (kilka miesięcy) wybitą wyraźnie na nieuszkodzonym opakowaniu producenta; produkty suche, czyste ,nie zabrudzony, bez widocznych śladów niewłaściwego wcześniejszego przechowywania produktu,bez żadnych zanieczyszczeń, śladu szkodników, grzybów oraz bez widocznych uszkodzeń ciągłości opakowania. 1. Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu; 2. w trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp. suchy nie zbrylony nie zanieczyszczony) 3. Opakowania fabrycznie zamknięte - nieuszkodzone 4. Granulaty produkcji krajowej powinny spełniać wymagania norm obowiązujących w Polsce. 5. Badania granulatów produkcji krajowej winny być wykonywane okresowo w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej - Pracownia Mikrobiologii Środków Spożywczych i Pasz 6. Granulaty produkcji zagranicznej powinny spełniać wymagania norm równoważnych, obowiązujących w Unii Europejskiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15710000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: KARMA DLA RYB AKWARIOWYCH I ŻÓŁWI WODNYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OCHOTKA 110 kg KARMA MROŻONA - kolor czerwony bez zanieczyszczeń , wielkość ok. 15 mm OCHOTKA blok około 1kg. WODZIEŃ I CYKLOP pakowane po 100g - mrożone WODZIEŃ 50 kg ARTEMIA- do wylęgu 1 kg CYKLOP 12 kg GRANULAT NIEPŁYWAJĄCY 4 kg o frakcji od nr "0" do "6", w opakowaniach 1kg, 4 kg o frakcji od nr "4" do "6" PŁATKI DLA RYB 25 kg kilkumiesięczny termin ważności (minimum 8 miesięcy) dowolne opakowanie SPIRULINA DLA KARPI KOI 8 litrów super forte 36% dowolne opakowanie GAMMARUS /dla żółwi/ 10 litrów suszony kiełż zdrojowy termin ważności kilkumiesięczny (minimum 8 miesięcy) puszka o poj od 150 - 1200 ml KREWETKA 40 kg mrożona , termin ważności kilkumiesięczny (minimum 8 miesięcy) w opakowaniach 250g - 500g STYNKA 18 kg 12 kg mrożonej i 6 kg suszonej w opakowaniach 250g - 500g Szczegółowe wymagania: opakowania nie mogą być uszkodzone, karma powinna mieć właściwą dla siebie barwę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15711000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: KARMA DLA GEKONÓW I ŻÓŁWI LĄDOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DREWNOJAD 12 litrów larwy żywe 0,5 kg MĄCZNIK MŁYNAREK 6 litrów larwy żywe 0,5 kg SZARAŃCZA 2400 szt postać dorosła (imago) od 4 cm, żywe 0,5 kg ŚWIERSZCZ 12 litrów postać dorosła (imago) od 1 cm, żywe 0,5 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15710000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: KARMA DLA WĘŻY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MYSZY 420 szt waga powyżej 30g mrożone MYSZY 120 szt waga 20g - 30g mrożone NOWORODKI MYSIE 180 szt mrożone SZCZURY 576 szt waga powyżej 80g - 90g mrożone KAWIA DOMOWA ( świnka morska ) 240 szt waga powyżej 500g mrożone KRÓLIKI 300 szt waga powyżej 1kg mrożone
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15710000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: SIANO ŁĄKOWE Z MIESZANKI TRAW, ZIÓŁ I ROŚLIN MOTYLKOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia dostawy siana łąkowego w ilości 15 000 kg spełniającego poniższe cechy: Siano łąkowe -30% ziół np.: ( mniszek lekarski, babka lancetowata, krwawnik pospolity, szałwia łąkowa), 20% traw szlachetnych typu: kostrzewa łąkowa, tymotka łąkowa, kupkówka pospolita, wyczyniec łąkowy, rajgras wyniosły, wiechlina łąkowa, życica trwała, kostrzewa czerwona ( siano musi być mieszanką minimum 5 traw ), 50% roślin motylkowych takich jak: koniczyna łąkowa, koniczyna szwedzka,, koniczyna biała, lucerna mieszańcowa 2. Siano musi być pozbawione takich cech jak m.in.: widoczna pleśń, ciemne lub czarne zabarwienie, stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenie glebą, słomą, pozostałościami obornika, kamieniami i szkodliwymi roślinami. 3. Siano musi być dostarczane do magazynu Zamawiającego w Sosnowcu przy ulicy Armii Krajowej 94 na koszt Dostawcy własnym transportem wraz z wyładowaniem. Wielkość dostawy musi być uzgodniona każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego. Siano w trakcie transportu musi być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, zwierzętami).Do każdej dostawy wymagany jest kwit wagowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03114200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: SŁOMA ZBOŻOWA BALOTOWANA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Dostawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia słomy zbożowej spełniającej poniższe cechy: słoma zbożowa ( pszenna, jęczmienna, żytnia ) słoma zbożowa powinna być sucha, wilgotność dostarczonej słomy zbożowej nie może przekraczać 12%. słoma zbożowa musi być pozbawiona takich cech jak m.in.: widoczna pleśń, ciemne lub czarne zabarwienie, stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenie glebą, pozostałościami obornika, kamieniami i szkodliwymi roślinami. słoma zbożowa do czasu przywozu do Zamawiającego musi być odpowiednio zabezpieczona przed opadami atmosferycznymi ( stodoły, magazyny wentylowane). 2.Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań mikrobiologicznych i na pozostałości środków ochrony roślin w przypadku zastrzeżeń do jakości przedmiotu dostawy. Wynik badania niekorzystny dla Wykonawcy zobowiązuje go do opłaty badań. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia partii słomy zbożowej złej jakości, z pleśnią, zawilgoconej lub z zanieczyszczeniami - ( nie spełniającej wymagań Zamawiającego ). 4.W przypadku stwierdzenia, że przygotowana przez Dostawcę do odbioru słoma zbożowa nie odpowiada wymaganiom zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej nie zostanie ona przyjęta, a wybrany w postępowaniu Dostawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni od daty stwierdzenia wad, zapewnić dostawę słomy zbożowej spełniającej wymagania jakościowe w ilości odpowiadającej wadliwej partii. 5.Dostawca zobowiązany będzie dostarczać w/w słomę zbożową do budynku magazynu Ogrodu Zoologicznego własnym transportem i na swój koszt. Do każdej dostawy wymagany jest kwit wagowy. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa słomy zbożowej w ilości 3.000 kg w kostkach prasowanych ( preferowane (15 kg/szt.), bardzo dobrej jakości, przeznaczonej na ściółkę w zagrodach zwierząt w Ogrodzie Zoologicznym przy ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu, znajdującym się w strukturze MZUK-Sosnowiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03114100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.