eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Przebudowa drogi powiatowej nr 2134K w Sąspowie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogi - dz. nr ewidencyjny 1084/1 obręb 0007 Sąspów , gmina Jerzmanowice-Przeginia, powiat krakowski , woj. Małopolskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-31

Ogłoszenie nr 510158585-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.

Gmina Jerzmanowice-Przeginia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2134K w Sąspowie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogi - dz. nr ewidencyjny 1084/1 obręb 0007 Sąspów , gmina Jerzmanowice-Przeginia, powiat krakowski , woj. Małopolskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563603-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jerzmanowice-Przeginia, Krajowy numer identyfikacyjny 35155580300000, ul. Rajska 22, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 895 247, e-mail sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl, faks 123 895 521.
Adres strony internetowej (url): http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2134K w Sąspowie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogi - dz. nr ewidencyjny 1084/1 obręb 0007 Sąspów , gmina Jerzmanowice-Przeginia, powiat krakowski , woj. Małopolskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.1.5.2019.AK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2134K w Sąspowie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogi - dz. nr ewidencyjny 1084/1 obręb 0007 Saspów, gmina Jerzmanowice-Przeginia, powiat krakowski , woj. Małopolskie". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego wykonaną na słupach żelbetowych z istniejącej szafy oświetlenia ulicznego nr PZ38 zasilanej ze stacji trafo nr 44132 wzdłuż drogi powiatowej o numerze 2134K w miejscowości Sąspów w Gminie Jerzmanowice-Przeginia, tym: -montaż wysięgników, -montaż zabezpieczeń, -montaż przewodów zasilających, -montaż opraw oświetleniowych LED, -montaż słupów żelbetowych typu E, 3. Zakres prac obejmuję również: a) Wykonanie zastępczych organizacji ruchu na czas robót wraz z oznakowaniem i uzgodnieniem w instytucjach zarządzających ruchem: b) Złożenie wniosku do zarządcy drogi i uzyskanie zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego i prowadzenie prac budowlanych w pasie drogi powiatowej. c) Prace przygotowawcze- zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich. d) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej tj.: - protokołów i sprawdzeń branżowych, -instrukcji użytkowania, -kart gwarancyjnych, -kompletu atestów i dopuszczeń. e) Zgłoszenie oraz dokonanie odbiorów prac w odpowiednim Zakładzie Energetycznym, niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego " Karty Danych Technicznych" f) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia, tj.: 1) - na oprawy LED -gwarancja musi wynosić60 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. 2) - na przedmiot umowy - gwarancja musi wynosić 24 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. 4. Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych itp., nazwy własne urządzeń materiałów są podane przez projektantów, kosztorysantów dla określenia standardów oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty, jako typowy przykład. Należy przyjść, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takich towarzyszą wyrazy " lub równoważny" 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga w zakresie poniżej wskazanym zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności pracowników fizycznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby pracujące na poniżej wskazanych stanowiskach: a) Fizyczne wykonywanie robót - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samo zatrudnienia, jako podwykonawcy). 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) w celu wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót, zatrudnione będą na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę co najmniej w okresie prowadzenia robót budowlanych. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest podać liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. Do deklaracji Wykonawca obowiązany jest dołączyć uwierzytelniony odpis ostatniej deklaracji ZUS DRA złożonej przed datą składania oświadczenia. Jeżeli podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu deklaracji ZUS-DRA, składa równoważny dokument wydany przez właściwy organ w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. a wraz z aktualną deklaracją ZUS DRA w terminie do 5 dni od wezwania. c) w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. a i b Zamawiający zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli; d) jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści lit. a - c, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę. 8. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 9. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45316100-6, 31520000-7, 71355200-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 183443.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
Email wykonawcy: feit.kamil@onet.pl
Adres pocztowy: Przydonica 48
Kod pocztowy: 33-318
Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248949.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.