eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › Stworzenie nowoczesnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Targowisku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-30

Ogłoszenie nr 510157401-N-2019 z dnia 30-07-2019 r.

Gmina Kłaj: Stworzenie nowoczesnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Targowisku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534351-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540098679-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kłaj, Krajowy numer identyfikacyjny 54034000000000, ul. 655, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 2841100 w. 36, e-mail inwestycje@klaj.pl, faks 122 841 133.
Adres strony internetowej (url): https://www.klaj.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Stworzenie nowoczesnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Targowisku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

In.271.1-2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w formule "zaprojektuj i wybuduj". Podstawą do wykonania projektu a następnie zrealizowania robót budowalnych jest Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik Część nr 9. Zamawiający określa funkcjonalność docelową zamierzenia inwestycyjnego. Szczegółowe rozwiązania techniczne są przedmiotem zamówienia, w części dotyczącej projektu i uzyskania przez Wykonawcę stosownych pozwoleń i mają być zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz umożliwić osiągnięcie zakładanej funkcjonalności PSZOK opisanej w PFU. Zamawiający podkreśla, że inwestycja jest realizowana w trybie "zaprojektuj i wybuduj" a więc określenie danych charakterystycznych dla projektu budowlanego jest zadaniem Wykonawcy. W ramach przedsięwzięcia pn: "Stworzenie nowoczesnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Targowisku" planowana jest budowa Punktu Selektywnego Zbierania Wyselekcjonowanych Odpadów Komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych gminy Kłaj przystosowanego do odbioru odpadów niebezpiecznych. Planowana inwestycja obejmować będzie zaprojektowanie oraz budowę: o Budynku biurowego wraz z zapleczem socjalnym o powierzchni rzutu poziomego nie mniejszej niż 78 m2; o Wiaty stalowej wraz ze stanowiskami warsztatowymi o powierzchni nie mniejszej niż 70m2; o Rampy rozładunkowej PSZOK- minimalna powierzchniarampy 62,5 m2, minimalna powierzchnia podjazdów w rzucie 60 m2, maksymalny kąt pochylenia podjazdów 15o; o Zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej sanitarnej oraz deszczowej, wraz z separatorem substancji ropopochodnych (1szt.) oraz osadnikiem (1szt.) - minimalna długość instalacji kanalizacyjnej 145 m bieżących, rury kanalizacyjne oraz kształtki o średnicy minimalnej 110mm; o Zewnętrznej instalacji wodociągowej - minimalna długość instalacji 100 metrów bieżących, rury i kształtki o średnicy minimalnej 110mm; o Zewnętrznej instalacji elektrycznej - minimalna długość 70 metrów bieżących; o Oświetlenia zewnętrznego - minimum 11 lamp, minimalna długość okablowania 280 metrów; o Systemu łączności i monitoringu - minimum 6 kamer; o Instalacji technicznych - minimalna długość 150 metrów bieżących o Obiektów drogowych obejmujących: o Układ komunikacji wewnętrznej zapewniający bezkolizyjną komunikację na terenie obiektu min. 410 m2; o Wewnętrzne place manewrowych min. 2800 m2; w tym części utwardzone wymienione powyżej w ilości minimum 410 m2; o Rozbiórkę istniejącego placu z kostki brukowej o powierzchni ok. 530m2 przy założeniu, że 80% materiału z rozbiórki będzie nadawało się do ponownego wykorzystania w ramach przedmiotowej inwestycji; o Ogrodzenia terenu inwestycji wraz z dwoma bramami wjazdowymi min. 190 metrów bieżących; o Wykonanie zieleni izolacyjnej - min. 575m2; W ramach inwestycji należy zapewnić dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w postaci: o Dwunastu sztuk kontenerów KP-10 bądź KP - 7 służących do zbierania frakcji: o 15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych, o 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe, o 15 01 07 - Opakowania ze szkła, o 16 01 03 - Zużyte opony, o 17 01 07 - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, o 20 01 02 - Szkło, o 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe, o 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, o 20 01 99 - Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny; o Dwóch sztuk kontenerów KP-30 obsługujących frakcję: o 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji o Zadaszonego kontenera o pojemności 15m3 do gromadzenia frakcji: o 15 01 01 - Opakowania z papieru i tektury o Stalowej wagi samochodowej najazdowej o wymiarach 3 m x 8 m, umożliwiającej ważenie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 30 - 40 ton; o Wyposażenie budynku biurowego w meble oraz urządzenia niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45300000-0, 45400000-1, 45200000-9, 45233200-1, 45330000-9, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1911675.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma "FRANCUZ" Francuz Bogdan
Email wykonawcy: probudproszowice@gazeta.pl
Adres pocztowy: Żębocin 24B
Kod pocztowy: 32-100
Miejscowość: Proszowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2351360.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2150000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4428000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.