To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-16
Ogłoszenie nr 510146856-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.
Gmina Miejska Iława: Zakup i wdrożenie systemu informatycznego eRada w ramach projektu Przyjazny Cyfrowy Urząd w Iławie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Osi Priorytetowej RPWM.03.00.00 - "Cyfrowy Region", Działanie RPWM.03.01.00 - "Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558139-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000,
ul. ul. Niepodległości
13,
14-200
Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(089) 6490159, 6490101, e-mail
przetargi@umilawa.pl, faks
(089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.umilawa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wdrożenie systemu informatycznego eRada w ramach projektu Przyjazny Cyfrowy Urząd w Iławie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.22.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw wraz z usługami towarzyszącymi polegających na zakupie i wdrożeniu systemu informatycznego eRada w ramach projektu Przyjazny Cyfrowy Urząd w Iławie. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "Oprogramowaniem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1) część 1 - system informatyczny eRada - zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) dostawę systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Miejskiej, wraz z instalacją oprogramowania systemu, wdrożenia oraz udział i nadzór nad realizacją w min. 1 sesji próbnej, b) dostawę doposażenia niezbędnego do uruchomienia i obsługi systemu informatycznego, c) świadczenie usługi Gwarancji rozumianej jako asysta techniczna oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, przez okres 60 miesięcy, d) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy oraz załączniku nr 1 do wzoru umowy dla części 1 (załącznik 4A do SIWZ), e) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania, 72263000-6 - usługi wdrażania oprogramowania, 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia, 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego, 48624000-8 pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC), 30231320-6 monitory ekranowe, 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 30231100-8 - komputery; 32340000-8 - Mikrofony i głośniki 2) część 2 - tablety - zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 szt. tabletów, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do wzoru umowy (załącznik 4B do SIWZ), c) dostarczone tablety muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, d) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:, 30213200-7 - Komputer tablet. 2. Zamawiający informuje, że brak podania przez Wykonawcę producenta i/lub modelu oraz oferowanego sprzętu oraz oprogramowania, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią formularza zapytania ofertowego, z uwagi na fakt braku sprawdzenia oferowanego sprzętu i oprogramowania z minimalnymi wymaganiami zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do wzoru umowy dla części 1 i 2, 3. Elementy wyposażenia (urządzenia), materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych (dotyczy części 1-2). 4. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: a) dla części 1: polegających na bezpośrednim wykonywaniu przedmiotu zamówienia w szczególności osoby wykonujące prace polegające na instalowaniu, wdrożeniu oprogramowania, realizacji usług związanych z określonymi w umowie, SIWZ i załączniku nr 1 do Umowy wymaganiami dotyczącymi zobowiązań z zakresu gwarancji rękojmi oraz usługi utrzymania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, b) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 4A wzór umowy dla części 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 72268000-1
Dodatkowe kody CPV: 72263000-6, 72000000-5, 80533100-0, 48624000-8, 30231320-6, 48900000-7, 30231100-8, 32340000-8, 30213200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: system informatyczny eRada |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83125.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Concept Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101260.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: tablety |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24304.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29239.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
- Modernizacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę GOPS w Iławie
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia na terenie Iławy
- Dostawa kruszywa ze skały litej frakcji 0-31,5 mm w ilości 1000 ton
- Uregulowanie stanu prawnego granic pasa drogowego drogi powiatowej nr 1311N Kamieniec - Bądze - Jerzwałd - dr. woj. nr 521 ( Iława ) wraz ze sporządzeniem MDCP na odc. Siemiany - DW 521
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Świadczenia usług wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w Sądach Rejonowych w Wołowie, Miliczu i Trzebnicy.
- Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego
- Usługi telefonii komórkowej, mobilnego Internetu, dostawę fabrycznie nowych aparatów telefonii komórkowej i urządzeń transmisji danych tj. modemów, tabletów wraz z kartami SIM
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.