Ogłoszenie nr 510145343-N-2019 z dnia 15-07-2019 r.
Gmina Miasto Ozorków: Przebudowa ulicy Obrońców Westerplatte w Ozorkowie - nadzór inwestorski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ozorków, Krajowy numer identyfikacyjny 52561300000000,
ul. ul. Wigury
1,
95-035
Ozorków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 7103100, 7103142, e-mail
sekretariat@umozorkow.pl, faks
427 103 101.
Adres strony internetowej (url): www.ozorkow.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Obrońców Westerplatte w Ozorkowie - nadzór inwestorski
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WE.271.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji przebudowy ul. Obr. Westerplatte w Ozorkowie 2. W ramach usługi wykonywany będzie nadzór inżynierski wykonawczy (inwestorski) w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Nadzór inwestorski wykonywany będzie przez Wykonawcę osobiście lub poprzez zapewnienie osób posiadających uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278.) oraz przez branżowych inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia w następujących specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że dana osoba spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w Prawie Budowlanym. 4. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w szczególności należeć będzie: a. wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z ustaleniami Umowy przy dołożeniu najwyższej staranności uwzględniającej zawodowy charakter działalności; b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego; c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót; d. reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na podstawie udzielonego Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego pełnomocnictwa , w tym przygotowanie stosownych dokumentów, e. zarządzanie realizacją umowy. W ramach swojej działalności zapewnienie zespołu specjalistów pełniących funkcje Inspektorów Nadzoru w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień niniejszej umowy, f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, g. bieżącą analizę ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych; h. analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji kontraktu na roboty, i. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, j. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją kontraktu na roboty, k. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym na 14 dni przed upływem terminu gwarancji, udział w co tygodniowych naradach organizowanych przez Zamawiającego, w tym sporządzanie z nich protokołów; l. sprawdzenie poprawności kompletności dokumentacji projektowej, dokumentacji powykonawczej; o. sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji nadzorowanych inwestycji w terminie do 10 dnia każdego miesiąca w formie papierowej; m. nadzorowanie Wykonawcy podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi; n. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji robót budowlanych; o. zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; p. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy . Wyliczenie powyższych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zamieszczone w niniejszym punkcie, ma charakter przykładowy i nie wyczerpuje całego zakresu zobowiązania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynikającego z Umowy, a także nie może stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jakichkolwiek czynności niewymienionych wprost w Umowie, a potrzebnych dla należytego wykonania Przedmiotu Umowy. 5. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego, z Wykonawcą robót przy uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie obiektu wybudowanego w ramach przedsięwzięcia jeżeli są wymagane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71700000-5
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71520000-9, 71521000-6, 71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22278.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Drogowa Projektowo - Wykonawcza "MAG - BUD" Piotr Grzyb
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14145
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonym przez Gminę Miasto Ozorków w dniu 27/06/2019 r. do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Pierwotne warunki zamówienia nie uległy zmianie.
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m. Warka, gm. Warka - nr postępowania 089/24
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.