To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-11
Ogłoszenie nr 510142710-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.
Miasto Oświęcim: Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550101239-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 07218178700000,
ul. Zaborska
2,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48338429311, e-mail
zp@um.oswiecim.pl, faks
+48338429361.
Adres strony internetowej (url): www.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.19.2019.IV
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu obejmuje: 1) wykonanie robót zabezpieczających teren budowy, 2) demontaż kratek w kominach, 3) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu budynku - demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej oraz wykonanie badań i pomiarów instalacji odgromowych i uziemiających po montażu, 4) częściowy demontaż obróbek blacharskich z blachy miedzianej na dachu, 5) demontaż i ponowny montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej, 6) demontaż istniejącego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na dachu oraz z papy dachówkowej miedziowanej na ścianach mansard i wieży wraz z poszyciem z desek, 7) wywóz materiałów pozostałych po rozbiórce (gruzu, drewna i innych) poza teren budowy na wysypisko odpadów budowlanych, 8) wymiana porażonych czynnikami biologicznymi elementów konstrukcji więźby dachowej, 9) wykonanie poszycia z płyt OSB gr. 22 mm, 10) dwukrotna impregnacja elementów więźby dachowej i płyt OSB preparatami ogniochronnymi oraz owado i grzybobójczymi, 11) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe, 12) pokrycie wieży oraz ścian dachu mansardowego papą dachówkową miedziowaną, 13) wykonanie obróbek blacharskich z blachy miedzianej, 14) wymiana okuć okiennych w oknach okrągłych poddasza, 15) wymiana kwater zewnętrznych szklonych szkłem pojedynczym na kwatery szklone szkłem zespolonym, 16) wymiana uszkodzonych listw dociskowych w oknach, 17) dwukrotne malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, z uprzednim przygotowaniem podłoża wodorozcieńczalną lakierobejcą na bazie żywic akrylowych, 18) wyczyszczenie elewacji z zabrudzeń oraz łuszczącej się farby, przygotowanie podłoża pod malowanie, 19) naprawa podłoża, uzupełnienie rys na tynku masą wypełniająca cementowo-wapienną, 20) przecieranie istniejących tynków zewnętrznych, 21) odtworzenie uszkodzonego gzymsu podokapowego, 22) dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych farbą elewacyjną na bazie dyspersji akrylowej z dodatkiem żywicy silikonowej, 23) impregnacja podłoża z cegły klinkierowej licowanej, 24) remont czap kominowych, przesmarowanie czap kominowych środkiem uszczelniającym, osadzenie siatek przeciw ptakom ze stali ocynkowanej, 25) remont części nawierzchni z kostki betonowej wokół budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233260-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
366551.48
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Józef Janiczak prowadzący działalność gospodarczą pn.: Zakład Remontowo-Budowlany Józef Janiczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
450858.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w 2019 r. przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wskazany przedmiot zamówienia.
1. Pierwsze zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08 lutego 2019 r. pod nr 512051-N-2019, w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej www.oswiecim.pl. Do terminu składania ofert, tj. do 25 lutego 2019 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
2. Drugie zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07 marca 2019 r. pod nr 522254-N-2019, w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej www.oswiecim.pl. Do terminu składania ofert, tj. do 25 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z uwagi, iż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu w żaden sposób nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym wyczerpane zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp uzasadniające udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K ul. Nadwiślańska w Oświęcimiu oraz ul. Oświęcimska w Dworach Drugich".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Ochrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach wpisanych na inwentarz Muzeum Wsi Kieleckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.