eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-11

Ogłoszenie nr 510142710-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.

Miasto Oświęcim: Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550101239-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 07218178700000, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338429311, e-mail zp@um.oswiecim.pl, faks +48338429361.
Adres strony internetowej (url): www.oswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.19.2019.IV

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu obejmuje: 1) wykonanie robót zabezpieczających teren budowy, 2) demontaż kratek w kominach, 3) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu budynku - demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej oraz wykonanie badań i pomiarów instalacji odgromowych i uziemiających po montażu, 4) częściowy demontaż obróbek blacharskich z blachy miedzianej na dachu, 5) demontaż i ponowny montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej, 6) demontaż istniejącego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na dachu oraz z papy dachówkowej miedziowanej na ścianach mansard i wieży wraz z poszyciem z desek, 7) wywóz materiałów pozostałych po rozbiórce (gruzu, drewna i innych) poza teren budowy na wysypisko odpadów budowlanych, 8) wymiana porażonych czynnikami biologicznymi elementów konstrukcji więźby dachowej, 9) wykonanie poszycia z płyt OSB gr. 22 mm, 10) dwukrotna impregnacja elementów więźby dachowej i płyt OSB preparatami ogniochronnymi oraz owado i grzybobójczymi, 11) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe, 12) pokrycie wieży oraz ścian dachu mansardowego papą dachówkową miedziowaną, 13) wykonanie obróbek blacharskich z blachy miedzianej, 14) wymiana okuć okiennych w oknach okrągłych poddasza, 15) wymiana kwater zewnętrznych szklonych szkłem pojedynczym na kwatery szklone szkłem zespolonym, 16) wymiana uszkodzonych listw dociskowych w oknach, 17) dwukrotne malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, z uprzednim przygotowaniem podłoża wodorozcieńczalną lakierobejcą na bazie żywic akrylowych, 18) wyczyszczenie elewacji z zabrudzeń oraz łuszczącej się farby, przygotowanie podłoża pod malowanie, 19) naprawa podłoża, uzupełnienie rys na tynku masą wypełniająca cementowo-wapienną, 20) przecieranie istniejących tynków zewnętrznych, 21) odtworzenie uszkodzonego gzymsu podokapowego, 22) dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych farbą elewacyjną na bazie dyspersji akrylowej z dodatkiem żywicy silikonowej, 23) impregnacja podłoża z cegły klinkierowej licowanej, 24) remont czap kominowych, przesmarowanie czap kominowych środkiem uszczelniającym, osadzenie siatek przeciw ptakom ze stali ocynkowanej, 25) remont części nawierzchni z kostki betonowej wokół budynku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233260-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 366551.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Józef Janiczak prowadzący działalność gospodarczą pn.: Zakład Remontowo-Budowlany Józef Janiczak
Email wykonawcy: zrbjozef@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Centralna 55, Łowiczki, 32-640 Zator
Kod pocztowy: 32-640
Miejscowość: Zator
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450858.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450858.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450858.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w 2019 r. przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wskazany przedmiot zamówienia. 1. Pierwsze zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08 lutego 2019 r. pod nr 512051-N-2019, w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej www.oswiecim.pl. Do terminu składania ofert, tj. do 25 lutego 2019 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 2. Drugie zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07 marca 2019 r. pod nr 522254-N-2019, w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej www.oswiecim.pl. Do terminu składania ofert, tj. do 25 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z uwagi, iż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający w niniejszym postępowaniu w żaden sposób nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym wyczerpane zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp uzasadniające udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.