To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-09
Ogłoszenie nr 510139724-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.
Gmina Stąporków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej we Włochowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557023-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000000,
ul. Piłsudskiego
-,
26-220
Stąporków, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 741 122, e-mail
sekretariat@staporkow.pl, faks
413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej we Włochowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BIN.271.5.2019/en
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn."Przebudowa drogi gminnej we Włochowie.". 2. Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży: a) drogowej 3. Ilość wizyt Inspektora na budowie - minimum 3 razy w tygodniu od dnia przekazania placu budowy do końca realizacji zadania, Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że inspektor musi być obecny na budowie każdorazowo kiedy jego obecność jest wymagana, również poza wskazanym wymiarem czasowym. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202) 5. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania będzie należało między innymi: * szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą, a Podwykonawcami, * reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, * sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, * kontrolowanie wspólnie z Zamawiającym szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umownymi z wykonawcą robót budowlanych, * kontrolowanie i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji a także rozliczeniu rzeczowo finansowemu po zakończeniu robót. * sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, * potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, * wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika realizacji inwestycji dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, * żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, * kontrola ilości i terminowości wykonywania robót , * kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, * podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, * akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Generalnego Wykonawcę, * dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą, * rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, * kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Generalnego Wykonawcę, * potwierdzanie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwanie robót, wstrzymanie robót, * ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, * zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. * udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. * informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej, * na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji technicznej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, * przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 6. Ponadto Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: * potwierdzania faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad, * sporządzania protokołu z każdej narady lub spotkania, wraz z zatwierdzeniem przez osoby w nich uczestniczące, * dokonania niezwłocznego potwierdzenia gotowości lub braku gotowości do odbioru zgłoszonych robót, nie później niż w terminie trzech dni od wpisu Generalnego Wykonawcy w dzienniku budowy o gotowości odbioru. 7. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje przebudowę drogi gminnej we Włochowie, położonej na działce o nr 153/1, polegająca na wykonaniu następujących prac: ? roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa drogi w terenie równinnym - 0,450 km ? rozbiórka , umocnienia rowu (korytka, płytki betonowe) z powtórnym wbudowaniem - 25,00 mb ? wykonanie wykopu pod poszerzenie obustronnie (średnio 0,5 m ) głębokości 0,3 m - 399,00 m2 , 133,20 m3 ? wykonanie warstwy z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa, grubości 0,1 m na poszerzeniu- 444,00 m2 ? wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 0,2 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm na poszerzeniach - 444,00 m2 ? wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno- bitumicznej w ilości 100 kg/m2 - 245,40 Mg ? nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa wiążąca 4 cm po zagęszczeniu, KR-2 - 2409,00 m2, ? nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej, warstwa ścieralna 4 cm po zagęszczeniu, KR-2 - 2364,00m2, ? wykonanie poboczy na szerokości 1,0 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, grubości 0,15 m - 900,00 m2, ? odmulenie istniejących rowów średnio 0,6 m - 211,20 m3, ? rozbiórka elementów betonowych na zajazdach do posesji - 143,00 mb, ? wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami - rury PEHD ? 40 na ławie z kruszywa 0-31,5 mm grubości 10 cm -143,00 mb, ? ustawienie murków czołowych prefabrykowanych na przepustach ? 40 - 48,00 szt. ? wykonanie nawierzchni na zjazdach z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, grubości 0,15 m - 469 m2 ? umocnienie skarpy rowu i dna płytami ażurowymi prefabrykowanymi gr. 8 cm - 523,20 m2, W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją techniczną, zapisami SIWZ , oraz zgłoszeniem BP.6743.444.2018.MC
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6887.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPA Adam Łakomiec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2677.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Rozbudowa drogi gminnej Bujak - Dzierzkówek Stary
- Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej w Jeleniu."
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Miasta Tarnobrzega"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.