eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej we Włochowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-09

Ogłoszenie nr 510139724-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.

Gmina Stąporków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej we Włochowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557023-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000000, ul. Piłsudskiego -, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej we Włochowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BIN.271.5.2019/en

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn."Przebudowa drogi gminnej we Włochowie.". 2. Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży: a) drogowej 3. Ilość wizyt Inspektora na budowie - minimum 3 razy w tygodniu od dnia przekazania placu budowy do końca realizacji zadania, Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że inspektor musi być obecny na budowie każdorazowo kiedy jego obecność jest wymagana, również poza wskazanym wymiarem czasowym. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202) 5. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania będzie należało między innymi: * szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą, a Podwykonawcami, * reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, * sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, * kontrolowanie wspólnie z Zamawiającym szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umownymi z wykonawcą robót budowlanych, * kontrolowanie i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji a także rozliczeniu rzeczowo finansowemu po zakończeniu robót. * sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, * potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, * wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika realizacji inwestycji dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, * żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, * kontrola ilości i terminowości wykonywania robót , * kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, * podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, * akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Generalnego Wykonawcę, * dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą, * rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, * kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Generalnego Wykonawcę, * potwierdzanie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwanie robót, wstrzymanie robót, * ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, * zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. * udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. * informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej, * na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji technicznej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, * przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 6. Ponadto Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: * potwierdzania faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad, * sporządzania protokołu z każdej narady lub spotkania, wraz z zatwierdzeniem przez osoby w nich uczestniczące, * dokonania niezwłocznego potwierdzenia gotowości lub braku gotowości do odbioru zgłoszonych robót, nie później niż w terminie trzech dni od wpisu Generalnego Wykonawcy w dzienniku budowy o gotowości odbioru. 7. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje przebudowę drogi gminnej we Włochowie, położonej na działce o nr 153/1, polegająca na wykonaniu następujących prac: ? roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa drogi w terenie równinnym - 0,450 km ? rozbiórka , umocnienia rowu (korytka, płytki betonowe) z powtórnym wbudowaniem - 25,00 mb ? wykonanie wykopu pod poszerzenie obustronnie (średnio 0,5 m ) głębokości 0,3 m - 399,00 m2 , 133,20 m3 ? wykonanie warstwy z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa, grubości 0,1 m na poszerzeniu- 444,00 m2 ? wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 0,2 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm na poszerzeniach - 444,00 m2 ? wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno- bitumicznej w ilości 100 kg/m2 - 245,40 Mg ? nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa wiążąca 4 cm po zagęszczeniu, KR-2 - 2409,00 m2, ? nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej, warstwa ścieralna 4 cm po zagęszczeniu, KR-2 - 2364,00m2, ? wykonanie poboczy na szerokości 1,0 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, grubości 0,15 m - 900,00 m2, ? odmulenie istniejących rowów średnio 0,6 m - 211,20 m3, ? rozbiórka elementów betonowych na zajazdach do posesji - 143,00 mb, ? wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami - rury PEHD ? 40 na ławie z kruszywa 0-31,5 mm grubości 10 cm -143,00 mb, ? ustawienie murków czołowych prefabrykowanych na przepustach ? 40 - 48,00 szt. ? wykonanie nawierzchni na zjazdach z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, grubości 0,15 m - 469 m2 ? umocnienie skarpy rowu i dna płytami ażurowymi prefabrykowanymi gr. 8 cm - 523,20 m2, W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją techniczną, zapisami SIWZ , oraz zgłoszeniem BP.6743.444.2018.MC

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6887.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPA Adam Łakomiec
Email wykonawcy: adam.lakomiec@op.pl
Adres pocztowy: ul. Kowalczewskiego 5/16
Kod pocztowy: 25-635
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2677.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2677.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9992.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.