To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-09
Ogłoszenie nr 510139589-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.
Gmina Stąporków: Przebudowa drogi gminnej we Włochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549603-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000000,
ul. Piłsudskiego
-,
26-220
Stąporków, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 741 122, e-mail
sekretariat@staporkow.pl, faks
413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej we Włochowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BIN.271.5.2019/EN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi gminnej we Włochowie, położonej na działce o nr 153/1, polegająca na wykonaniu następujących prac: ?roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa drogi w terenie równinnym - 0,450 km ?rozbiórka , umocnienia rowu (korytka, płytki betonowe) z powtórnym wbudowaniem - 25,00 mb ?wykonanie wykopu pod poszerzenie obustronnie (średnio 0,5 m ) głębokości 0,3 m - 399,00 m2 , 133,20 m3 ?wykonanie warstwy z piasku stabilizowanego cementem Rm= 2,5 MPa, grubości 0,1 m na poszerzeniu -444,00 m2 ?wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 0,2 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm na poszerzeniach - 444,00 m2 ?wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno- bitumicznej w ilości 100 kg/m2 - 245,40 Mg ?nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa wiążąca 4 cm po zagęszczeniu, KR-2 - 2409,00 m2, ?nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej, warstwa ścieralna 4 cm po zagęszczeniu, KR-2 - 2364,00m2, ?wykonanie poboczy na szerokości 1,0 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, grubości 0,15 m - 900,00 m2, ?odmulenie istniejących rowów średnio 0,6 m - 211,20 m3, ?rozbiórka elementów betonowych na zajazdach do posesji - 143,00 mb, ?wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami - rury PEHD ? 40 na ławie z kruszywa 0-31,5 mm grubości 10 cm -143,00 mb, ?ustawienie murków czołowych prefabrykowanych na przepustach ? 40 - 48,00 szt. ?wykonanie nawierzchni na zjazdach z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, grubości 0,15 m - 469 m2 ?umocnienie skarpy rowu i dna płytami ażurowymi prefabrykowanymi gr. 8 cm - 523,20 m2, W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją techniczną, zapisami SIWZ , oraz zgłoszeniem BP.6743.444.2018.MC Do obowiązków Wykonawcy należy także: opracowanie planu BIOZ, wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi, bieżąca obsługa geodezyjna realizowanego zadania, Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w. w. zadanie, sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót, umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, zorganizowania zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie, uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługa budowy oraz terenów sąsiadujących. zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 10 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w stosunku do przewidzianych przedmiarem, wartość robót zaniechanych będzie określana przez zamawiającego na podstawie ceny (wartości) cząstkowej przypisanej do części robót w ofercie Wykonawcy, a jeśli to nie będzie możliwe, na podstawie minimalnej stawki roboczogodziny netto dla województwa świętokrzyskiego podanej w ostatniej INFORMACJI O STAWKACHROBOCIZNY KOSZTORYSOWEJ ORAZ CENACH PRACY SPRZĘTU BUDOWLANEGO IRS SEKOCENBUDU oraz na podstawie kosztów pośrednich, zysku i kosztów zakupu materiałów na poziomie średniej krajowej podanych w ostatniej INFORMACJI O STAWKACH ROBOCIZNY KOSZTORYSOWEJ ORAZ CENACH PRACY SPRZĘTU BUDOWLANEGO IRS SEKOCENBUDU. Powyższe stosuje się odpowiednio do rozliczania robót dodatkowych lub zamiennych wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy, jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych, zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usuwania z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu) wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy, a także zapewnić dojazd właścicielom nieruchomości, czy służbom takim jak policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna. wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki, stanowiące wartość i posiadające możliwość ponownego użycia, stanowią własność Zamawiającego, Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt ich odwóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany utylizować je zgodnie z ustawą o odpadach. przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z projektantem w razie wprowadzenie nieistotnych zmian do zatwierdzonego projektu budowlanego. przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru wykonanych instalacji, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych) o zakończeniu budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45233000-9, 45232452-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
344351.40
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUDROMOST-STARACHOWICE SP. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
320718.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.