To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-08
Ogłoszenie nr 510138944-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej: druk i dostawa gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek oraz wizytówek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565148-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 22045390300000,
ul. ul. Sobótki
9,
80-247
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-58 342-25-00, e-mail
sekretariat@mzkzg.org, faks
0-58 342-24-99.
Adres strony internetowej (url): www.mzkzg.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: związek międzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
druk i dostawa gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek oraz wizytówek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZKZG/ZP/N/1/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek oraz wizytówek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej: GRUPA 1 - druk i dostawa gazety (łącznie 120 000 egzemplarzy) , GRUPA 2- druk i dostawa ulotek (łącznie 15 000 sztuk), GRUPA 3- druk i dostawa schematów sieci komunikacyjnej wklejonych w osobną okładkę (łącznie 30 000 sztuk), GRUPA 4- druk i dostawa plakatów (łącznie 500 sztuk), GRUPA 5- druk i dostawa wyklejek (łącznie 4 390 sztuk), GRUPA 6- druk i dostawa wizytówek ( łącznie 300 sztuk).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: druk i dostawa gazety |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt.7) w zw. z art. 146 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne i prawne : Zamawiający w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej Postępowania w odniesieniu do GRUPY 1 (załącznik numer 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, pkt.1 tiret 11), zobowiązał się do przekazania materiałów dotyczących nakładu 1 gazety do dnia 30 maja 2019 roku. Jednocześnie w pkt.2 tego załącznika Zamawiający zobowiązał Wykonawcę do wykonania i doręczenia Zamawiającemu (w odniesieniu do każdego nakładu gazety) w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruku próbnego wszystkich stron w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Ponadto Zamawiający wskazał, jako jedno z kryterium oceny ofert, termin wykonania przedmiotu zamówienia liczonego od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. Zamawiający w terminie do dnia 30 maja 2019 roku nie rozstrzygnął Postępowania w tej grupie. Z uwagi na fakt, że termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowił jedno z kryteriów oceny ofert (wysoko punktowane przez Zamawiającego) oraz możliwość przyjęcia (na podstawie treści SIWZ) przez Wykonawców do wskazania terminu wykonania przedmiotu zamówienia, iż Zamawiający faktycznie przekaże materiały do dnia 30 maja 2019 roku, zatem wydruk próbny winien zostać przekazany przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 03 czerwca 2019 roku i hipotetycznie zostać zatwierdzony przez Zamawiającego do dnia 06 czerwca 2019 roku , wydruk 1 nakładu gazety winien zostać wykonany w miesiącu czerwcu 2019 roku. Mając na uwadze dużą zmienność pracy drukarni (w zależności od liczby zamówień) - każdy z Wykonawców mógł obliczyć oferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia mając na uwadze stan zamówień na miesiąc czerwiec 2019 roku. Aktualnie należy przyjąć, że realna realizacja zamówienia w zakresie nakładu 1 nastąpi na przełomie miesiąca czerwiec/lipiec, a zatem mając tę wiedzę Wykonawcy, którzy złożyli ofertę w tej grupie mogliby zaoferować inne terminy wykonania przedmiotu zamówienia, ewentualnie w Postępowaniu mogliby wziąć udział także inni Wykonawcy, co w ocenie Zamawiającego stanowi przesłankę do unieważnienia Postępowania w tej grupie. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DRUK I DOSTAWA ULOTEK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2520
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Wierzbiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą POLIGRAFIA NOT Piotr Wierzbiński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2398.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: DRUK I DOSTAWA SCHEMATÓW SIECI KOMUNIKACYJNEJ WYKLEJONYCH W OSOBNĄ OKŁADKĘ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28800
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia WL sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30627.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: DRUK I DOSTAWA PLAKATÓW |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1247.05
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRUKARNIA WL sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1230
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: DRUK I DOSTAWA WYKLEJEK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15687.20
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia WL sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16944.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: DRUK I DOSTAWA WIZYTÓWEK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
645
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia WL sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1531.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa drukarki 3D i filamentów dla koła naukowego PGRacing Team Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 502 na odcinku w km od 7+900 do 9+520 o długości 1,62 km
- Dostawa projektora multimedialnego na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Kampania reklamowa wystawy "Ci, którzy na statkach ruszyli na morze"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń na parterze budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53.
- Wyk. usł. poleg. na usł. szkol.-szkol. cert. "Belbin Cert. Coach Młodz. (BCCM)" wraz z zakup. licen. narzędzi diagn. dla naucz./specj. ds. doradz. zawod. w szk. prac. z młodz. i doros. (rodz./ opiek)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk magazynu POWIDOKI wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Opracowanie projektu graficznego, skład oraz druk i dostawa albumu jubileuszowego
- Usługi w zakresie drukowania książki
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
- Usługa druku wraz z dostawą publikacji dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- SZP/242-067/2024_Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.