eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-02

Ogłoszenie nr 510133694-N-2019 z dnia 02-07-2019 r.

Gmina Sulechów: Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Lepsze jutro II" realizowany przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część II współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546513-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail zpb@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPB.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia pn. Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część II, polegającego na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków dwudaniowych uczestnikom projektu "Lepsze jutro" (do 6. osób dziennie - dalej "uczestnicy"), w lokalu Wykonawcy na terenie miasta Sulechowa, w dni robocze (od po-niedziałku do piątku) w godzinach od 14.00 do 15.00, w maksymalnej ilości do 504 posiłki, w okresie: 1) od 1 czerwca do 30 czerwca 2019 r. (19 dni robocze) - 114 posiłki, 2) od 1 lipca do 31 lipca 2019 r. (23 dni robocze) - 138 posiłków, 3) od 1sierpnia do 31 sierpnia 2019 r. (21 dni robocze) - 126 posiłków, 4) od 1 września do 30 września 2019 r. (21 dni robocze) - 126 posiłków, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 poniżej. 2. Określone powyżej ilości posiłków są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości posiłków w zależności od terminu rozpoczęcia realizacji umowy, liczby osób uprawnionych do otrzymywania posiłków oraz osób obecnych w danym dniu na zajęciach. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości przewidzianych posiłków. Wykonawca przyjmuje powyższe do wiadomości i zrzeka się wszelkich roszczeń w tym względzie. 3. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) przygotowania, przechowywania i wydawania uczestnikom posiłków w lokalu gastrono-micznym określonym w § 3 ust. 1 projekcie umowy, zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 1541 - tekst jednolity ze zmia-nami), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia; 2) przestrzegania realizacji zaleceń Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż, sys-temu HACCP; itp.; 3) przygotowywania, przechowywania i wydawania posiłków z zachowaniem wymogów sa-nitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponoszenia odpowiedzialności za ich przestrzeganie. Personel Wykonawcy musi posiadać odpowied-nie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie do pracy przy żywieniu zbiorowym oraz ważne książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. 4. Lokal gastronomiczny w Sulechowie, w którym będą przygotowywane (i wydawane) posiłki, oraz w którym będzie konsumpcja posiłków przez uczestników, musi spełniać wszystkie wymagania stawiane w tym zakresie zakładom zbiorowego żywienia przez właściwą stację sanitarno- epidemiologiczną i na tę okoliczność Wykonawca przedłoży aktualną decyzję powiatowego inspektora sanitarnego zatwierdzającą zakład do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca oświadcza, że lokal gastronomiczny, o którym mowa w § 3, ust. 1 projektu umowy obejmuje cały okres realizacji umowy,. 6. Wykonawca oświadcza, że lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane obiady spełnia wymagania określone w postępowaniu, tj. 1) jest wyposażony we wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i sprzęt, a w szczególności w niezbędną zastawę stołową, stoły, krzesła, miejsce do powieszenia wierzchniej odzieży, toaletę, 2) posiada zaplecze techniczne zapewniające utrzymanie obiadów w odpowiednio wysokiej temperaturze przez cały czas ich wydawania, 3) powierzchnia lokalu, wyposażenie w stoły i krzesła, umożliwia swobodną konsumpcję posiłków równocześnie co najmniej 6 osobom. 7. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać w czystości salę konsumpcyjną i jej zaplecze przez cały czas wydawania posiłków. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania i wydawania posiłków według następujących zasad: 1) wydawanie ciepłych posiłków - przez ciepły posiłek Zamawiający rozumie każdy posiłek, które-go temperatura jest nie niższa niż 63oC, 2) posiłki muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, 3) posiłki powinny być przygotowane w dniu ich wydania, zgodnie z zasadami racjonalnego ży-wienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw se-zonowych, posiadających aktualne terminy ważności, 4) posiłek powinien być wydawany w formie dwudaniowej tzn. zupy - 400 g oraz drugiego dania mięsnego lub jarskiego - 300 g (do wyboru przez uczestnika). 9. Każdego dnia obowiązywania umowy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego kontaktował się będzie z Wykonawcą z odpowiednim wyprzedzeniem celem wskazania czy uczestnicy korzystać będą w danym dniu z posiłków, sprecyzowania liczby uczestników, którzy danego dnia korzystać będą z posiłków oraz dokonania wyboru stosownie do pkt 4) powyżej. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do informacji wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniem poprzedzającym. 10. Posiłki wydawane będą uczestnikom za okazaniem bonów dostarczonym im przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zatrzymać bony, o których mowa powyżej, i załączyć ich komplet do rozliczenia z Zamawiającym. Bony stanowią wyłączny dowód wydania uczestnikom posiłków. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 14. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55320000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3687.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOBOLEWSKY PPHU Krzysztof Sobolewski Pl. Ratuszowy 7 66-100 Sulechów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Ratuszowy 7 66-100 Sulechów
Kod pocztowy: 66-100
Miejscowość: Sulechów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5033.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5033.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5033.75
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.