To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-27
Ogłoszenie nr 510129782-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu: Wymiana dźwigu osobowego z rozbudową szybu w Oddziale ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537556-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 17756002910000,
ul. ul. Czachowskiego
,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 856 345, e-mail
grzegorz.kozicki@zus.pl, faks
483 856 580.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowego z rozbudową szybu w Oddziale ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):310000/271/003-2019/ADG-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego z rozbudową szybu w budynku B1 Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia oraz warunki realizacji zostały określone we "Wzorze umowy" stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, w szczególności z dokumentacją, o której mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w niej określonych. Ogólny zakres czynności przewidziany do wykonania dla przedmiotowego zadania:1.całkowity demontaż i utylizację istniejącego dźwigu (w tym: kabin, prowadnic, wyposażenia maszynowni, sterowania, itd.); *Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego wywozu odpadów, gruzu, utylizacji materiałów, urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz udokumentowania Zamawiającemu sposobu gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że materiały z odzysku, w tym złom oraz uzyskane środki z jego sprzedaży są własnością Zamawiającego;2. dostosowanie nowo montowanych urządzeń do istniejącego szybu, w tym :pogłębienie istniejącego szybu windowego do poziomu piwnicy. Poprzez usunięcie stabilizacji cementowo piaskowejoraz odkrycie obecnie zamurowanego otworu drzwiowego na poziomie piwnicy cegłą ceramiczna gr.12 cm a) uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków powstałych w trakcie prac demontażowych; b) dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjna w kolorze białym; zamontowanie w istniejącym szybie fabrycznie nowego (wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty)dźwigu osobowego z kompletnym i niezbędnym osprzętem; wykonanie niezbędnej instalacji i wpięcie modułu zjazdu awaryjnego p.poż. dźwigu do istniejącej instalacji p.poż.;wykonanie wszystkichniezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych, w szczególności robót związanych z demontażem starych i montażem nowych: drzwi przystankowych, piętrowskazywaczy, kaset wezwań, progów itp.:opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej dźwigów oraz jej zatwierdzenie w UDT, uzyskanie pozytywnej, bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do eksploatacji przez UDT dostarczonego i zamontowanego dźwigu. Wszystkie koszty związane z badaniem, rejestracją i dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji pokrywa Wykonawca, przy czym Zamawiający wystawi refakturę dla Wykonawcy na podstawie wystawionej przez UDT faktury; uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji; przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę zamontowanego dźwigu, w tym uwalniania osób z kabiny; serwis gwarancyjny i utrzymanie w sprawności technicznej dostarczonego i zamontowanego dźwigu w okresie gwarancji (licząc od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji), która obejmuje czynności wynikające z przepisów Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń (DTR). Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45313100-5, 50750000-7, 45111300-1, 45442180-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
197362.69
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Elektromechaniki Dźwigowej Andrzej Janus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235246.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.