To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-27
Ogłoszenie nr 510129616-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.
Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o: Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do rozdrabniarek dla ZUOK w Puławach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549608-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 43084068400000,
ul. Dęblińska
2,
24-100
Puławy, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 886 87 68, e-mail
przetargi@zuk.pulawy.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zuk.pulawy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gmina Miasto Puławy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do rozdrabniarek dla ZUOK w Puławach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/ZUK/10/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do rozdrabniarek Micromat 2800 dla Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1.Nóż obrotowy 43x19,5x43 mm typ płaski, materiał: stal proszkowa CPM10V lub o równoważnych parametrach, twardość co najmniej 58 HRC - 372 szt., 2. Docisk noża obrotowego 43x43 mm; materiał: stal narzędziowa, twardość co najmniej 35 HRC - 372 szt. 3. Oprawa (imak) noża obrotowego 43x43 mm; materiał: stal narzędziowa, twardość co najmniej 35 HRC - 372 szt. 4. Nóż stały tnący 345x136,5x28 mm, materiał: stal X153CrMoV12 (dawniej NC11LV) lub równoważna, twardość 57-59 HRC - 16 szt. 5.Nóż stały zgarniający 345x178x37 mm materiał: stal X153CrMoV12 (dawniej NC11LV) lub równoważna, twardość 57-59 HRC - 16 szt. 6. Śruba imbusowa stożkowa z łbem wypukłym M24x80 mm, imbus 17 mm, kl. 10.9 - 372 szt. 7.Śruba centrująca nóż obrotowy M12x25 mm, kl. 12.9 - 372 szt. 3.Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, ul. Dęblińska 96, 24 - 100 Puławy. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania. 5.Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności obejmujące dostarczenie części eksploatacyjnych do miejsca realizacji zamówienia. 6.Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości części eksploatacyjnych stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości części eksploatacyjnych w okresie realizacji zamówienia. 7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w partiach nie mniejszych niż ¼ całości zamówienia na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o przewidywanym terminie dostawy. 8.Zamawiający wymaga zachowania maksymalnego czasu realizacji dostawy jednej partii części eksploatacyjnych na 10 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Wykonawcę przesłane faksem lub e-mailem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy przez okres 18 miesięcy od daty podpisania umowy lub do czasu dostarczenia części eksploatacyjnych w ilości określonej w pkt. II 4) ogłoszenia, w zależności która z powyższych okoliczności nastąpi wcześniej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119373.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROTECHNIKA Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126190.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w podziale na 5 części zamówienia
- Odnowa oznakowania poziomego na drogach i parkingach gminy Miasto Puławy w 2024 r.
- Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej MOF Miasta Puławy
- Dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę i budowę dróg w Puławach".
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.