To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-19
Ogłoszenie nr 510125011-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.
Sąd Okręgowy w Katowicach: Remont sanitariatów w segmencie zachodnim budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546067-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 32199700000000,
ul. ul. Francuska
38,
40-028
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 070 169, e-mail
zampub@katowice.so.gov.pl, faks
326 070 593.
Adres strony internetowej (url): www.katowice.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów w segmencie zachodnim budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/4/19/OIR/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zadanie dotyczy remontu 3 pomieszczeń sanitariatów damskich i 3 pomieszczeń sanitariatów męskie w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18. 2) Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: a) demontaż urządzeń sanitarnych - 27 szt., b) rozebranie ścianek z cegieł o grubości ¼ cegły wraz z drzwiami wydzielającymi kabiny sanitarne - 64 m2, c) demontaż okładzin ściennych i podłogowych - 270 m2, d) wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo- kartonowych - 140 m2, e) wykonanie z płytek ceramicznych nowych okładzin ścian i podłóg - 422 m2, f) wykonanie okładziny stropów z płyt gipsowo- kartonowych - 63 m2, g) wykonanie nowych tynków wraz pracami malarskimi - 270 m2, h) dostawa i montaż stolarki drzwiowej- 27 szt., i) dostawa i montaż opraw/ linii oświetleniowych wraz z źródłami światła - 33 szt., j) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym m.in: zabudowa wyłączników, gniazd wtyczkowych, czujników ruchu, k) dostawa i montaż kompletnych grzejników stalowych z zaworami odcinającymi i głowicami termostatycznymi - 6 kpl., l) dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych oraz wentylatora dachowego - 25 m2 przewodów + 1 szt. wentylator dachowy, m) dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów (lustra, blaty pod umywalki itp.) - 6 kpl., n) dostawa i montaż urządzeń sanitarnych (umywalki, toalety, pisuary) - 27 szt., o) montaż dostarczonego przez Zamawiającego wyposażenia pomieszczeń tj. dozowników na mydło, dozowników na ręczniki, uchwytów na papier toaletowy, wiszących szczotek do WC, wieszaków na ubrania montowanych w kabinach, przegród pisuarowych - razem 75 szt. p) wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń: wentylacji mechanicznej (m.in. próba montażowa, regulacja sieci oraz elementów zakańczających, sprawdzenie wydajności oraz sprężu wentylatora), płukanie i próba szczelności instalacji wodociągowej, sprawdzenie i pomiary instalacji elektrycznej. 3) Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. 4) Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. 5) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311200-2, 45330000-9, 45331210-1, 45332200-5, 45332300-6, 45262500-6, 45410000-4, 45262300-4, 45421000-4, 45442100-8, 39000000-2, 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
364717.64
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe A-M inż. Andrzej Słotwiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
399948.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont nawierzchni parkingu i chodników wokół budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach III/2024
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
- ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 (...) ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KOZIEGŁOWY (...)
- Dostawa małogabarytowego pojazdu z zabudową letnią i zimową.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.