eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-18

Ogłoszenie nr 510122309-N-2019 z dnia 18-06-2019 r.

Szpital Wojewódzki w Poznaniu: Dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537414-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 29220900000000, ul. ul. Juraszów 42570, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, e-mail szpital@lutycka.pl, faks 61 8212 359, 61 8233 451.
Adres strony internetowej (url): www.lutycka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZW/SZP/36/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający wskazał w załączniku do Specyfikacji - formularzu cenowym numer katalogowy, tylko i wyłącznie w celu poglądowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający w tym zakresie dopuszcza produkt równoważny o ile będzie miał cechy jakościowe i funkcjonalne zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów. Pod pojęciem FABRYCZNIE NOWE należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów nieprefabrykowanych, nie regenerowanych, nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej używanych. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Materiały bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały eksploatacyjne pochodzą z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych rynku Unii Europejskiej, są wytwarzane z zachowaniem praw patentowych, z datą produkcji na opakowaniu nie wcześniejszą niż 12 m-cy przed dostawą oraz terminem przydatności do użycia nie krótszym niż 12 m-cy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, pod warunkiem, że zaoferowane materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i będą posiadały nie gorsze od produktów wskazanych w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowy, parametry technicznie i fizyczne oraz cechy jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Produkty muszą być kompatybilne z urządzeniami, do których mają być stosowane, zapewniać ich właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność, na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne, a także nie mogą pogorszyć jakości parametrów pracy urządzeń. Wszystkie oferowane produkty równoważne muszą być wyprodukowane zgodnie z aktualnymi normami ISO 9001 i ISO 14001, ponadto wydajność tonerów musi i tuszy musi być badana zgodnie z normami: ISO/IEC 19 752 lub równoważną lub ISO/IEC 19798 lub równoważną lub ISO/IEC 24711 lub równoważną lub ISO/IEC 24712 lub równoważną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85408.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Promienista 121
Kod pocztowy: 60-141
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98377.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76257.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 380074.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.