To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-18
Ogłoszenie nr 510122309-N-2019 z dnia 18-06-2019 r.
Szpital Wojewódzki w Poznaniu: Dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537414-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 29220900000000,
ul. ul. Juraszów
42570,
60-479
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8212 359, 61 8212 267, e-mail
szpital@lutycka.pl, faks
61 8212 359, 61 8233 451.
Adres strony internetowej (url): www.lutycka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZW/SZP/36/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający wskazał w załączniku do Specyfikacji - formularzu cenowym numer katalogowy, tylko i wyłącznie w celu poglądowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający w tym zakresie dopuszcza produkt równoważny o ile będzie miał cechy jakościowe i funkcjonalne zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów. Pod pojęciem FABRYCZNIE NOWE należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów nieprefabrykowanych, nie regenerowanych, nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej używanych. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Materiały bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały eksploatacyjne pochodzą z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych rynku Unii Europejskiej, są wytwarzane z zachowaniem praw patentowych, z datą produkcji na opakowaniu nie wcześniejszą niż 12 m-cy przed dostawą oraz terminem przydatności do użycia nie krótszym niż 12 m-cy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, pod warunkiem, że zaoferowane materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i będą posiadały nie gorsze od produktów wskazanych w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowy, parametry technicznie i fizyczne oraz cechy jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Produkty muszą być kompatybilne z urządzeniami, do których mają być stosowane, zapewniać ich właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność, na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne, a także nie mogą pogorszyć jakości parametrów pracy urządzeń. Wszystkie oferowane produkty równoważne muszą być wyprodukowane zgodnie z aktualnymi normami ISO 9001 i ISO 14001, ponadto wydajność tonerów musi i tuszy musi być badana zgodnie z normami: ISO/IEC 19 752 lub równoważną lub ISO/IEC 19798 lub równoważną lub ISO/IEC 24711 lub równoważną lub ISO/IEC 24712 lub równoważną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszy i kaset do drukowania na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85408.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z.o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98377.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- AN/ZP/18/24 Dostawa urządzeń do źródeł energii z podziałem na 4 części.
- Dostawa modułów pomiarowych dla Centrali Monitorującej Parametry Życiowe IntelliVue
- Asortyment dla oddziału Ortopedii - druga linia urazowa; dzierżawa
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w Inspektoracie ZUS w Koninie
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawa artykułów biurowych oraz dostawa artykułów papierniczych
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Dostawa artykułów biurowych w ramach interwencji I.14.2 Kompleksowe doradztwo rolnicze moduł 1 Kompleksowe programy doradcze, w ramach PS WPR 2023-2027
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
- Dostawa materiałów zużywalnych i biurowych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student" nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.