eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Budowa placu zabaw w m. Brody

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-17

Ogłoszenie nr 510121518-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.

Gmina Sulechów: Budowa placu zabaw w m. Brody

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Udział środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535483-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail zpb@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa placu zabaw w m. Brody

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPB.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zadanie obejmuje zakup (nabycie prawa własności), dostarczenie (transport) i montaż niżej wymienionych nowych urządzeń placu zabaw wykonanych z drewna klejonego lub elementów stalowych na nieruchomości zlokalizowanej w m. Brody działka nr 365/3 zgodnie z załączni-kiem nr 3 do umowy - projektem budowlanym. urządzenia placu zabaw: 1) Zestaw zabawowy 1 szt. w którego skład wchodzi:. - schodki - 1 szt. - podest - 2 szt. - pomost linowy - 1 szt. - pomost linowy z belką - 1 szt. - pomost pochyły - 1 szt. - przeplotnia linowa - 1 szt. - rura strażacka - 1 szt. - ślizg - 2 szt. - trap przeplotnia - 1 szt. - wejście po ściance wspinaczkowej - 1 szt. - wieża - 2 szt. 2) Kolejka linowa 1 szt. 3) Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt. - siedzisko kubełkowe - 1szt. - siedzisko płaskie - 1szt 4) Kosz na odpady segregowane 1 szt. 5) Ławka z oparciem 2 szt. 6) Tablica z regulaminem 1 szt. 7) Ogrodzenie panelowe bez ostrych krawędzi o wys. do 1,5 m. 116 m.b. 8) Bramka o szerokości 1 m. 1 szt. Zdjęcia urządzeń są zdjęciami poglądowymi. 2. Montażu urządzeń placów zabaw opisanych powyżej, należy dokonać z zachowaniem następujących warunków szczegółowych: a) Elementy metalowe urządzeń muszą być ocynkowane i malowane proszkowo. Elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych. b) Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połącze-nia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wy-stające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. c) Drewniane elementy konstrukcyjne kotwione w ziemi należy zabezpieczyć przed wilgocią z podłoża poprzez zastosowanie marek stalowych ocynkowanych fundamentowanych za pomo-cą betonu klasy B-15 lub lepszego, jeżeli urządzenie tego wymaga (np. urządzenia wysokie i dynamiczne). d) Elementy kolorowe dekoracyjne powinny być wykonane z płyty HDPE lub ze sklejki wodood-pornej, odporne na działanie czynników atmosferycznych, zadrapania, czy uderzenia. e) Każde urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku pro-dukcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. f) Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpie-czeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Dostarczone urządzenie musi posiadać certyfikat na znak bezpie-czeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. g) Wykonawca zapewni dostarczenie urządzeń transportem własnym, w opakowaniach zapew-niających całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem. h) Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanym urządzeniu). 3. Zamawiający oświadcza, że dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polega-jących na budowie placu zabaw w miejscowości Brody, do którego Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze Delegatura w Sulechowie nie wniosło sprzeciwu. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy dokumentacji projek-towej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od za-projektowanych. 8. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwyko-nawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 9. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zama-wiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ust. powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. powyżej oświad-czenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 10. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Oznaczenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32200
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRUPA HYDRO Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Farbiarska 28 62-050 Mosina
Kod pocztowy: 62-050
Miejscowość: Mosina
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50835.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50835.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89716.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.