To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-16
Ogłoszenie nr 510121135-N-2019 z dnia 16-06-2019 r.
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej: Cykliczna dostawa staplerów, klipów laparoskopowych, hemostatyków oraz nici chirurgicznych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546414-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540099901-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 30856000000000,
ul. Żwirki i Wigury
10,
63-000
Środa Wielkopolska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 854 032, e-mail
kontakt@szpitalsredzki.pl, faks
612 853 645.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalsredzki.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cykliczna dostawa staplerów, klipów laparoskopowych, hemostatyków oraz nici chirurgicznych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/7/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Okres trwania umowy - 12 miesięcy od dnia jej podpisania. Zamówienie podzielone zostało na 5 części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33162000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Staplery jednorazowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie, w zakresie części nr 1, ponieważ cena jedynej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W dniu 24 maja br. o godzinie 11:15 odbyła się sesja otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym, dla którego w części nr 1 przedmiotem zamówienia była cykliczna dostawa staplerów. Przed otwarciem ofert Zamawiający ogłosił, że na sfinansowanie tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 44.280,00 zł brutto /czterdzieści cztery tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100 brutto/. Tymczasem jedyna oferta złożona w postępowaniu zawierała cenę w wysokości 65.580,28 zł brutto /sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych 28/100 brutto/. Cena oferty przewyższa więc kwotę jaką zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Klipsy laparoskopowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14570.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Beryl Med Poland sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13235.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Nici chirurgiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5938.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Yavo Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6795.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Hemostatyki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3530.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BL Medica sp. z o.o. sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3812.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Nici chirurgiczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie, w zakresie części nr 5, ponieważ ceny ofert złożonych w postępowaniu przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W dniu 24 maja br. o godzinie 11:15 odbyła się sesja otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym, dla którego w części nr 5 przedmiotem zamówienia była cykliczna dostawa nici chirurgicznych. Przed otwarciem ofert Zamawiający ogłosił, że na sfinansowanie tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 5.000,00 zł brutto /pięć tysięcy złotych 00/100 brutto/. Tymczasem oferty złożone w postępowaniu zawierały cenę wyższą. Odpowiednio 5.658,12 zł brutto /pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt osiem złotych 12/100 brutto/ oraz 6.709,11 zł brutto /sześć tysięcy siedemset dziewięć złotych 11/100 brutto/. Ceny ofert przewyższają więc kwotę jaką zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 5. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Serwety i obłożenia chirurgiczne
- Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
- Zakup wraz z dostawą leków ogólnych i wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.96.2024.JM
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.