To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510113568-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (zwanym dalej Inspektorem) nad realizacją zadania p.n. "Przebudowa drogi nr 1009L Manie - Żabce odcinek Halasy Żabce od km 3+457 do km 5+685 odcinek długości 2,228 km " realizowanego w ramach Funduszu Dróg Samorządowych w 2019r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548438-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 30238741000000,
ul. ul. Sidorska
,
21-500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 431 909, e-mail
zdp@poczta.fm, faks
833 437 975.
Adres strony internetowej (url): www.zdpbp.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (zwanym dalej Inspektorem) nad realizacją zadania p.n. "Przebudowa drogi nr 1009L Manie - Żabce odcinek Halasy Żabce od km 3+457 do km 5+685 odcinek długości 2,228 km " realizowanego w ramach Funduszu Dróg Samorządowych w 2019r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ.372.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. "Przebudowa drogi nr 1009L Manie - Żabce odcinek Halasy Żabce od km 3+457 do km 5+685 odcinek długości 2,228 km " realizowanego w ramach Funduszu Dróg Samorządowych w 2019r. Termin realizacji robót: do dnia 31 października 2019r, oraz przez cały okres trwania gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę. Ostateczny termin realizacji usługi będzie uzależniony od daty zakończenia wykonywania umowy na roboty budowlane, które będą objęte nadzorem. 2. Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, obejmuje min.: ? roboty przygotowawcze, ? rozbiórkę elementów dróg i chodników - ok. 100m², ? roboty ziemne - 2954,77m³, ? wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i z gruntu - 3518,25m², ? wykonanie warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego - 25562,20m², ? wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 123,43m², ? roboty wykończeniowe, pobocza i humusowanie - 13114,18m², ? oznakowanie poziome - 73,75m², ? oznakowanie pionowe. Wartość inwestycji - 2 116 936,15 zł. brutto. 3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w trakcie realizacji robót. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie procesu przekazania placu budowy w porozumieniu z Zamawiającym, 2) organizowanie narad koordynacyjnych, sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym Stronom, 3) uczestnictwo na wniosek Zamawiającego w kontrolach inwestycji (w trakcie realizacji jak i po jej zakończeniu) dokonywanych przez podmiot zewnętrzny, udzielanie wyjaśnień podmiotom kontrolującym, 4) obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, a w razie pilnej potrzeby na każde wezwanie Zamawiającego lub kierowników robót wykonawcy. Należy przyjąć minimum 2 pobyty tygodniowo na placu budowy, 5) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, podpisaną umową z Wykonawcą robót, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie i dokumentacji projektowej, 7) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 8) sprawdzenie atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami przed ich zastosowaniem, 9) uczestniczenie w wykonywaniu pomiaru lub badania, ocena wyników szczegółowych badań materiałów w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami, 10) zlecanie wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości, 11) żądanie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia, 12) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 13) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym, kontrolowanie rozliczeń budowy, 14) weryfikacja zgodności realizowanej inwestycji pod względem ilości zakresu rzeczowego faktycznie zrealizowanego z zakresem rzeczowym wynikającym z dokumentacji projektowej, kosztorysu powykonawczego, 15) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonej przez wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów wymaganych do odbioru, 16) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym i podpisanie końcowego protokołu odbioru robót oraz innych niezbędnych dokumentów, 17) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 18) sporządzanie protokołów konieczności oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 19) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej - uzyskania zgody projektanta na te zmiany, uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i dotyczących w nim rozwiązań, 20) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 21) informowanie o okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 22) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności, zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 23) uczestnictwo na wniosek Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych (gwarancja na roboty budowlane wynosi 72 miesiące), 24) z tytułu czynności nadzoru inwestorskiego, które Wykonawca będzie pełnił poza swoim miejscem zamieszkania Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przejazdów, diet i ewentualnych niezbędnych noclegów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23240.45
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INBUD CONTROL Kontrola i Obsługa Inwestycji Budowlanych Spółka Cywilna Wójcik Paweł i Wójcik Daniel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Zakup oraz dostawa trybuny mobilnej
- "Wykonanie remontu elewacji budynku dydaktyczno - mieszkalnego "AGAT" przy ul. 34 Pułku Piechoty 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1114L w zakresie budowy chodnika w miejscowości Dołha
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji dla zadania polegającego na modernizacji budynku przy ul. Łomaskiej 21 w Białej Podlaskiej - dawnej willi Raabego wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Średniej w Białej Podlaskiej"
- Dostawa mieszaniny reakcyjnej do PCR i buforu do elucji i długotrwałego przechowywania kwasów nukleinowych (...), w podziale na 22 części.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia"
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : budowa przedszkola w Jonkowie
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w (...)zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1578Z wraz z mostem na rzece Płonia oraz mostem na kanale Przywodzie - etap III
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Wdrożenie nowoczesnych technologii produkcji i zabezpieczenia jakości wody na Stacji Uzdatniania Wody dla miasta Sławkowa"
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. 11-go listopada w Suszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.