To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-03
Ogłoszenie nr 510109751-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie: Zadanie I: Rozbiórka i budowa mostu na rzece Czerniejówce w ciągu ul. Pawiej oraz rozbudowa ul. Pawiej do ul. Kunickiego w Lublinie wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Zadanie II: Rozbudowa ul. Piaskowej w Lublinie, w zakresie od ul. Kunickiego do ul. Pawiej, wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Zadanie III: Budowa sieci wodociągowej oraz przyłączy wod.-kan. w ulicy Pawiej w Lublinie. Zadanie IV: Budowa sieci wodociągowej oraz przyłączy wod.-kan. w ulicy Piaskowej w Lublinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524654-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13J, 20-401 Lublin, KNI 6077887900000, osoba do kontaktu p. Łukasz Kudła tel. 81 4665710
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Spółka z o. o., al. J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, REGON 430981982, osoba do kontaktu p. Jan Gieroba, tel. 81 5324281 wew. 121.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 60778879000000,
ul. Krochmalna
13j,
20-401
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
814 665 700, e-mail
zamowienia@zdm.lublin.eu, faks
814 665 701.
Adres strony internetowej (url): https://biuletyn.lublin.eu/zdm
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz Zamawiających wskazanych w sekcji I: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie I: Rozbiórka i budowa mostu na rzece Czerniejówce w ciągu ul. Pawiej oraz rozbudowa ul. Pawiej do ul. Kunickiego w Lublinie wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Zadanie II: Rozbudowa ul. Piaskowej w Lublinie, w zakresie od ul. Kunickiego do ul. Pawiej, wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Zadanie III: Budowa sieci wodociągowej oraz przyłączy wod.-kan. w ulicy Pawiej w Lublinie. Zadanie IV: Budowa sieci wodociągowej oraz przyłączy wod.-kan. w ulicy Piaskowej w Lublinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-PS.221.1.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Zadanie I: 1.1.1. Rozbiórkę istniejącego mostu na rzece Czerniejówce i budowę nowego obiektu inżynierskiego. 1.1.2. Umocnienie koryta rzeki Czerniejówki w rejonie mostu. 1.1.3. Wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych wraz z chodnikami - na czas przebudowy mostu. 1.1.4. Rozbudowę ulicy Pawiej - od ul. Kunickiego w kierunku ul. Lotniczej na odcinku długości 313 m. 1.1.5. Przebudowę wlotów ulicy Wspólnej na skrzyżowaniu z ul. Pawią. 1.1.6. Przebudowę skrzyżowania ul. Pawiej z ul. Piaskową. 1.1.7. Budowę i przebudowę obustronnych chodników dla pieszych. 1.1.8. Budowę i przebudowę zjazdów na przyległe działki. 1.1.9. Budowę przystanku autobusowego. 1.1.10. Rozbiórkę i ponowne wykonanie zatoki postojowej na 10 stanowisk przy ul. Wspólnej. 1.1.11. Rozbiórkę schodów do budynku na posesji nr 28. 1.1.12. Rozbiórkę muru oporowego wzdłuż budynku nr 33. 1.1.13. Rozbiórkę wylotów kanalizacji deszczowej do rzeki Czerniejówki. 1.1.14. Budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego. 1.1.15. Przebudowę i zabezpieczenie linii elektroenergetycznych. 1.1.16. Przebudowę i zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej. 1.1.17. Przebudowę istniejących sieci wodociągowych, gazowych i sanitarnych. 1.1.18. Wycinkę zieleni kolidującej z planowaną inwestycją. 1.1.19. Nasadzenia zieleni. 1.1.20. Wykonanie elementów stałej organizacji ruchu. 1.2. Zadanie II: 1.2.1. Rozbudowę ulicy Piaskowej - od ul. Kunickiego do ul. Pawiej na odcinku długości 220 m. 1.2.2. Włączenie ul. Piaskowej do ul. Pawiej. 1.2.3. Budowę i przebudowę obustronnych chodników dla pieszych. 1.2.4. Budowę i przebudowę zjazdów na przyległe działki. 1.2.5. Budowę zatoki autobusowej. 1.2.6. Rozbiórkę wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki Czerniejówki. 1.2.7. Budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej. 1.2.8. Budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego. 1.2.9. Przebudowę i zabezpieczenie linii elektroenergetycznych. 1.2.10. Przebudowę i zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej. 1.2.11. Przebudowę istniejącego uzbrojenia kolidującego z inwestycją. 1.2.12. Wycinkę zieleni kolidującej z planowaną inwestycją. 1.2.13. Nasadzenia zieleni. 1.2.14. Wykonanie elementów stałej organizacji ruchu. 1.3. Zadanie III: 1.3.1. Wykopy pod sieć i przyłącza. 1.3.2. Montaż sieci wodociągowej i przyłączy z rur PE 100 RC. 1.3.3. Montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U. 1.3.4. Montaż armatury. 1.3.5. Włączenia do istniejącej sieci. 1.3.6. Włączenia do istniejącej studni kanalizacyjnej. 1.3.7. Próbę szczelności, płukanie i dezynfekcję. 1.3.8. Zasypanie wszystkich wykopów. 1.3.9. Uporządkowanie terenu. 1.4. Zadanie IV: 1.4.1. Wykopy pod sieć i przyłącza. 1.4.2. Montaż sieci wodociągowej i przyłączy z rur PE 100 RC. 1.4.3. Montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U. 1.4.4. Montaż armatury. 1.4.5. Włączenia do istniejącej sieci. 1.4.6. Włączenia do istniejącej studni kanalizacyjnej. 1.4.7. Próbę szczelności, płukanie i dezynfekcję. 1.4.8. Zasypanie wszystkich wykopów. 1.4.9. Uporządkowanie terenu. 1.5. Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskanie zatwierdzenia przez zarządzającego ruchem. 1.6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 1.7. Wykonanie monitoringu TV budowanych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci oraz wykonanie monitoringu wraz z czyszczeniem w/w sieci przed upływem okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. 1.8. Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 1.9. Zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót. 1.10. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 1.11. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB. 1.12. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą - w ilości 3 egz., dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 1.13. Uporządkowanie terenu inwestycji. 1.14. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi oraz właściwym dysponentom. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazane i opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45233100-0, 45110000-1, 45231300-8, 45231400-9, 45233200-1, 45233300-2, 45316110-9, 45112710-5, 45112000-5, 45231000-5, 45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9647561.89
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. w Lublinie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11426281.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.