eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › Remont i przebudowa budynku handlowo - usługowego na budynek żłobka gminnego w miejscowości Łubowo, dz. nr 203, gmina Łubowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-26

Ogłoszenie nr 510103540-N-2019 z dnia 26-05-2019 r.

Gmina Łubowo: Remont i przebudowa budynku handlowo - usługowego na budynek żłobka gminnego w miejscowości Łubowo, dz. nr 203, gmina Łubowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538634-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łubowo, Krajowy numer identyfikacyjny 63125945900000, ul. Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 275 930, e-mail tomek@lubowo.pl, faks 614 275 858.
Adres strony internetowej (url): www.lubowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa budynku handlowo - usługowego na budynek żłobka gminnego w miejscowości Łubowo, dz. nr 203, gmina Łubowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: "Remont i przebudowa budynku handlowo - usługowego na budynek żłobka gminnego w miejscowości Łubowo, , dz. nr 203, gmina Łubowo.". Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejącego budynku handlowo - usługowego na budynek żłobka gminnego, zlokalizowanego w Łubowie. Celem jest przystosowanie budynku oraz jego otoczenia do funkcji żłobka dla 30 dzieci. W skład nowego podziału wnętrz wchodzą m.in. dwie sale dla dzieci z zapleczami szatniowymi oraz toaletami, część administracyjno - socjalna, część kuchenna oraz pomieszczenia pomocnicze. Przedmiot zadania obejmuje w szczególności: - rozebranie części ścianek działowych i nieczynnych kanałów wentylacyjnych - dodanie nowych ścian i kanałów wentylacyjnych - przemurowanie otworów okiennych i drzwiowych z wymianą stolarki - wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z wykonaniem ogrzewania podłogowego - termomodernizacja przegród zewnętrznych budynku - wykonanie nowych instalacji sanitarnych , c.o., c.w.u., wod-kan, gazowych i elektrycznych oraz przyłączy - przebudowa podestu wraz z rampą - budowa placu zabaw z tworzyw sztucznych i metalu - (Zamawiający nie dopuszcza budowy placu zabaw z drewna lub materiałów drewnopochodnych, wyjątek stanowi piaskownica, która winna być zabezpieczona przed dostępem zwierząt) - zagospodarowanie przestrzeni (utwardzenie terenu, ogrodzenie, nasadzenia roślin oraz wysianie traw) Przedmiotem zamówienia jest również uzupełnienie ewentualnych ubytków asfaltu istniejącego utwardzonego placu przed budynkiem przedszkola (w celu porównania ofert należy skalkulować także remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm o łącznej powierzchni 100m2, pomimo ich braku w przedmiarach) a także wszelkie wyburzenia, likwidacje budynków czy zbiorników bezodpływowych wskazanych w dokumentacji do usunięcia wraz z utylizacją materiału (szczegóły i termin dot. wyburzeń każdorazowo należy uzgadniać z inspektorem nadzoru). Dokumentacja techniczna zawiera projekt wyposażenia wraz ze wskazaniem elementów, które należy dostarczyć i zamontować. Zamawiający informuje, że pełne wyposażenie pomieszczeń w osprzęt, lustra, przewijaki, natryski, umywalki, sedesy itd., wrysowane na załączonych do SIWZ rzutach również jest przedmiotem niniejszego przetargu, które należy skalkulować wg wyceny własnej. Zabezpieczenie i wyposażenie p-poż wykonać zgodnie z projektem. UWAGA: Szczegóły dotyczące wyposażenia (karty katalogowe mebli, placu zabaw itd), kształtu i kolorystyki wszystkich rodzajów okładzin podłogowych, ściennych oraz kolorystykę malowania ścian, kolor stolarki wewnętrznej należy za każdym razem uzgadniać z Zamawiającym (w większości przewiduje się zastosowanie kolorów pastelowych, nie wykluczając elementów kontrastowych o intensywnych barwach). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego itd. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiary należy traktować jako ułatwienie a nie podstawę wyceny i rozliczenia robót - cena ryczałtowa. Jeśli zaistnieje potrzeba, należy skalkulować roboty konieczne do wykonania, wynikające z dokumentacji i SIWZ, pomimo ich ewentualnego braku w przedmiarach. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych) (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy -muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 39000000-2, 45233250-6, 45333000-0, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 789360.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alex Zakład Ogónobudowlany Aleksander Lewandowski
Email wykonawcy: alexgno@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 123/6
Kod pocztowy: 62-260
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 854541.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 854541.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1314255.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.