eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostosowanie sygnalizacji świetlnych do wymogów prawnych w ciągu ulicAl. Jana Pawła II, Jagiellońska oraz Al. Najświętszej Maryi Panny wg procedury "zaprojektuj i zbuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-23

Ogłoszenie nr 510101937-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie: Dostosowanie sygnalizacji świetlnych do wymogów prawnych w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II, Jagiellońska oraz Al. Najświętszej Maryi Panny wg procedury "zaprojektuj i zbuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538131-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 15030984700000, ul. Legionów 52, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95 , e-mail zp@mzd.czest.pl, faks 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95 .
Adres strony internetowej (url): www.mzd.czest.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie sygnalizacji świetlnych do wymogów prawnych w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II, Jagiellońska oraz Al. Najświętszej Maryi Panny wg procedury "zaprojektuj i zbuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZDiT.ZP.3411-133/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje między innymi: a) Wymiana sterowników sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach: - Jagiellońska / Sabinowska; - Jagiellońska / CH Makro; - Al. NMP / Wolności; - Al. NMP / Wilsona / Piłsudskiego. b) Opracowanie i uzgodnienie projektu wykonawczego, a następnie realizacja dobudowy sieci światłowodowej na odcinkach: - ul. Jagiellońska - od ul. Orkana do ul. Sabinowskiej; - Al. Kościuszki - od ul. Jasnogórskiej do Al. NMP; - Al. NMP - od Al. Kościuszki do ul. Piłsudskiego. c) Opracowanie i uzgodnienie projektu wykonawczego, a następnie realizacja dobudowy detekcji dla pojazdów na skrzyżowaniu al. Wolności z wyjazdem zza Megasamu. d) Opracowanie i uzgodnienie projektu wykonawczego, a następnie realizacja rozbudowy instalacji sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach: Al. Jana Pawła II z ulicami: Dąbrowskiego i al. Armii Krajowej oraz na skrzyżowaniu Al. NMP z ul. Nowowiejskiego. Rozbudowa polega na dobudowie kanalizacji kablowej, kabli sygnalizacyjnych, masztów, sygnalizatorów świetlnych na wydzielonych relacjach do skrętu w prawo. Ponadto należy rozbudować istniejące sterowniki sygnalizacji świetlnej na tych skrzyżowaniach o odpowiednią liczbę grup sygnalizacyjnych. e) Dobudowa detektorów radarowych dla rowerów na skrzyżowaniach: - NMP / Wolności; - NMP / Pl. Biegańskiego; - NMP / Piłsudskiego; - Jagiellońska / Sabinowska; - Jagiellońska / CH Makro + dodatkowo wymiana przycisków dla pieszych na napięcie 24 V, korekta lokalizacji masztów, dobudowa masztów; f) Wymiana serwera sieciowo-aplikacyjnego eksploatowanego w siedzibie MZDiT wraz z oprogramowania systemu monitorowania wszystkich sygnalizacji posiadających łączność światłowodową. Pełny opis przedmiotu zamówienia - Warunki szczegółowe wykonania zamówienia - stanowi załącznik do: siwz nr 12 i umowy nr 1. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej, a maksimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233294-6


Dodatkowe kody CPV: 71322500-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 487689.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inżynieria Ruchu Drogowego Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. św. Brata Alberta 121
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 590400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 590400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 590400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.