eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › "Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-23

Ogłoszenie nr 510101261-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.

Gmina Złotniki Kujawskie: "Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 7 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528171-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540066339-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Złotniki Kujawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 92350808000000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 35 17 160, e-mail a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl, faks 52 35 17 160 wew. 51.
Adres strony internetowej (url): www.zlotnikikuj.ires.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie" 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.ZAGOSPOODAROWANIE TERENU W zakresie niniejszego zadania przewidziano następujące elementy zagospodarowania terenu: Dz. nr 201/1 - działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska - podjazd dla osób niepełnosprawnych - wygrodzony plac zabaw dla dzieci - boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej wraz z liniami boisk , dwie bramki piłkarskie - piłkochwyty za bramkami do gry w piłkę nożną - elementy do montażu słupków do gry w siatkówkę - siłownię zewnętrzną - powierzchniowe utwardzenia terenu - altanę drewnianą rekreacyjną - miejsca parkingowe 7szt. - bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe - doziemna instalacja kanalizacyjna prowadzona do zbiornika bezodpływowego Dz. nr 198 - działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska - miejsca parkingowe 7 szt. (w tym 1 szt. przeznaczona dla osób niepełnosprawnych) Dz. nr 186/2 - działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska - regulacja nabrzeża stawu i oczyszczeni terenu na powierzchni oznaczonej z części rysunkowej Zakres prac regulacyjnych na działce nr 186/2 Na terenie działki 186/2 planuje się w zakresie wyznaczonym na części rysunkowej projektu zagospodarowania terenu następujące prace : - oczyszczenie terenu z roślinności niskiej - zabezpieczenie nabrzeża metodą faszynowania - oczyszczony teren należy zagospodarować roślinnością trawiastą i oczyszczonym piachem w celu wykonani plaży rekreacyjnej Prowadzone prace nie będą zmieniać kształtu linii brzegowej zbiornika wodnego. Prace mają na celu jedynie oczyszczenie terenu nabrzeża i regulację roślinności samosiewnej. Zakres prac utwardzenia terenu na działce nr 198 Na terenie działki 198 projektuje się miejscowe utwardzenie terenu pod miejsca postojowe dla 7 stanowisk (w tym 1 stanowisko przeznaczone dla osób niepełnosprawnych). Utwardzenie należy wykonać z kostki betonowej na podbudowie z piachu stabilizowanego cementem. Odprowadzenie wód opadowych należy wykonać na teren nieutwardzony działki drogowej. Miejsca postojowe należy zamknąć po obwodzie krawężnikami wysokimi z trzech stron, a od strony najazdowej krawężnikiem najazdowym o wysokości 3cm ponad poziom istniejącej drogi. Powierzchnia utwardzenia wynosi 136m2. 2.2.REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BRONIEWIE - docieplenie ścian zewnętrznych - docieplenie ścian fundametowych - prace odtwórcze na dachu - prace dociepleniowe stropodachu - przystosowanie powierzchni użytkowej kondygnacji parteru dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w wyniku powyższego należy wykonać: a) Rampę dla osób niepełnosprawnych umiejscowioną w zachodniej części obiektu, nachylenie rampy zaprojektowano jako 8%, szerokość jezdna rampy 1,3m, szerokość pomiędzy pochwytami 1,0m oraz 1,1m. b) Wszystkie drzwi do pomieszczeń przystosowanych do przebywania osób niepełnosprawnych zostały zaprojektowane o minimalnej szerokości w świetle min. 90cm c) Łazienka została przystosowana w uchwyty pomocnicze oraz specjalistyczny biały montaż. d) montaż włączników światła na wysokości 1,10 m. e) na terenie działki nr 201/1 zaprojektowano stanowisko postojowe przeznaczone dla samochodów użytkowanych przez osoby niepełnosprawne (wym. 3,6 x 5,0m).Pomieszczenia dostosowane dla osób niepełnosprawnych oznaczono nr 01, 02 oraz 11. - pozostałe prace - Wymiana podokienników na nowe z blachy stalowej powlekanej. Wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej (rury spustowe, rynny, pas podrynnowy) Obróbki blacharskie wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robot blacharskich. Podokienniki wykonać z blachy powlekanej, zachowując odpowiedni spadek gwarantujący należyte odprowadzenie wód opadowych. Należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie masami silikonowymi powierzchni styku obróbek z przylegającą stolarką okienną. - Wymiana opierzenia oraz orynnowania budynku. - Wstawienie stolarki okiennej tj. 01 i 02 zgodnie z zestawieniem stolarki. Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej. Stolarkę drzwiową zewnętrzną należy wymienić na nowe PVC, które spełnią parametry energetyczne 1,3 W/m2K. Wykaz stolarki podlegającej wymianie w części rysunkowej. - Prace instalacyjne związane z wymianą instalacji c.o i c.w.u. wg części sanitarnej projektu - Prace instalacyjne związane z wymianą instalacji elektrycznych wg części elektrycznej obiektu - Demontaż urządzeń i instalacji zlokalizowanych na elewacjach i dachach budynków - Montaż tych instalacji po wykonaniu prac termomodernizacyjnych - Remont schodów zewnętrznych budynku. Prace te polegać będą na skuciu warstwy wierzchniej schodów do warstwy nośnej konstrukcyjnej płyt betonowych. Na schody zewnętrzne projektuje się płytki ceramiczne mrozoodporne w kolorystyce naturalnej brązowej/ceglanej. - Remont krat okiennych i drzwiowych, balustrad stalowych i daszków elewacyjnych. Wszystkie kraty montowane w oknach przedmiotowego budynku należy wyremontować. Prace remontowe wiązać będą się z demontażem kraty, piaskowaniem starej warstwy antykorozyjnej i zabezpieczeniu antykorozyjnym oraz powtórnym ich montażu. 2.3.Postawienie ścianek działowych wraz z wykonaniem tynków, ponadto uzupełnienie tynków wewnętrznych i wykonanie gładzi, wykonanie posadzek. 2.4. W ramach przedmiotu zamówienia należy zakupić i zamontować 8 skrzynek lęgowych zgodnie z Decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy - Skrzynki lęgowe dla ptaków należy wykonać, zawiesić i odpowiednio zabezpieczyć przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi, w szczególności: a) skrzynki lęgowe dla ptaków muszą mieć otwierane przednie ścianki lub daszki, aby umożliwić czyszczenie ich wnętrza; b) skrzynki lęgowe dla ptaków należy wykonać solidnie i szczelnie , c) optymalne wymiary skrzynki lęgowej typu A należy przyjąć jako: wysokość przedniej ścianki - 27 cm, wysokość tylnej ścianki - 30 cm, wewnętrzny wymiar dna - 15x15 cm; otwór wlotowy powinien być umieszczony na wysokości 19-21 cm od dna skrzynki i mieć średnicę 3,3 cm. 2.5. Uaktualnione rysunki instalacji Wody, Inst. C.O i Wentylacji - zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.zlotnikikuj.ires.pl. 3.1.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. branża konstrukcyjno-budowlana,sanitarna i elektryczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45260000-7, 45421000-4, 45111291-4, 45330000-9, 45331000-6, 45315600-4, 45310000-3, 45314310-7, 32300000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 725913.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROJPAL Marta Robakowska
Email wykonawcy: mariusz.robakowski81@gmail.com
Adres pocztowy: ul.Smołowa 19B
Kod pocztowy: 88-230
Miejscowość: Piotrków Kujawski
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 891451.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 891451.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 995076.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.