eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Przebudowa Przepompowni ścieków rurociągu tłocznego w Strykowie z materiału Wykonawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-22

Ogłoszenie nr 510100411-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.

Gmina Stęszew: Przebudowa Przepompowni ścieków rurociągu tłocznego w Strykowie z materiału Wykonawcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530042-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stęszew, Krajowy numer identyfikacyjny 63125852000000, ul. ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 8197141, e-mail przetargi@steszew.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): steszew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Przepompowni ścieków rurociągu tłocznego w Strykowie z materiału Wykonawcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.3.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa przepompowni ścieków rurociągu tłocznego w Strykowie z materiału Wykonawcy" 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty pomiarowe. 2) Roboty ziemne wraz z umocnieniem i odwodnieniem wykopów. 3) Przebudowa i budowa sieci kanalizacji sanitarnej: ? Kolektor sanitarny PCV kl. SN8 ścianka lita ?315 L= 9,0 m ? Rurociąg tłoczny PE100 PN10 SDR17 ?160 L= 781,4 m ? Rurociąg tłoczny PE100 PN10 SDR17 ?63 L= 5,0 m 4) Zakup dostawa i montaż fabrycznie nowych i kompletnych przepompowni ścieków i tłoczni ścieków wraz z armaturą - zgodnie z dokumentacją projektową, 5) Zakup dostawa i montaż studni sieciowych i przyłączeniowych wraz z armaturą, 6) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz wykonanie zasilania energetycznego przepompowni i tłoczni ścieków, 7) Roboty budowlano montażowe, instalacyjne, rozbiórkowe i odtworzeniowe, 8) Przejścia pod ciągami komunikacji pieszej i kołowej oraz ciekami wodnymi metodą przewiertów i przecisków, 9) Demontaż i odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz przywrócenie do stanu pierwotnego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 10) Obsługę geodezyjną zadania w tym inwentaryzację powykonawczą wraz z wytyczeniem - 5 kpl. map. 11) Odwodnienie i utrzymywanie w stanie suchym wykopów, 12) Opracowanie i realizację projektu organizacji ruchu drogowego, 13) Próby ciśnieniowe, szczelności i płukanie kolektorów sanitarnych, rurociągów tłocznych wraz z przedstawieniem protokołów potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 14) Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego wykonanie kamerowania kanałów i rurociągów. 15) Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową, 16) Odtworzenie i doprowadzenie do stanu pierwotnego wszystkich elementów zagospodarowania działek, na których realizowana była inwestycja, 17) Uporządkowanie terenu oraz prywatnych nieruchomości objętych inwestycją po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 18) Uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości objętych inwestycją oświadczenia o doprowadzeniu terenu /działki/ do należytego stanu. 19) Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb i organów i poniesienie z tego tytułu opłat (ZDP, ZGKiM, ENEA, TP SA, WSG Sp. z o. o., Spółki Wodne itp.). 20) Niezwłoczne zgłaszanie uwag i zastrzeżeń właścicieli nieruchomości objętych inwestycją, oraz ponoszenie kosztów odszkodowań z tytułu realizacji inwestycji. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, obejmującego: - dokumentację powykonawczą, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - dokumenty wymienione w § 7 umowy dotyczące odbioru robót Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu plan BIOZ nie później niż w ciągu 7 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót; 4. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 5. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 6. Parametry techniczne, rozwiązanie konstrukcyjne, materiałowe i budowa pompowni powinny być zgodne z dokumentacją projektową uzgodnioną i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Pompownię należy dostarczyć jako kompletne, w pełni zautomatyzowane, kompaktowe urządzenie, wykonane w warunkach stabilnej produkcji na hali producenta. Na obiekcie dopuszcza się wyłącznie montaż pokrywy pompowni, szafy sterowniczej, kominka wentylacyjnego, zapuszczenie pomp. Pompownię należy podłączyć do istniejącego systemu monitowania pracy wszystkich pompowni dla gminy Stęszew. WYTYCZNE DLA SYSTEMU MONITORNGU I WIZUALIZACJI URZĄDZEŃ ROZPROZONYCH - PRZEPOMPOWNI I TŁOCZNI ŚCIEKÓW Tłocznie i przepompownie ścieków objęte niniejszym postępowaniem przetargowym muszą zostać wpięte to systemu monitoringu i wizualizacji aktualnie funkcjonującego na terenie Gminy Stęszew. Parametry techniczne systemu: * Lista komunikatów awaryjnych: 1. Awaria zasilania 2. Powrót zasilania 3. Awaria sondy 4. Awaria przekładnika prądowego 5. Suchobieg - informacja z pływaka 6. Przelew- informacja z pływaka 7. Awaria pompy P1 8. Awaria pompy P2 9. Włamanie 10. Przekroczona liczba załączeń obu pomp 11. Przekroczony czas pracy P1 12. Przekroczony czas pracy P2 13. Suchobieg- informacja z sondy 14. Przelew - informacja z sondy * Wymagane wyposażenie tłoczni / przepompowni ścieków: 1. Kompaktowy sterownik swobodnie programowalny typu All-in-one z wyświetlaczem (aktualny standard: Unitronics Samba) 2. Modem GSM/GPRS 3. Karta SIM w prywatnym APN (kartę SIM dostarcza dostawca przepompowni / tłoczni) 4. System publikacji danych SCADA przez przeglądarkę www, przypisany do jednego użytkownika (jeden dla dowolnej liczby podłączonych urządzeń) * Główne funkcję systemu monitoringu i wizualizacji: 1. Komunikację SMS pod wybrane numery telefonów komórkowych 2. Zmianę parametrów pracy pompowni takich jak: poziomy alarmowe, poziomy załączeń/wyłączeń pomp, maksymalny czas pracy pomp 3. Zdalne załączenie i wykluczenie pompy, blokowanie równoległej pracy pomp 4. Archiwizację parametrów pracy pompowni w czasie na zewnętrznych serwerach 5. Standardowe informacje o pracy pompowni zawierają: 6. - graficzne odwzorowanie: pracy pomp (postój, praca, awaria, pompa wykluczona), poziomu medium w zbiorniku, prądu pobieranego przez pompy 7. - pomiary czasu pracy i liczby załączeń pomp 8. - raport dobowy z pracy urządzenia 9. - raport miesięczny z pracy urządzenia Klauzula społeczna: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 t.j. z dnia 2018.01.12) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. Wykonawca: 1) Zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 t.j. z dnia 2018.01.12). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232152-2


Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 280000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMOLGAZ Grażyna Smolibowska
Email wykonawcy: smolgaz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Błażejewska 47 B
Kod pocztowy: 62-035
Miejscowość: Kórnik
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1148556.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1148556.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1346882.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.