eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i wdrożenie systemu klasy GIS do zarządzania majątkiem sieciowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-20

Ogłoszenie nr 510098856-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.

Gmina Głusk Dominów: Dostawa i wdrożenie systemu klasy GIS do zarządzania majątkiem sieciowym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin Gmina Głusk", numer umowy o dofinansowanie POIS.02.03.00-00-0040/16-00 z dnia 16.09.2016r., który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512786-N-2019 z dnia 2019-03-05 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540046974-N-2019 z 2019-03-12 oraz nr 540052498-N-2019 z 2019-03-19


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000, ul. ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 518 760, e-mail sekretariat@glusk.pl, faks 817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i wdrożenie systemu klasy GIS do zarządzania majątkiem sieciowym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu klasy GIS (System Informacji Geograficznej; ang. Geographic Information System) do zarządzania majątkiem sieciowym obejmująca w szczególności: 1) dostawę Systemu GIS do zarządzania infrastrukturą sieciową i oprogramowania bazodanowego wraz z instalacją i narzędziami do prawidłowego funkcjonowania i eksploatacji systemu, 2) konfigurację systemu na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie komputerowym, 3) import danych wektorowych do Systemu, 4) migrację warstw rastrowych do Systemu, 5) wpasowanie ok. 210 arkuszy map zasadniczych (sieć wod-kan) w skali 1:500 i 1:1000 6) dokonanie integracji Systemu z systemem ZSI (billing, f-k) firmy Mikrobit, 7) przeprowadzenie szkoleń 8) dostawę wymaganych licencji, uprawniających Zamawiającego do legalnego korzystania z Systemu, 9) dostawę sprzętu (1 serwer, 4 tablety, 1 macierz dyskowa), 10) zapewnienie 60miesięcznej gwarancji na system po zakończeniu wdrożenia. System winien być zgodny z wymogami, określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w: 1) ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.) oraz w aktach wykonawczych do tej ustawy, 2) ustawie z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1472 z późn. zm.), 3) ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.), 4) ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). Zamawiający wymaga udzielenie minimum 60-miesięcznej gwarancji oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia następnego po podpisaniu protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (i informacji niejawnych). Szczegółowe zasady dostępu do danych osobowych lub ich przetwarzania, w związku z realizacją umowy, mogą zostać określone przez strony w odrębnej umowie. Szczegółowy zakres usługi (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6


Dodatkowe kody CPV: 72000000-5, 48000000-8, 38221000-0, 72268000-1, 72224100-2, 72240000-9, 80500000-9, 72300000-8, 72314000-9, 72611000-6, 72260000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KartGIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kartgis.com.pl
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 81
Kod pocztowy: 02-001
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.