eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizowanego projektu dotyczącego budowy budynku Zakładu Przyrodoleczniczego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-20

Ogłoszenie nr 510098376-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.

Gmina Gołdap: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizowanego projektu dotyczącego budowy budynku Zakładu Przyrodoleczniczego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową promenady zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap", dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej 6 - "Kultura i dziedzictwo", Działania 6.2 - "Dziedzictwo naturalne" Poddziałania 6.2.1 - "Infrastruktura uzdrowiskowa" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533612-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540067563-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gołdap, Krajowy numer identyfikacyjny 79067123100000, ul. Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 156 000, e-mail jolanta.sztabinska@goldap.pl, faks 876 150 800.
Adres strony internetowej (url): www.goldap.pl, http://bip.goldap.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizowanego projektu dotyczącego budowy budynku Zakładu Przyrodoleczniczego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIK-ZP.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji projektu dotyczącego budowy budynku Zakładu Przyrodoleczniczego w Gołdapi w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej. Zakresem nadzorowanych prac objęta zostanie: 1) Budowa obiektu o powierzchni zabudowy: 2192,30 m2, kubaturze brutto: 19846,00 m3, liczbie kondygnacji nadziemnych: 2, liczbie kondygnacji podziemnych: 1, wysokości budynku: 15,50 m; Ogrzewanie obiektu poprzez zastosowanie pomp ciepła. 2) Budowa instalacji technicznych: a) instalacja sanitarna: (wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna, instalacja klimatyzacji, instalacja centralnego ogrzewania (ogrzewania grzejnikowe, podłogowe), instalacja wody ciepłej, wody zimnej i cyrkulacji, instalacja hydrantowa, instalacja deszczowa, instalacja kanalizacyjna; b) instalacja elektryczna: zasilanie instalacji i rozdzielnie, instalacja oświetleniowa, w tym oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja odgromowa; c) ochrona przepięciowa wewnętrzna oraz p.pożarowa, instalacja internetowa, elektroniczny system obsługi klienta, system nadzoru wizyjnego, system nagłośnienia. Układ funkcjonalny budynku: - strefa I - zespół gabinetów przyrodoleczniczych (peloidoterapia: okłady i kąpiele borowinowe, krioterapia miejscowa, inhalatoria, masaże, gabinet lekarski), - strefa II - zespół termoterapii (sauny: sucha, parowa, infrared i lodowa, grota solna, tepidarium z palmiarnią, urządzenia kinezyterapeutyczne, w tym ścianka wspinaczkowa, plac zabaw dla dzieci), - strefa III - zespół hydroterapii (baseny rehabilitacyjne: basen ogólny z wodą solankową 290 m2, gł. 1,3 m; niecka basenowa dla dzieci: 51 m2, gł. 0,3 m; basen rehabilitacyjny 60 m2, gł. 2 m, 5 x 12 m z dnem ruchomym); 3) Wyposażenie budynku w niezbędne do funkcjonowania infrastruktury będącej przedmiotem Projektu. 4) Zagospodarowanie terenu przyległego obejmujące: - budowę ciągów pieszo-jezdnych (2880,30m2), - budowę parkingu (57 miejsc postojowym, pow. 825,4 m2), - oświetlenie drogi i miejsc postojowych, - montaż elementów małej architektury, ogrodzenia, wykonanie nowych nasadzeń, itp. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych przedstawiony został w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w zakresie budowy budynku Zakładu Przyrodoleczniczego - dostępnej pod adresem strony internetowej: http://bip.goldap.pl/pl/1227/5732/przetarg-nieograniczony-na-budowe-zakladu-przyrodoleczniczego-wraz-z-rozbudowa-promenady-zdrojowej.html, przy czym z zakresu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wyłącza sprawowanie nadzoru nad rozbudową Promenady Zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap. Uwaga: inwestycja rozpoczęta. Zrealizowany zakres robót nie podlegający nadzorowi, m.in.: wykopy, podkłady z chudego betonu z izolacją, ławy fundamentowe, płyta fundamentowa, ściany i słupy żelbetowe. Wartość robót budowlanych - zgodnie z zawartą umową na roboty 26 488 207,88 zł brutto Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71310000-4, 71247000-1, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i rozliczenia końcowego wykonanych robót, przy czym, jeżeli odbiór końcowy nastąpi z usterkami - do dnia usunięcia usterek. Planowany termin zakończenia robót 30.06.2020 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198487.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDOMARK Marek Gierasimiuk
Email wykonawcy: budomark4@wp.pl
Adres pocztowy: Barany, ul. Wrzosowa 6
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.