eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - III etap.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-20

Ogłoszenie nr 510098289-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi: Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - III etap.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530820-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, Krajowy numer identyfikacyjny 51143361100000, ul. ul. Wojska Polskiego 19, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 156 131, e-mail kpgoldap@kwpsp. olsztyn.pl, faks 876 156 134.
Adres strony internetowej (url): www.strazgoldap.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - III etap.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT-II.2370.03.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa sie z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objetego prawem opcji. Zakres rzeczowy dotyczący zamówienia podstawowego dotyczy wykonania: 1) a)502 m ogrodzenia panelowego systemowego z bramami wjazdowymi oraz furtkami: - panel ogrodzeniowy o wymiarach 173 cm x 250 cm, grubość drutu nie mniejsza niż 5 mm, ocynkowany, podmurówka prefabrykowana, - dwie furtki systemowe zamykane na klucz zamontowane w miejscu uzgodnionym z Inwestorem, - brama przesuwna systemowa panelowa L= 7 m od strony ul. Wojska Polskiego, z układem jezdnym i listwami zębatymi oraz systemem napędu elektrycznego kompatybilnym z systemem wbudowanym w istniejącym obiekcie, adekwatnym do wagi bramy (napęd elektryczny, fotokomórka, lampa ostrzegawcza, min. 4 piloty z minimum 3 przyciskami w zestawie, możliwość sterowania za pomocą przycisku zamontowanego w stanowisku kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Gołdapi z możliwością wykorzystania istniejącej infrastruktury), - brama przesuwna systemowa panelowa L= 7 m od strony ul. Konstytucji 3-go Maja z układem jezdnym i listwami zębatymi ( przystosowana do montażu napędu elektrycznego), b) 15 metrów ogrodzenia gabionowego (fundament, słupki, kosz gabionowy, przykrycie) wypełnionego kamieniem granitowym typu np. szarogłaz. Kosze gabionowe o wysokości 196 cm, grubości 50 cm, parametry długości poszczególnych odcinków: - dwa kosze gabionowe o wyglądzie zbliżonym do litery L, a=100 cm i b=500 cm, - jeden kosz gabionowy podstawie prostąkąta o długości 300 cm, Furtka w ogrodzeniu gabionowym systemowa z elektromagnesem oraz systemem wideodomofonowym, Wygląd ogrodzenia gabionowego do uzgodnienia z Inwestorem. Na ogrodzeniu gabionowym dostawa i montaż: napisu przestrzenny Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi wraz z godłem państwowym (wysokość liter 15 cm, czcionka do uzgodnienia z Zamawiającym), godło i tabliczka urzędowa koloru czerwonego. 2) oświetlenie terenu zewnętrznego komendy: - 7 szt. słupów o wysokości 6 metrów z wysięgnikiem oraz 9 szt. opraw oświetleniowych w technologii LED min. 37W, - 4 szt. słupów o wysokości 8 metrów wraz z oprawami oświetleniowymi w technologii LED min. 250W każda do oświetlenie boiska wielofunkcyjnego. Wykonanie okablowania do słupów oświetleniowych powinno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową (rys. E-1, linia B i C) z założeniem, że w miejscu w którym inwestor nie przewiduje na tym etapie robót zamontowania słupa należy pozostawić zapas przewodu o długości min. 2,5 m umożliwjający montaż słupa w przyszłości. Miejsce montażu słupów oświetleniowych zostanie przekazane Wykonawcy po przekazaniu placu budowy. 2.2. Zakres rzeczowy dotyczący prawa opcji dotyczy wykonania: 1) 450 m2 placu manewrowego od strony ul. Konstytucji 3-go Maja, wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni adekwatnych do ruchu pojazdów ciężarowych straży pożarnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316100-6


Dodatkowe kody CPV: 45340000-2, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 442594.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Email wykonawcy: pgkgoldap@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3 Maja 1A
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 514809.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 514809.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 631905.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.