eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont wybranych pomieszczeń biurowych w budynku pawilonu sportowo-administracyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy przy ul. Łabiszyńskiej 20A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-20

Ogłoszenie nr 510098282-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy: Remont wybranych pomieszczeń biurowych w budynku pawilonu sportowo-administracyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy przy ul. Łabiszyńskiej 20A

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537736-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 14244256400000, ul. ul. Łabiszyńska 20, 03-397 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 884 85 00, e-mail p.augustynowicz@osirtargowek.waw.pl, faks 22 884 84 20.
Adres strony internetowej (url): www.osirtargowek.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wybranych pomieszczeń biurowych w budynku pawilonu sportowo-administracyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy przy ul. Łabiszyńskiej 20A

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

04/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w zakresie "Remontu wybranych pomieszczeń biurowych w budynku pawilonu sportowo-administracyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy przy ul. Łabiszyńskiej 20A". 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane - Roboty budowlane 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 3.Opis przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń 1/01, 1/02, 1/03 na podstawie załączonego projektu polegający na: 1)Prace rozbiórkowe polegające na wyburzeniu ścian działowych 1/01, 1/02, skuciu starej glazury i terakoty w pomieszczeni 1/03 przeniesieniu otworów drzwiowych zgodnie z załączonym projektem. 2)Usunięcie wykładzin oraz starej posadzki glazura, PCV - Wyrównanie podłóg w wyżej wymienionych pomieszczeniach. 3)Rozprowadzenie z istniejących rozdzielni instalacji teleinformatycznej i elektrycznej kanałami kablowymi na podstawie załączonego projektu do pomieszczeń 1/01, 1/02, 1/03. 4)Postawienie ścian działowych zgodnie z projektem. 5)Montaż drzwi w ilości 3 sztuk zakupionych przez Zamawiającego zgodnie z rozdziałem 6.6. projektu. 6)Wykonanie kanałów wentylacyjnych w pomieszczeniach 1/01, 1/02, 1/03 jak w projekcie bez podłączenia do systemu wentylacyjnego z pozostawieniem otworów rewizyjnych. 7)Wykonanie obwodów elektrycznych w pomieszczeniach 1/01, 1/02, 1/03 na podstawie projektu. 8)Rozprowadzenie zasilania z rozdzielnicy podtynkowej zgodnie z projektem do miejsc w których docelowo będą umieszczone klimatyzatory. 9)Wykonanie sufitów zgodnie z projektem rozdział 6.5. 10)Wykonanie parapetów zgodnie z projektem rozdział 6.7. 11)Instalacja lamp nad tynkowych zgodnie z projektem ( Rzut pierwszego piętra instalacji elektrycznych). 12)Ułożenie gresu i wykładziny dywanowej w wybranych pomieszczeniach zgodnie z opracowaniem w rozdziale 6.2. projektu. 13)Tynki wewnętrzne, wykończenia ścian i okładziny ścian wewnętrznych zgodnie z rozdziałami 6.3, 6.4. 14) Budowa instalacji hydrantowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Kalmus
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 47
Kod pocztowy: 05-080
Miejscowość: Izabelin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 127920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127920.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.