To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-15
Ogłoszenie nr 510094977-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.
Gmina Czerniewice: "Stworzenie przyjaznej przestrzeni publicznej w miejscowości Czerniewice,
z wykorzystaniem zespołu obiektów starej Gminnej Spółdzielni, jako głównego miejsca integracji mieszkańców gminy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI. Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.3 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno - gospodarczego, Podziałanie VI.3.2 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno - gospodarczego, numer naboru RPLD.06.03.02-IZ.00-10-001/16.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531577-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czerniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 59064809500000,
ul. ul. Mazowiecka
42,
97-216
Czerniewice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 104 044, e-mail
gmina@czerniewice.pl, faks
447 104 010.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ugczerniewice.madkom.pl/Article/id,125.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Stworzenie przyjaznej przestrzeni publicznej w miejscowości Czerniewice, z wykorzystaniem zespołu obiektów starej Gminnej Spółdzielni, jako głównego miejsca integracji mieszkańców gminy"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AI.271.4.2019.MP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektuje się przebudowę budynku dawnej rozlewni oraz przebudowę i rozbudowę budynku garażowego zlokalizowanego na działkach nr ewid. 352/7 i 352/8 przy ul. Zakładowej w miejscowości Czerniewice, gm. Czerniewice, pow. tomaszowski, woj. łódzkie. Budynek dawnej rozlewni - obiekt parterowy, z poddaszem nieużytkowym, pokryty dwuspadowym dachem, w technologii tradycyjnej. Znacznie zdewastowany. Zakres przewidywanych prac obejmuje m.in.: o rozbiórkę dachu i ścian poddasza o rozbiórkę stropu nad parterem, o dostosowanie otworów okiennych i drzwiowych do nowej funkcji obiektu (wykucie nowych otworów, likwidacja bądź zmiana otworów istniejących), o demontaż pozostałości stolarki okiennej i drzwiowej, o demontaż okładzin ściennych i podłogowych, wyposażenia obiektu (piec kaflowy), o demontaż pozostałości instalacji, o wykonanie nowych instalacji wod-kan i eNN, o budowa nowych ścian poddasza, o montaż prefabrykowanego wiązara dachowego wraz z warstwami przykrycia i orynnowaniem, o ocieplenie budynku, o montaż stolarki okiennej i drzwiowej, o roboty wykończeniowe i montażowe wewnątrz i na zewnątrz obiektu, w tym montaż ozdobnych detali elewacyjnych) o zmiana sposobu użytkowania obiektu na Miejsce spotkań i rekreacji mieszkańców. Budynek garażowy- obiekt parterowy, pokryty dwuspadowym dachem, w technologii tradycyjnej. Zakres przewidywanych prac obejmuje m.in.: o rozbiórkę dachu, o częściową rozbiórkę ścian zewnętrznych, o dostosowanie otworów drzwiowych (wykucie nowych otworów, likwidacja bądź zmiana otworów istniejących), o demontaż stolarki drzwiowej, o demontaż okładzin podłogowych, o budowa nowych ścian fundamentowych i ścian parteru, o montaż prefabrykowanego wiązara dachowego wraz z warstwami przykrycia i orynnowaniem, o ocieplenie budynku, o montaż stolarki drzwiowej, o roboty wykończeniowe i montażowe wewnątrz i na zewnątrz obiektu, o zmiana sposobu użytkowania obiektu na zaplecze techniczno-magazynowe przeznaczone na sprzęt gminny. Ze względu na modernizacyjny charakter robót budowlanych wszelkie wymiary należy sprawdzić na budowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45332300-6, 45400000-1, 45261000-4, 45220000-5, 45111291-4, 45233200-1, 45450000-6, 45332200-5, 45231400-9, 45310000-3, 45111100-9, 45111000-8, 45223000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4429066.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DOMIKON Sp z.o.o. ul. Parkowa 2, 97-216 Czerniewice
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5447751.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.