eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa ulicy Chabrowej w Grodztwie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-15

Ogłoszenie nr 510094709-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.

Gmina Kruszwica: Przebudowa ulicy Chabrowej w Grodztwie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Przebudowa ulicy Chabrowej w Grodztwie" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533151-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Chabrowej w Grodztwie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 30.08.2019r. I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do pól w miejscowości Grodztwo (ul. Chabrowa - droga wewnętrzna). Na potrzeby projektu drogę objętą opracowaniem oznaczono jako odcinek: A-B o długości: 842,34 mb. Zakres opracowania obejmuje: - budowę jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego - wykonanie poboczy utwardzonych - wykonanie muld odwadniających - budowę zjazdów o nawierzchni bitumicznej - wykonanie dojść pieszych do posesji Przedmiotowa droga dojazdowa zlokalizowana jest na terenie wsi Grodztwo. Droga pełni funkcję dojazdową do zabudowań oraz pól uprawnych. Początek opracowania stanowi włączenie w ul. Kwiatową, koniec włączenie w ul. Wrzosową. Pas drogowy posiada zmienną szerokość: 8,00 - 12,00m. Aktualnie przedmiotowy odcinek drogi posiada nawierzchnię gruntową oraz w znacznym lokalnie utwardzoną tłuczniem i żużlem. Skomunikowanie z przylegającymi posesjami zapewniają zjazdy, których część posiada nawierzchnię utwardzoną - tłuczeń oraz kostka betonowa. Odwodnienie dróg odbywa się powierzchniowo na przyległy teren oraz ze względu na charakter nawierzchni poprzez rozsączanie miejscowe. Lokalnie w pasie drogowym występują rowy odwadniające. W pasie drogowym zlokalizowane są urządzenia infrastruktury technicznej: sieć energetyczna kablowa i naziemna, sieć teletechniczna naziemna oraz sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna. W celu ustalenia warunków gruntowo-wodnych wykonano badania terenowe w wybranych punktach. Na podstawie badań stwierdzono, że podłoże gruntowe należy sklasyfikować jako G3. Powyższe założenia ustalono na podstawie wykonanych badań w wybranych punktach. W przypadku natrafienia na etapie realizacji na lokalnie występujące warunki odmienne od założonych do projektowania należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji. Planowane jest wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 5,00m. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego. Nie projektuje się chodników, ruch pieszy odbywał się będzie na jezdni oraz na projektowanych obustronnych poboczach utwardzonych z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m. Odwodnienie projektowanej drogi odbywać się będzie powierzchniowo na przyległy teren oraz do projektowanych muld odwadniających. Zjazdy do posesji wykonane zostaną o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego W zakresie ochrony środowiska nie przewiduje się negatywnego oddziaływania inwestycji. Uciążliwości mogą powstać wyłącznie podczas wykonywania prac budowlanych. Parametry techniczne projektowanego odcinka drogowego: - Klasa drogi: D - Kategoria ruchu: KR1 - Prędkość projektowa: 30 km/h - Szerokość jezdni: 5,00 m - Szerokość poboczy: 0,75 m - Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% dwustronne - Pochylenie poprzeczne poboczy: 8% Długość odcinka objętego opracowaniem: 842,34 m. Początek trasy w planie wyznacza włącznie w ul. Kwiatową, koniec skrzyżowanie z ul. Wrzosową. Przebieg trasy w planie wyznaczono przy założeniu prowadzenia jezdni w bliskości środka pasa drogowego, lokalnie przebieg wymuszony przewężeniami pasa drogowego oraz koniecznością pozostawienia istniejącej infrastruktury podziemnej poza jezdnią. Założenia ogólne przy projektowaniu profilu podłużnego: - zapewnienie minimalnych spadków podłużnych - dowiązanie wysokościowe do jezdni istniejącej w obrębie skomunikowania z istniejącymi nawierzchniami dróg - dostosowanie do istniejącego ukształtowania terenu uwzględniając przebieg istniejącej jezdni (z odchyleniami w stosunku do stanu istniejącego w celu uzyskania spadków umożliwiających właściwe odwodnienie drogi, płynności przebiegu drogi i wykonanie nowej konstrukcji jezdni) - dopasowanie do istniejących zjazdów Projektowana niweleta opada, osiągając minimum w km 0+291,58, następnie wznosi się aby osiągnąć maksimum w km 0+631,84, ostatecznie niweleta opada w kierunku końca trasy. Pochylenie podłużne dostosowane do ukształtowania terenu i istniejących zjazdów do posesji. Minimalne wartości pochylenia podłużnego to 0,1%. Odwodnienie zapewniają spadki poprzeczne do przyległych obustronnych rowów i muld odwadniających. Maksymalna wartość pochylenia podłużnego wynosi 0,54%. Niweleta posiada łącznie 11 załamań, bez wyokrąglania łukami kołowymi, ze względu na małe różnice pochyleń. Projektuje się przekrój poprzeczny jezdni o stałej szerokości równej 5,00m. Pochylenie poprzeczne jezdni 2% obustronne. Projektowane obustronne pobocza utwardzone o szerokości 0,75m i pochyleniu poprzecznym 8%. W obrębie skrzyżowań spadki poprzeczne należy dostosować, zapewniając poprawne odwodnienie powierzchni. Przyjęto następującą konstrukcję dla jezdni - wszystkie odcinki (KR1): - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 5cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 gr. 20cm - warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 22cm Projektuje się wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych o szerokości 0,75m i nawierzchni z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. 15cm. Podłoże gruntowe pod utwardzenie należy odpowiednio wyprofilować oraz zagęścić do Is = 1,0. Przyjęto następującą konstrukcję dla zjazdów: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 5cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 gr. 15 cm - warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 10cm Nie projektuje się wydzielonych ciągów pieszych oraz chodników. Ruch pieszy odbywał się będzie na jezdni oraz poboczach utwardzonych. Zaprojektowano łącznie dojścia do furtek o nawierzchni z kostki betonowej szarej gr.6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4cm oraz warstwie wzmacniającej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 10cm. Obramowanie dojść obrzeżem betonowym 8x30cm. Połączenie z jezdnią opornikiem betonowym wtopionym na ławie betonowej. Odwodnienie nawierzchni jezdni projektowanej drogi dojazdowej powierzchniowo, poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych, na przyległy teren oraz do muld odwadniających. Zaprojektowano obustronnie muldy odwadniające o szerokości 1,00 - 1,50m i głębokości do 50cm. Rozebrania wymagają wszystkie nawierzchnie znajdujące się w pasie drogowym: - nawierzchnia tłuczniowo-żużlowa jezdni - istniejące zjazdy Roboty ziemne obejmują: - usunięcie warstwy humusu - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne jezdni, skrzyżowań i zjazdów - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - profilowanie rowów i terenu przyległego - humusowanie z obsianiem trawą Roboty ziemne w obrębie urządzeń obcych należy wykonywać ręcznie (stosownie do zaleceń właścicieli tych urządzeń). W ramach robót należy wykonać regulację pokryw zaworów wodociągowych, znajdujących w obrębie przedmiotowej inwestycji. Na istniejących kablach energetycznych i teletechnicznych zlokalizowanych w obrębie projektowanej jezdni lub zjazdów z kostki należy zamontować rury osłonowe dwudzielne o średnicy co najmniej ø110. Inwestycja nie wpłynie negatywnie na środowisko i zdrowie. Realizacja przedsięwzięcia wpłynie na bezpieczeństwo ruchu samochodowego oraz niechronionych uczestników ruchu jakimi są piesi i rowerzyści co nie spowoduje zwiększenia rodzaju i ilości zanieczyszczeń w stosunku do stanu obecnego. Reasumując inwestycja będzie realizowana w sposób bezpieczny dla środowiska tak, aby walory naturalne otaczającego terenu nie zostały zniszczone. Powierzchniowe odwodnienie zapewni spływ wód opadowych bez zmiany stosunków wody w gruncie, a w szczególności bez zmian kierunku odpływu i ilości wody opadowej ze szkodą dla gruntów sąsiednich. Prawidłowo prowadzone prace budowlane przy użyciu odpowiedniego sprzętu sprawnego technicznie nie będą stanowić zagrożenia dla środowiska gruntowo-wodnego. Prace wykonać według obowiązujących norm i przepisów oraz zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. W czasie wykonywania robót ziemnych należy stosować zalecenia normy : PN-S-02205 Drogi Samochodowe. Roboty ziemne, wymagania i badania. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z warunkami i zastrzeżeniami zawartymi w uzgodnieniach gestorów uzbrojenia podziemnego. W przypadku natrafienia na nieokreślone uzbrojenie należy powiadomić odpowiednich użytkowników. W przypadku występowania w terenie urządzeń infrastruktury podziemnej nie widocznych podczas opracowania projektu, należy przeprowadzić ich regulację w celu dostosowania do projektowanych nawierzchni. Wykonawca robót przed zakupem wszystkich materiałów przeznaczonych do wbudowania zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej akceptacji inwestora dotyczącej typu materiałów, koloru i wzornictwa. Wszystkie użyte materiały budowlane winny spełniać wymogi aktualnych norm oraz posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. W przypadku wejście w życie norm i wytycznych technicznych zastępujących obecnie obowiązujące należy zastosować wymagania zgodnie z nowymi normami i wytycznymi. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlano - wykonawczy "Przebudowa ulicy Chabrowej w Grodztwie" opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót "Przebudowa ulicy Chabrowej w Grodztwie" opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlano - wykonawczy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. e) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego. f) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń. g) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy. h) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. i) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy - prace drogowe jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 19 projektu umowy. j) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. II. Finansowanie zadania: Projekt pn. "Przebudowa ulicy Chabrowej w Grodztwie" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1090795.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
Email wykonawcy: biuro@trans-pom.pl
Adres pocztowy: Marcinkowo 37
Kod pocztowy: 88-110
Miejscowość: Inowrocław 2
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 762600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 762600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1345213.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.