eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › "PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "PRZEBUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KRASNEJ WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W CELU PRZYSTOSOWANIA GO DO PEŁNIENIA FUNKCJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-15

Ogłoszenie nr 510094284-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.

Gmina Stąporków: "PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "PRZEBUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KRASNEJ WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W CELU PRZYSTOSOWANIA GO DO PEŁNIENIA FUNKCJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542533-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000000, ul. Piłsudskiego -, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "PRZEBUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KRASNEJ WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W CELU PRZYSTOSOWANIA GO DO PEŁNIENIA FUNKCJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BIN.271.4.2019/SD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Krasnej wraz z zakupem wyposażenia w celu przystosowania go do pełnienia funkcji świetlicy wiejskiej" 2. Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) Ogólnobudowlanej; 3. Ilość wizyt Inspektorów na budowie - minimum 2 razy w tygodniu od dnia przekazania placu budowy do końca realizacji zadania, minimum dwie godziny dziennie. Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że inspektor musi być obecny na budowie każdorazowo kiedy jego obecność jest wymagana, również poza wskazanym wymiarem czasowym. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202) 5. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania będzie należało między innymi: a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą a Podwykonawcami, b) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, c) kontrolowanie pod względem terminowości wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, d) kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, e) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie od Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, f) podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, g) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Stąporków, h) akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Wykonawcę, i) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Wykonawcą, j) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, k) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, l) rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, m) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę, n) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, o) potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót. p) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, q) uczestniczenie w naradach budowy z Generalnym Wykonawcą oraz Zamawiającym, r) sporządzanie miesięcznych raportów o zaawansowaniu robót. 6. Ponadto Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 1) raportowania Zamawiającemu po każdym pobycie na budowie w postaci informacji telefonicznej o zakresie zaawansowania robót budowlanych w ramach inwestycji, 2) comiesięcznego raportowania prac obejmującego informacje takie jak zaawansowanie robót budowlanych w ramach inwestycji, ocenę wykonawców, ocenę wykonanych robót, a także zaistniałych na budowie problemów, raport należy złożyć w terminie do 5 dnia każdego miesiąca następującego po okresie, za który należy złożyć raport, 3) sporządzenia końcowego sprawozdania obejmującego informacje takie jak ocenę wykonawców, ocenę wykonanych robót, a także zaistniałych na budowie problemów, sprawozdanie należy złożyć w terminie do 3 dni przed wyznaczonym terminem odbioru końcowego robót budowlanych, 4) potwierdzania faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad, 5) sporządzania protokołu z każdej narady lub spotkania, wraz z zatwierdzeniem przez osoby w nich uczestniczące, 6) dokonania niezwłocznego potwierdzenia gotowości lub braku gotowości do odbioru zgłoszonych robót, nie później niż w terminie trzech dni od wpisu Wykonawcy w dzienniku budowy o gotowości odbioru. 7. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje przebudowę budynku remizy OSP w Krasnej dla potrzeb świetlicy wiejskiej, usytuowanej na działce 122, adres: 26-220 Stąporków Krasna 53, w obrębie ewidencyjnym 0018 Krasna, jednostce ewidencyjnej 260508_5 Stąporków - obszar wiejski, polegająca na wykonaniu następujących prac: a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe: ? rozbiórka okładzin ściennych z paneli PCW, płytek szkliwionych, ? zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów, ? rozebranie trzonu kuchennego, ? demontaż ścian działowych, ? demontaż ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych, ? wykucie otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej, ? rozbiórka drewnianej stolarki drzwiowej, ? rozbiórka posadzki z paneli, desek i z płytek, ? wykucie kratek wentylacyjnych, ? rozbiórka okładziny schodów z płytek, ? usunięcie starych powłok tynkarskich na murowanych balustradach schodowych, ? rozbiórka żeliwnej instalacji sanitarnej, b) Przebudowa budynku - elementy zewnętrzne: ? likwidacja otworu okiennego i drzwiowego od strony północnej, ? ocieplenie ścian zewnętrznych w starej części budynku, ? wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ? wykonanie przebudowy pozostałych elementów zewnętrznych w zakresie: * opaski wokół budynku z kostki betonowej, * ciągów komunikacyjnych - chodników, c) Przebudowa budynku - elementy wewnętrzne: ? przebudowa pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, ? wymiana okładzin posadzkowych, warstw pod-posadzkowych i izolacyjnych podłóg poszczególnych pomieszczeń z dostosowaniem do współczesnych standardów, ? wymiana okładzin ściennych w pomieszczeniach socjalnych, sanitarnych i w pomieszczeniu świetlicy, ? wymiana okładziny sufitowej z płyt gipsowo-kartonowych w pomieszczeniach świetlicy, ? odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów pomieszczeń, ? zastosowanie nowego źródła ciepła c.o. i c.w.u. w postaci pompy ciepła powietrze-woda oraz dostosowanie instalacji c.o. i c.w.u. do zmian wynikających z przebudowy budynku, ? dostosowanie starej instalacji wodno-kanalizacyjnej do współczesnych standardów i wymogów, ? montaż nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych, ? dostosowanie instalacji elektrycznej wraz z wymiana źródeł światła typu LED. d) Docieplenie ścian przyziemia: Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia w części starszej ze styropianu EPS 70-036 o współczynniku przewodzenia ciepła l = 0,036 W/(m*K) o grubości 12cm. Współczynnik przenikania ciepła warstwy Uc =< 0,23 W/m2K (obowiązujący obecnie Uc =< 0,23 W/m2K)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1780.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JULMAR
Email wykonawcy: pwjulmar@interia.eu
Adres pocztowy: ul. Prymasa Macieja Drzewickiego 10
Kod pocztowy: 26-340
Miejscowość: Drzewica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2337.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2337.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2450.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.