eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ogrodzenia i budynków nr 33, 35 oraz rozbiórce budynku nr 46 w kompleksie wojskowym przy ul. Narutowicza w Szczecinie (PKOB 1274).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-14

Ogłoszenie nr 510093720-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ogrodzenia i budynków nr 33, 35 oraz rozbiórce budynku nr 46 w kompleksie wojskowym przy ul. Narutowicza w Szczecinie (PKOB 1274).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530125-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 81006093700000, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 26 1452026, e-mail rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1452024.
Adres strony internetowej (url): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ogrodzenia i budynków nr 33, 35 oraz rozbiórce budynku nr 46 w kompleksie wojskowym przy ul. Narutowicza w Szczecinie (PKOB 1274).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

25/RB/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ogrodzenia i budynków nr 33, 35 oraz rozbiórce budynku nr 46 w kompleksie wojskowym przy ul. Narutowicza w Szczecinie (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu: ? rozbiórki ogrodzenia ceglanego pozostawiając przęsło "I" od strony budynku nr 22, ? rozbiórkę fundamentów ogrodzenia; część ogrodzenia - przęsło wskazane przez konserwatora zabytków należy poddać pracom renowacyjnym, wykonanie ogrodzenia zgodnie z opracowanym projektem zawierającym wykonanie zaleceń konserwatorskich, ? rozbiórki ogrodzenia metalowego wraz z fundamentami przy budynku nr 41, wykonania ogrodzenia murowanego z cegły klinkierowej i ogrodzenia z paneli stalowych według projektu, ? remontu budynku nr 33, polegającym na zamurowaniu otworu drzwiowego po rozbiórce budynku nr 46, wymianie rynien i obróbek blacharskich wraz z robotami dekarskimi, malowaniu elewacji i bram garażowych, wykonanie obrzeży betonowych wokół budynku, ? remontu budynku nr 35, polegającym na częściowej rozbiórce ścian szczytowych, wybudowaniu ściany bocznej, rozbiórce i wykonaniu nowego dachu obiektu, ? nowego profilu krawężnika drogowego na wysokości budynku nr 41. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1) Wykonawca w imieniu Zamawiającego przygotuje do ZDITM w Szczecinie wniosek i dokumentację odnoszącą się do zajęcia pasa drogowego (chodnik-trawnik). 2) Wykonawca robót przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po zakończeniu robót wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).Dokumentacja fotograficzna (6-8 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 3) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: a) Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. b) Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji odpadów w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a "kartę przekazania do utylizacji" jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. Materiały do pozyskania Zamawiający określa jako: bramy stalowe i furtki, ogrodzenie stalowe kompletne, cegła klinkierowa z podmurówki ogrodzenia stalowego. Postępowanie jak wyżej w pkt. a). Materiały do utylizacji Zamawiający określa jako: materiały z rozbiórki ogrodzenia z cegły (jakość materiału - cegła, adekwatna do roku budowy - 1930), materiały z rozbiórki budynku nr i 35 i 46. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: - Projekcie wykonawczym, - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie wykonawczym (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262120-8, 45111300-1, 45261910-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 473832.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Budowlane FART S.C., Krzysztof Łukowiak, Anna Łukowiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stara Dobrzyca 11
Kod pocztowy: 72-315
Miejscowość: Resko
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 603684.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 603684.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 722877.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.