eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › "Izolacja ścian fundamentowych oraz odprowadzenie wód opadowych z połaci dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Chodzieży"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-14

Ogłoszenie nr 510093715-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.

Szkoła Podstawowa Nr 1: "Izolacja ścian fundamentowych oraz odprowadzenie wód opadowych z połaci dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Chodzieży"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531282-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540061150-N-2019, 250061200-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 70132300000000, ul. ul. Stanisława Staszica 19, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-67 28 20 461, e-mail zompo@chodziez.pl, faks 0-67 28 20 461.
Adres strony internetowej (url): www.sp1chodziez.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Izolacja ścian fundamentowych oraz odprowadzenie wód opadowych z połaci dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Chodzieży"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP1.333.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest izolacja ścian fundamentowych oraz odprowadzenie wód opadowych z połaci dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Chodzieży. 1.2. Zakres robót obejmować będzie m. in. - rozebranie istniejącej opaski wokół budynku, - wykonanie wykopu liniowego (odcinkami) wzdłuż budynku - równolegle z wykonaniem izolacji pionowej, - zabezpieczenie wykopu, - wykonanie izolacji pionowej, - wykonanie sieci drenarskiej, - zasypanie wykopu z zagęszczeniem gruntu warstwami, - wykonanie opaski wokół budynku szkoły. 1.3. Prace mogą być prowadzone w okresie letnim tj. najwcześniej od 22 czerwca 2019r. do dnia 16 sierpnia 2019r. Budynek w trakcie prowadzenia robót będzie użytkowany ale wolny od zajęć edukacyjnych. W związku z tym że roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy głównie od strony ul. Staszica i ul. W. Polskiego. 1.4. Budynek objęty pracami jest wolnostojący, częściowo nieogrodzony a przylegający ogrodzony teren nie jest ogólnodostępny. Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się ze stanem technicznym budynku oraz przyległego terenu poprzez dokonanie wizji lokalnej. 1.5. Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach tzn. usunąć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonanie powyższych czynności należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót rozbiórkowych w pozycjach wypełnianych kosztorysów ofertowych. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu ofert. 1.6. Wykonawca jest zobowiązany wraz z dokumentacją odbiorową przekazać zamawiającemu dokumenty z przeprowadzenia utylizacji odpadów zawierających azbest lub dokumenty potwierdzające przekazania odpadów do utylizacji. 1.7. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie Wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenie - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 54100000-8, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219512.19
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tom Bud
Email wykonawcy: biuro@tombud.net
Adres pocztowy: ul. Sosnowa 46
Kod pocztowy: 64-630
Miejscowość: Ryczywół
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 257070.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257070.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 361309.81
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.